Rel in de media over vrouw op te kleine pony?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 19:23

chevax schreef:
Ik word eigenlijk ook helemaal niet goed van wat er hier allemaal wordt gezegd: wijf, wegrotten, op haar smoel slaan, doodschieten,... Ik snap heel erg goed dat iedereen haar vanalles toewenst, maar het laagje beschaving is toch maar erg dun, hoor.
Als iemand iets doet wat niet goed is, dan is dat rechtvaardiging om zelf in de aso-modus te schieten?

Dat noemen wij als dierenliefhebbers opkomen voor een dier wat zich zelf niet kan verdedigen en dit wijf verdiend niets als het ergste!
Nu is het een dier, volgende keer is het een kind!

eva0106

Re: Iemand moet deze dierenmishandelaarster toch kennen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 19:24

Dit is echt zo zielig, deze pony kan niks doen, hij is echt hopeloos. En die man zit daar een beetje toe te lachen. Nou, ik heb liever dat die pony is even een paar uurtjes op haar gaat zitten .

manumol

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 19:25

LoveUggs schreef:
Manumol, denk dat er hooguit een foto op tv verschijnt... Of een heel klein stukje film..?
Maar meer niet denk ik hoor!

Het was een stukje film..... ze zat er op er was aant "rijden". Toen hij stopte kreeg hij slaag met de zweep op zijn neus, ook rukte hard ze aan zijn teugels. Daarna kwam er een stukje film dat ze er opzat terwijl de pony op de grond lag, en toen nog een stukje dat ze er vol op zit, en dat ze een sigaret rookt, het hoofd van de pony ligt dan op haar been (in een knak,zeg maar) en je ziet dat hij heeeeeeel zwaar ademt..........

Kort om..... ik heb te veel gezien :(

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 19:25

chevax schreef:
Ik word eigenlijk ook helemaal niet goed van wat er hier allemaal wordt gezegd: wijf, wegrotten, op haar smoel slaan, doodschieten,... Ik snap heel erg goed dat iedereen haar vanalles toewenst, maar het laagje beschaving is toch maar erg dun, hoor.
Als iemand iets doet wat niet goed is, dan is dat rechtvaardiging om zelf in de aso-modus te schieten?

Dat is meer reageren uit emotie dan dat het echt zal gebeuren, hoor :D. Internethelden, zo noemen ze dat ook wel. Niet per se iets mis mee, je hebt ze toch nodig voor de entertainmentwaarde.

Zelf zou ik dat soort dingen niet snel hardop zeggen, al wens ik mensen die zoiets doen wel de touwtyfus toe, maar goed, mijn wensen komen niet uit. Dat scheelt weer voor de mevrouw in kwestie :D.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 19:26

DaisyB94 schreef:
Er zijn in mijn ogen geen andere woorden voor deze vrouw die lijdt aan obesitas en heel leuk een onschuldig klein paardje mishandeld voor het genot.... ja dan slaat bij mij de knop om en word ik aso.

Wow.

Als jij dit al obesitas noemt...

Ik vind het goed dat er actie wordt ondernomen, maar sommige reacties zijn geen haar beter -O-

Animal

Het filmpje is nog wel te vinden op GeenStijl.nl volgens mij.
Vanmorgen stond hij nog op de voorpagina, hoe dat nu zit weet ik niet..
Wat een idiote reacties staan daarbij! Dan houdt bokt het nog heel beschaafd met
de verwensingen :oo

chevax

aerdenhout1 schreef:
chevax schreef:

Dat noemen wij als dierenliefhebbers opkomen voor een dier wat zich zelf niet kan verdedigen en dit wijf verdiend niets als het ergste!

Dus je kunt alleen dierenliefhebber zijn als je zo grof mogelijk bent op internet?

DaisyB94

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 19:27

De heftstigste delen van de video werden laten zien. Ook in shownieuws komt het vanavond aan de orde

LoveUggs

Oh raar, wij zitten ook HvNL te kijken en heb niks gezien!

Otje96

Filmpje niet eens af kunnen kijken. Te walgelijk voor woorden. De straffen in NL zijn voor dit soort dingen veelal veel te laag...

chevax

eenitraM schreef:
DaisyB94 schreef:
Er zijn in mijn ogen geen andere woorden voor deze vrouw die lijdt aan obesitas en heel leuk een onschuldig klein paardje mishandeld voor het genot.... ja dan slaat bij mij de knop om en word ik aso.

Wow.

Als jij dit al obesitas noemt...

Ik vind het goed dat er actie wordt ondernomen, maar sommige reacties zijn geen haar beter -O-

Dat bedoel ik dus ook, eenitraM, je weet het alleen even korter en beter te verwoorden ;-).

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 19:28

Ik vind het altijd zulk stom gelul dat zo iemand dan alsnog met respect behandelt zou moeten worden.
Als je onschuldige dieren (of kinderen) zo kunt behandelen dan hoef je zelf echt geen betere behandeling te krijgen hoor. Dus ja, wat mij betreft is opknopen aan de hoogste boom volledig rechtvaardig. Eigen schuld dikke bult. Moet je het maar niet in je achterlijke hoofd te halen dergelijke dingen voor GELD en CAMERA te gaan doen.

Chevax, ik zou niet weten waarom zo iemand netjes behandelt zou moeten worden???!!
Naar mijn mening is juist dát een bizarre gedachtegang.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

aerdenhout1 schreef:
chevax schreef:

Nou, nou, overdrijven is ook een vak, hoor :D.

_Tara_

Ik kom net via via een filmpje tegen van een vrouw die op een schildpad rijdt... Ik maak geen grap. Maar dat is niet een filmpje van deze man zelf maar eentje waar dit soort mensen dus kennelijk ook op kicken...
Vind 't afschuwelijk. Die mensen die dat gefilmd hebben, hebben dat gewoon voor de leuk gefilmd.

jesito

De mafkezen die dit opwindend vinden moeten zichzelf ook eens achter de oren krabben.
Dit laat wel zien hoeveel zieke geesten er rondlopen.
Ik zou dit mormel eens graag zelf onder handen nemen *D ~~}>

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 19:29

Chaos: dan snap je het dus niet. Ik zeg niet dat zij netjes behandeld moet worden. Ik zeg dat ik me niet kan voorstellen dat je jezelf zo laat gaan dat je iemand doodwenst.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 19:29

Otje96 schreef:
Filmpje niet eens af kunnen kijken. Te walgelijk voor woorden. De straffen in NL zijn voor dit soort dingen veelal veel te laag...

Echter ben je in NL over het algemeen wel een sociale paria wanneer je gezocht wordt via Facebook/andere social media en ook wordt gevonden :). Een veel ergere straf kan een rechter haast niet opleggen...

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 19:30

Oh jawel hoor. Doodwensen is niet zo moeilijk als het lijkt. ;)

JasmijnJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 19:31

LoveUggs schreef:
Oh raar, wij zitten ook HvNL te kijken en heb niks gezien!

Hier is het niet eens op :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 19:32

Anyway, weet iemand hoe het met de pony in kwestie is?????????????????????

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 19:32

chevax schreef:
Dat bedoel ik dus ook, eenitraM, je weet het alleen even korter en beter te verwoorden ;-).

Dat bedoel ik..

Dat sommige bokkers zulke verwensingen doen is gewoon laag.

JasmijnJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 19:33

Mindim schreef:

Dat vraag ik me ook af.

mariekepiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 19:34

Misschien spreekt niet iedereen zijn verwensingen hardop uit over deze zieke mevrouw maar ik mag toch hopen dat deze verwensingen minstens in ze omhoog komt want anders begin ik toch mijn twijfels te krijgen!

WinSel

Re: Iemand moet deze dierenmishandelaarster toch kennen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 19:35

K kom op Facebook nu een foto tegen met printscreens waar haar gezicht goed zichtbaar is...

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 19:35

Mindim schreef:

Er staat nog een filmpje online met, volgens mij, dezelfde pony. Geupload in 2012. Mja of 't echt dezelfde is weet je niet en of 't ook in 2012 gefilmd is, is natuurlijk ook nog maar de vraag...