Je kent het verhaal van Madeleine McCann niet?

uhhhhh nee

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ketly schreef:Anoeska27 schreef:Klinkt zeker niet goed, maar als het vlakbij de vindplaats van de vader is, waarom heeft de politie het dan niet gevonden? Die hebben dat stuk toch al lang afgezocht?
Ik vind het hele team waardeloos. Ze hebben twee bossen 'doorgezocht', waarvan ééntje niet eens goed dus. Terwijl de vrijwillige ploegen al 4 hele dorpen doorzoeken. Waardeloos..
cinn87 schreef:Ketly schreef:Ik vind het hele team waardeloos. Ze hebben twee bossen 'doorgezocht', waarvan ééntje niet eens goed dus. Terwijl de vrijwillige ploegen al 4 hele dorpen doorzoeken. Waardeloos..
Deze opmerking vind ik echt niet leuk om te lezen! Mijn vriend is al 3 dagen niet thuis geweest omdat hij daar 24/7 aan het zoeken is geweest met de hond! Emotioneel is het ook zwaar voor hem, voor allee hulpdiensten. En vergeet niet dat iedereen zijn uiterste best doet! Lees nu ook dat het niets was, die omgewoelde grond.
Citaat:18.02 uur: Bij Jonathan, de voetbalclub van Ruben, gaan zaterdag alle wedstrijden door. Wel is alles rond het veld versoberd: geen vlaggen of muziek. Mocht er slecht nieuws over de vermiste broertjes komen, dan wordt alsnog alles afgelast.
Citaat:18.25 uur: Burgemeester Zeist op Radio M Utrecht: familie Ruben en Julian intens verdrietig en onzeker. De vrees, die niet wordt verwoord maar wel gevoeld, is groot. Het massale medeleven wordt als een grote steun ervaren.
Ketly schreef:Nogmaals sorry als het als aanvallend wordt opgevat, ik snap ook heel goed dat dit niet kan, maar bij mij neemt de frustratie een beetje de overhand. Gewoon omdat ik net zoals iedereen, wil dat de jongens gevonden worden. Ook diep respect voor jouw vriend, voor alle mensen die mee doen trouwens.
Ketly schreef:Heb mijn excuses ook al aangeboden, misschien iets te overdreven, maar ik ben wel van mening dat ze beter al eerder vrijwilligers op hadden moeten roepen. Snap niet waarom het bos waar de vader is gevonden, niet meteen helemaal onderzocht is ipv. een klein stukje. Niet beledigend tegen wie dan ook bedoeld.
Mayling27 schreef:Ketly schreef:Heb mijn excuses ook al aangeboden, misschien iets te overdreven, maar ik ben wel van mening dat ze beter al eerder vrijwilligers op hadden moeten roepen. Snap niet waarom het bos waar de vader is gevonden, niet meteen helemaal onderzocht is ipv. een klein stukje. Niet beledigend tegen wie dan ook bedoeld.
Ik vind dit ook een rare opmerking... Van mening dat vrijwilligers op hadden moeten roepen? en dan al het bewijs meteen weg... Wij als vrijwilligers (die niet getraint zijn) weten toch helemaal niet waar wij naar moeten kijken... Hij graaft een gat, begraaft zijn kinderen, legt er weer bladeren over heen, niemand ziet iets... alle vrijwillergs lopen er overheen; Weg bewijs.... Weg Spoor.... Ik snap best dat iedereen wilt helpen.. Zou ik ook willen als ik kon of hier in het bos gebeurd was.. Maar dat dan wordt het toch 1 gaos........