Je seksuele behoeften uiten op dieren,undercover Nederland

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nayomie

Re: Je seksuele behoeften uiten op dieren,undercover Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 15:14

Ik vind het idee niet fijn. Je hoort zo niet met andersmans dieren om te gaan.

Peppertree

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 15:15

Lieffiefi: Meen je nu serieus dat je liever hebt dat je paard pijn heeft, dan dat er iemand seksuele gevoelens bij zou kunnen hebben? Daar ben ik oprecht verbaasd over.

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 15:17

Geloof me, Maaike laat zich geen pijn doen.
Bij mijn andere paarden wordt het wat anders.
Ze laat niets van diegene heel.
Vandaar ook Quera haar reactie, zij weet hoe Maaike is

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 15:20

Ik denk dat als je er al aan denkt om haar onterecht een tik met de zweep wil verkopen dat je het al heel zwaar gaat krijgen bij Maaike.

Lieffiefi

Re: Je seksuele behoeften uiten op dieren,undercover Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 15:20

Probeer er eerst maar eens een hoofdstel om te krijgen HAHAHahaha, ik ga stuk.. Hahaha

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 15:21

Pistasche schreef:
Vjestagirl schreef:
Nee, ik hou niet van dierenseks. Maar ik zie het probleem niet. Als je een hond, paard of wat dan ook pijn doet, kun je er zeker van zijn dat het dier jou pijn doet (bijten, slaan etc.). Overigens is het pijn doen of beschadigen van een dier al verboden door de wet tegen dierenmishandeling.

Als het dier er geen last van heeft: wat maakt het dan uit? Kan jou het wat schelen of de buurvrouw zich laat likken door d'r dwergkees of laat neuken door d'r herder, of dat de boer verderop m regelmatig in een koe hangt. Zolang het beest er geen last van heeft zie ik echt t probleem niet.

Oh dus alle mannen kunnen nu ook vrouwen gaan betasten.. Want dat doet geen zeer dus hebben we er geen last van.

Come on :roll:

Ik geloof dat er voor een paard echt geen verschil is in (mogelijk tegen haar zin) geïnsemineerd worden, opgevoeld worden etc. dan dat een mens zijn piemel er in steekt.
Als je dat wel denkt, dan ben je niet reeel.

Ik vind dat mensen van andermans dieren af moeten blijven, en dat het niet normaal is sex met dieren te hebben zijn we het vast ook over eens, maar je kunt het niet vergelijken met het misbruiken van een ander mens aangezien het algemeen bekend is dat daar psychische problemen door ontstaan, als het al niet lichamelijk letsel veroorzaakt.

Blijkbaar bestaat die grens er niet met dieren anders zouden we daar ook geen paarden mogen kluisteren om ze te laten dekken door een hengst, ze te laten opvoelen en/of insemineren door een dierenarts etc. En dat geldt ook voor varkens, koeien etc.

Dus ik snap Vjestagirl heel goed.
Heb trouwens enkele jaren een filmpje gezien van een vrouw die gepakt werd door een shetland hengst, ik denk eerder dat die vrouw er niet onbeschadigd vanaf is gekomen. En toen ik een tiener was werd er ook een vrouw besprongen door een volwassen shetland hengst toen ze voorovergebogen stond om hem vast te zetten aan een paal.
Het is dus niet zo dat het altijd van de mens uit komt. Hoeveel honden rijden niet op tegen de benen van een mens?

Mishandeling is nooit goed te praten.

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 15:23

Het gaat hier vooral om het idee seks met dieren dat mensen gestoord of vies vinden.....nieuwtje het is niks nieuws het gebeurd al duizende jaren...,het geeft niet dat er zo fel op gereageerd word dat is ons nou eenmaal aangeleerd door de moderne tijden en religie. In sommige culturen hier ver vandaan leren jonge jongens via een ezel hoe ze een vrouw moeten benaderen en penetreren....simpel en misschien platvloerse sex-educatie maar voor hun is het jaren zo gegaan en niemand vind het raar daar in die culturen....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 15:27

Suzanne F. schreef:
Cer schreef:
Wiens normen en waarden en welk deel van de wereld?

Beschaafde normen en waarden hier in Nederland.
Als je aapies wilt wippen ga je maar naar Afrika.

wow ... deze opmerking is racistisch.. :(
Ik heb nog niet persoonlijk naar iemand toe gereageerd in dit topic. Maar ik heb toch liever de normen en waarden van iemand die tolerant is tov dierenseks ( zonder schade etc etc) dan iemand die de halve wereld afschrijft als niet goed bij zijn hoofd en immoreel

Ocean_Child

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 15:29

Boompje1985 schreef:
Het gaat hier vooral om het idee seks met dieren dat mensen gestoord of vies vinden.....nieuwtje het is niks nieuws het gebeurd al duizende jaren...,het geeft niet dat er zo fel op gereageerd word dat is ons nou eenmaal aangeleerd door de moderne tijden en religie. In sommige culturen hier ver vandaan leren jonge jongens via een ezel hoe ze een vrouw moeten benaderen en penetreren....simpel en misschien platvloerse sex-educatie maar voor hun is het jaren zo gegaan en niemand vind het raar daar in die culturen....

Er zijn ook culturen waarin het normaal is om een meisje van negen jaar uit te huwelijken aan een volwassen man. Vind ik ook niet oké. Vind ik ook smerig. Omdat het in een ander deel van de wereld geaccepteerd is, betekend nog niet dat het "normaal" is, of dat wij gewoon bekrompen zijn...
Laatst bijgewerkt door Ocean_Child op 26-11-12 15:34, in het totaal 1 keer bewerkt

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 15:32

Boompje1985 schreef:

Als die ezels goed te eten krijgen zie ik dat soort rituelen liever dan de ezels in Egypte die kapotgeslagen worden omdat ze geen energie meer hebben om vooruit te komen.

En nee, ik wil hier niet mee zeggen ''het ene is erger'' maar ik kan me ergeren aan mensen die hier zo geshockeerd van raken.
Wees eens reeel, hoe erg is het voor de ezel?
Dat jij daarna dat piemeltje van die man, of die hele man niet meer wil zien, is een ander verhaal, maar hij hoeft van mij niet gestraft te worden.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 15:36

F_Orumster schreef:
Boompje1985 schreef:

Als die ezels goed te eten krijgen zie ik dat soort rituelen liever dan de ezels in Egypte die kapotgeslagen worden omdat ze geen energie meer hebben om vooruit te komen.

En nee, ik wil hier niet mee zeggen ''het ene is erger'' maar ik kan me ergeren aan mensen die hier zo geshockeerd van raken.
Wees eens reeel, hoe erg is het voor de ezel?
Dat jij daarna dat piemeltje van die man, of die hele man niet meer wil zien, is een ander verhaal, maar hij hoeft van mij niet gestraft te worden.

Dus als een man zijn piemeltje in jouw paard wil steken is dat prima zolang je het piemeltje of de man niet meer ziet? :=

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 15:37

Ja die ezels krijgen goed te eten en lopen vrij rond in het dorp en bleven ook gewoon staan en werden niet vastgebonden.....(van wat ik zag.... bij het programma spuiten en slikken was het trouwens als ik me niet vergis)....

Peppertree

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 15:41

quera schreef:
Dus als een man zijn piemeltje in jouw paard wil steken is dat prima zolang je het piemeltje of de man niet meer ziet? :=

Ik heb liever niet dat hij dat doet. Maar ik heb liever dat hij zijn piemel erin steekt dan dat hij hem afranselt met een zweep, slaat met een stok en zelfs liever dat dan dat hij erop zou gaan zitten om een rondje te gaan racen.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 15:42

Ik wil niet veel zeggen maar een dier misbruiken is toch ook mishandelen? :=

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 15:42

quera schreef:

Volgens mij waren we er allang over uit dat je het met je EIGEN dieren doet en niet met die van een ander.
Ook waren we erover uit dat het psychisch niet gezond is.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 15:44

F_Orumster schreef:
quera schreef:

Volgens mij waren we er allang over uit dat je het met je EIGEN dieren doet en niet met die van een ander.
Ook waren we erover uit dat het psychisch niet gezond is.

Oké andere boeg. Jij verkoopt een paard. Zelf gefokt en na 10 jaar gaat het beestje de verkoop in. Later blijkt dat de koper zijn piemeltje heel vaak bij jou ex-pony er in deed..... Nog steeds niet erg?

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 15:45

Nayomie schreef:
Ik wil niet veel zeggen maar een dier misbruiken is toch ook mishandelen? :=

Lees anders de tigtwintig voorgaande pagina's even?

quera

Peppertree schreef:
quera schreef:

Ik heb liever niet dat hij dat doet. Maar ik heb liever dat hij zijn piemel erin steekt dan dat hij hem afranselt met een zweep, slaat met een stok en zelfs liever dat dan dat hij erop zou gaan zitten om een rondje te gaan racen.

:(

Lieffiefi

Boompje1985 schreef:
Ja die ezels krijgen goed te eten en lopen vrij rond in het dorp en bleven ook gewoon staan en werden niet vastgebonden.....(van wat ik zag.... bij het programma spuiten en slikken was het trouwens als ik me niet vergis)....

Die heb ik ook gezien.
Tijdens de daad werden de achterbenen wel vastgebonden en er werd een steen voor gelegd.

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 15:46

Lieffiefi schreef:

Nou dan is dat tweede toch ook geen probleem? Als Maaike dat niet wil krijgt hij zijn piemeltje er nooit in :)

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 15:47

Skygirl schreef:
Lieffiefi schreef:

Nou dan is dat tweede toch ook geen probleem? Als Maaike dat niet wil krijgt hij zijn piemeltje er nooit in :)

Ik denk dat je dan een dode man hebt :) en dat zou zonde zijn ......

Want de eigenaar is altijd verantwoordelijk.

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 15:49

quera schreef:
Skygirl schreef:

Als hij zomaar haar die wei in loopt zijn piemeltje erin steekt, hij een trap krijgt is zij verantwoordelijk? :+

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 15:50

Ja maar dan vraag ik me af waarom je wil weten wat je erger vind, mishandeling of misbruiken

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 15:52

quera schreef:
Skygirl schreef:

Als hij zomaar haar die wei in loopt zijn piemeltje erin steekt, hij een trap krijgt is zij verantwoordelijk? :+

Ja dat klopt

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 15:55

Nayomie schreef:
Ja maar dan vraag ik me af waarom je wil weten wat je erger vind, mishandeling of misbruiken

Ik hoef dat niet te weten. Zolang misbruiken geen mishandeling wordt kan ik het probleem voor het dier er niet zo van inzien.

Maar daar hebben we het al meer dan 20 pagina's over.