Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lovely schreef:Rowdine, het is duidelijk dat mijn mening niet in je straatje past, maar het heeft weinig zin om er zo over door te drammen. Het is namelijk onduidelijk met welk aspect je het precies oneens bent en dat je dat zelf ook niet weet en het er dus maar in het algemeen oneens bent. Je kunt ook gewoon accepteren dat andere mensen er anders over denken dan jij en dat misschien ook gewoon baseren op de eigen ervaringen.
Lovely schreef:Oh, dus je wou beweren dat er op de zuidas niet hard gesnoven wordt? Dan heb ik een verrassing voor je, die lui die volgens jou voortdurend 80 uur werken, doen dat niet op de koffie van de starbucks. En BB staren is een fenomeen dat al wat langer bekend is en nog stamt uit de tijd dat de BB alleen nog gebruikt werd door mensen met een baan.
Electra63 schreef:Lovely, je bent wel erg aan het generaliseren,nu. Gelukkig ken ik de zuidas niet
Lovely schreef:Electra63 schreef:Lovely, je bent wel erg aan het generaliseren,nu. Gelukkig ken ik de zuidas niet
Over de Zuidas is dit allemaal allang bekend hoor, je moet alleen de naiviteit even voorbij. Jort Kelder heeft zelfs een aflevering van Bij ons in de PC gewijd aan het drugsgebruik op de Zuidas. Je zou dus kunnen zeggen dat ik niet de enige ben die dit weet. En over de effecten van het flikkerende ledje op een BB zijn ook diverse artikelen geschreven. Ik hoor het wel als jullie nog meer ontluisterende feiten willen horen over de hardwerkende advocaten (en bankjongens) aan de Zuidas
.
papagroom schreef:Ik ken zat mensen die 80 uur draaien zonder gesnuif hoor.....nou jah beerenburgje op zn tijd......is ook bb staren maar dan op zn Fries
papagroom schreef:vast deel van het inkomen....gewoon bij de belasting op dus........iedereen is dan automatisch verzekerd......ik ben helemaal voor vrije markt werking,maar dat werkt hier dus niet ,hebben we inmiddels mogen ondervinden
papagroom schreef:heb geen percentage in gedachten...ben geen econoom....maar heb het vroeger in Denemarken ondervonden,,,,werkte perfect
papagroom schreef:Het is simpel...als er niemand meer iets hoeft te controleren omsat iedereen automatisch verzekerd is...tsja dat scheelt enorm veel papieren rompslomp,en dus geld,mits goed uitgevoerd natuurlijk...maar ga nu eerst slapen
Trusten allemaal.
papagroom schreef:Ik ken zat mensen die 80 uur draaien zonder gesnuif hoor.....
papagroom schreef:vast deel van het inkomen....gewoon bij de belasting op dus........iedereen is dan automatisch verzekerd......ik ben helemaal voor vrije markt werking,maar dat werkt hier dus niet ,hebben we inmiddels mogen ondervinden