Ik kan moeilijk uitleggen waarom ik dit vraag, daarom er liever niet op in gaan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Het bleek een veelgestelde vraag dus vond de RVD het tijd om er een officieel bericht over naar buiten te brengen: "Koningin Beatrix rookt al veertig jaar niet meer".
In films en tv-series werd Beatrix vaak in beeld gebracht met een sigaret, maar dat beeld blijkt dus niet te kloppen met de werkelijkheid. Ook Prins Willem-Alexander schijnt in 1991 te zijn gestopt met het roken van sigaretten en in 2004 met sigaren. En ook prinses Máxima schijnt volgens bronnen niet meer te roken.
franka75 schreef:Ik zeg dat tie het niet red, gewoon een gevoel. ik hoorde trouwens ook een hele groffe fout vanmiddag de kinderen van hem en mabel werden johanna en marije genoemd terwijl dat louana en zaria zijn.
Ik zou het heel erg vinden maar hij heeft gewoon erg weinig kans
Roosch schreef:franka75 schreef:Ik zeg dat tie het niet red, gewoon een gevoel. ik hoorde trouwens ook een hele groffe fout vanmiddag de kinderen van hem en mabel werden johanna en marije genoemd terwijl dat louana en zaria zijn.
Ik zou het heel erg vinden maar hij heeft gewoon erg weinig kans
Waar baseer je dat op?
shilady schreef:Waar zou je het niet op baseren ?
hij is hersendood staat er overal geschreven + bekant heel de familie vliegt over
denk dat het is om afscheid te nemen
Blanket schreef:Even om de berichten rond het hersendood van Friso. Dat is nog veel te voorbarig.
Er wordt een tijdsinterval van 6 uur aangeraden tussen het vaststellen van de hersendood en het begin van het coma. Dit interval is echter afhankelijk van de klinische context. Ingeval van anoxemisch hersenlijden (bv. na reanimatie zoals bij Prins Friso) moet men opteren voor een langer interval (24 uur). Het officiële vaststellen van hersendood duurt wel langer dan ‘n paar uur.