Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Daantjee12 schreef:Sancha schreef:Nu maar hopen dat de kerncentrale niet ontploft, of half japan is van de kaart...
idd...Je zou er nu maar zitten als Nederlander..
Ik zat hem net ook te schijten, wonen vlakbij BASF en hoor ineens een vreem geluid buiten.. aanstellerd
AmyII schreef:Dan krijg je net zulke beelden als die er zijn van Hiroshima... Plus dat je jaaaren later nog de nasleep hebt, er komen dan misvormde kinderen en dieren ter wereld, gezondheidsproblemen voor de mensheid, ik geloof dat je er kanker van krijgt he?
deflin schreef:AmyII schreef:Dan krijg je net zulke beelden als die er zijn van Hiroshima... Plus dat je jaaaren later nog de nasleep hebt, er komen dan misvormde kinderen en dieren ter wereld, gezondheidsproblemen voor de mensheid, ik geloof dat je er kanker van krijgt he?
ook nu zal de regering wel zeggen: "nee hoor we hebben metingen gedaan en er zijn geen gevaarlijke stoffen vrijgekomen "
deflin schreef:AmyII schreef:Dan krijg je net zulke beelden als die er zijn van Hiroshima... Plus dat je jaaaren later nog de nasleep hebt, er komen dan misvormde kinderen en dieren ter wereld, gezondheidsproblemen voor de mensheid, ik geloof dat je er kanker van krijgt he?
ook nu zal de regering wel zeggen: "nee hoor we hebben metingen gedaan en er zijn geen gevaarlijke stoffen vrijgekomen "