Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amanda schreef:annastasia schreef:Hoe wil je chemicalien met water gaan blussen?
Dat worden alleen maar meer explosies.
Dus misschien beter om het maar af te laten fikken.
Beter luisteren/lezen.
Ze blussen met schuim en houden de omgeving nat met water om het niet over te laten slaan.
Zinia schreef:Hmm ik hoorde het net pas, ik las het op internet na maar toen ik de TV aanzette zag ik op geen enkele zender een onderbrekende nieuwsflash op de Nederlandse tv (Ned 1,2,3 en RTL) :S
[b]Die is er net wel op geweest las ik, maar toch... is het niet meer belangrijk[b]
Je zou er maar wonen zeg! 400.00 liter kankerverwekkende stoffen!! Dat is een nationale ramp!
Mogen de landen straks wel geld naar ons doneren om dit allemaal weer op te ruimen.
En worden er straks ook mensen en dieren geboren met misvormde ledematen of krijgen mensen massaal kanker. (oké dat is meestal met radioactieve straling, maar giftige stoffen, chemicaliën en al die kankerverwekkende stoffen kunnen nooit goed voor een mens zijn)
Spannend voor de mensen die er in de buurt wonen!
loulou schreef:sorry maar ik geloof echt niet dat er nog niks uit de metingen is gekomen. dat willen ze gewoon nog niet naar buiten brengen, in de hoop dat het straks op de grond allemaal wel meevalt. gewoon kwestie van het nederlandse volk dom houden.
ondertussen wel roepen dat je as deeltjes die op de grond liggen echt niet aan mag raken
smartiej: ik noem dat geen paniekzaaierij, eerder jou naief als je denkt dat het allemaal wel meevalt