vvd zou voor mij dan een kleine optie zijn maar derest zal ik nooit op stemmen hun kunnen volgensmij geen grote veranderingen maken in dingen die ik graag verandert zie worden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jantergouw schreef:Omdat jij nog steeds niet inziet dat een PVV stemmer een hele trouwe stemmer is. Dat zijn geen zwevers, dat zijn blijvers.
Die hebben namelijk heel goed nagedacht over hun keus voordat ze hun stem gaven en daar verandert een paulianeuze handeling niets aan.
Maar jij moet een andere partij gaan zoeken, want Groen Links zit er toch niet meer in voor je?
Heino schreef:Heb het gevonden. En ten eerste zijn er voor zover ik kan tellen nog altijd minder schandalen bij GL dan bij de PVV (zeker gezien de tijd dat PVV bestaat....) en ten tweede gaat het merendeel over de handelingen van leden in het verleden. En nee da's niet goedpraten, want ik vind het slordig, maar het is wel een nuance.
?
sarabande schreef:jantergouw schreef:Omdat jij nog steeds niet inziet dat een PVV stemmer een hele trouwe stemmer is. Dat zijn geen zwevers, dat zijn blijvers.
Die hebben namelijk heel goed nagedacht over hun keus voordat ze hun stem gaven en daar verandert een paulianeuze handeling niets aan.
Maar jij moet een andere partij gaan zoeken, want Groen Links zit er toch niet meer in voor je?
Nou dat wil ik over een jaar of, zeg 8 nog wel eens zien, wellicht is er dan weer een andere schreeuwer opgestaan met een nog leuker kapsel die nog meer durft te zeggen.
Oftewel statistieken wijzen uit dat dit de zoekende kiezer is, die 8 jaar geleden op een dode stemden en nu op Wilders en volgende keer op iemand die even populistisch is.
Heino schreef:Heb het gevonden. En ten eerste zijn er voor zover ik kan tellen nog altijd minder schandalen bij GL dan bij de PVV (zeker gezien de tijd dat PVV bestaat....) en ten tweede gaat het merendeel over de handelingen van leden in het verleden. En nee da's niet goedpraten, want ik vind het slordig, maar het is wel een nuance.
Ga je nu nog reageren op de schandalen bij de PVV, Jan?
Heino schreef:Heino schreef:Heb het gevonden. En ten eerste zijn er voor zover ik kan tellen nog altijd minder schandalen bij GL dan bij de PVV (zeker gezien de tijd dat PVV bestaat....) en ten tweede gaat het merendeel over de handelingen van leden in het verleden. En nee da's niet goedpraten, want ik vind het slordig, maar het is wel een nuance.
Jan, ik ben benieuwd?
shilady schreef:Dus ik vind eigelijk niet dat we er op deze manier kunnen oordelen of een partij slecht is en of we er niet op gaan stemmen .
Ik stem waar de partij voor staat en ik kijk niet wat voor fouten ze in hun prive leven maken
Heino schreef:En wéér een PVV-lid dat een dubieus verleden/heden heeft... Sorry, maar als GroenLinks meerdere malen met zulke leden op de proppen zou komen zou mijn volgende stem blanco zijn..
Heino schreef:Heino schreef:Heb het gevonden. En ten eerste zijn er voor zover ik kan tellen nog altijd minder schandalen bij GL dan bij de PVV (zeker gezien de tijd dat PVV bestaat....) en ten tweede gaat het merendeel over de handelingen van leden in het verleden. En nee da's niet goedpraten, want ik vind het slordig, maar het is wel een nuance.
Jan, ik ben benieuwd?
Heino schreef:shilady schreef:Dus ik vind eigelijk niet dat we er op deze manier kunnen oordelen of een partij slecht is en of we er niet op gaan stemmen .
Ik stem waar de partij voor staat en ik kijk niet wat voor fouten ze in hun prive leven maken
Tja ik ga graag uit van de goedheid in de mens en geef mensen het voordeel van de twijfel, tenzij ze het verprutsen met dergelijke schandalen..
En sorry, vind het nogal naïef om te denken dat wanneer een persoon belastingfraude pleegt in "privéleven" dat hij dan als politicus geweldig met geld om kan gaan.
En ik was eigenlijk benieuwd naar de reden waarom je die lijst met GL-ers geplaatst hebt. Bijvoorbeeld wat de relevantie is dat een partijlid criminele familieleden heeft?
shilady schreef:Omdat jij dit schreef en om aan jouw te laten zien dat er in die partij ook mensen met schandaaltjes zijn geweest.
sarabande schreef:jantergouw schreef:Omdat jij nog steeds niet inziet dat een PVV stemmer een hele trouwe stemmer is. Dat zijn geen zwevers, dat zijn blijvers.
Nou dat wil ik over een jaar of, zeg 8 nog wel eens zien, wellicht is er dan weer een andere schreeuwer opgestaan met een nog leuker kapsel die nog meer durft te zeggen.
Oftewel statistieken wijzen uit dat dit de zoekende kiezer is, die 8 jaar geleden op een dode stemden en nu op Wilders en volgende keer op iemand die even populistisch is.
Heino schreef:jantergouw schreef:Ik stem op de partij en niet op de poppetjes.
Maar de poppetjes maken de partij...
Oh sorry, geen belastingfraude, maar wel fraude.
jantergouw schreef:Of een rolstoelduwende, theedrinkende knuffelaar zonder haar. Je weet nooit wat de toekomst ons brengt.
Maar jouw post is een lichtend voorbeeld van waar dit topic over gaat. Ongenuanceerde aanvallen op Wilders en de PVV uit frustratie geboren.
Het is wel een menselijke reactie om te gaan beledigen, vloeken of tieren als de argumenten op zijn.
Citaat:Leuke Islamitische dames
De mooiste Moslim dames online. Word gratis lid en zie de profielen
http://www.Muslima.com
Heino schreef:jantergouw schreef:Voorlopig is hij alleen maar verdacht. Kan zomaar zijn dat hij vrijgesproken wordt. Het is namelijk niet zo dat iedereen die in een rechtbank verschijnt ook schuldig verklaard wordt. Tot die tijd is hij net zo onschuldig als jij en ik.
En de rest van de schandalen?
Citaat:Geen probleem want dat vind ik geen ernstige dingen. In ieder geval niets waar ik ook maar een seconde door twijfel of ik m'n stem nog geef aan de PVV. Zoals ik zei, ik stem op de standpunten en niet op de poppetjes. Wilders is de partij, de rest is vervangbaar. Zoals zo vaak gebeurd is in de politiek.
sarabande schreef:jantergouw schreef:Of een rolstoelduwende, theedrinkende knuffelaar zonder haar. Je weet nooit wat de toekomst ons brengt.
Maar jouw post is een lichtend voorbeeld van waar dit topic over gaat. Ongenuanceerde aanvallen op Wilders en de PVV uit frustratie geboren.
Het is wel een menselijke reactie om te gaan beledigen, vloeken of tieren als de argumenten op zijn.
Als je Wilders zijn taal gewoon vindt, kan je dit toch niet als vloeken, of tieren en zelfs niet als beledigen omschrijven. Het is gewoon de realiteit. Of wil je ontkennen dat na Pim zijn dood de partij 26 zetels haalde, en dat kwam vast niet door Mat Herben.