Ik vind het sneu voor Balkenende. Hij heeft keihard gewerkt en z'n best gedaan.
Grapjasjes12
Geplaatst: 09-06-10 23:41
Tussenstand bij 0,9% van de stemmen van groot naar klein:
CDA PvdA VVD SP PVV
Ik zou nog een Paars kabinet zeer zeker zien zitten. Met alle andere voorstellingen die ik me tot nu toe heb gemaakt zou ik echt letterlijk huilen van blijdschap met Paars Nr Zoveel
phormicola, waar vind jij zo'n tussenstand? Kan alleen de statistieken per gemeente vinden (http://www.nu.nl/verkiezingen/uitslag/) maar geen optelsom zegmaar
Goed nieuws voor PVV stemmers, PVV is moving on up, slechter nieuws voor mij en de rest van de SP stemmers, alhoewel ik niet ontevreden ben met supergroot PvdA, niet echt mijn keuze, maar geen slechte imo.
Ik ben zelf erg benieuwd wat Zaanstad gaat doen (geboren en getogen). Ze zijn altijd links geweest, vorige keer was de SP de een na grootste na de PvdA, dus erg benieuwd
Ja pas op hoor, ik stop wat in je thee Maar ik ga jullie toch verlaten, zie morgen wel wat er uit gekomen is. Zou het graag willen volgen maar vriendlief heeft me een uitgebreide massage beloofd en dat gaat voor. Eigen plezier eerst hè
Trusten allemaal, ik geef het wachten ook op verder
Moeni11
Geplaatst: 10-06-10 00:22
Balkenende duidelijk enorm aangeslagen! Hij heeft meer dan genoeg goede dingen gedaan voor Nederland, dus ik vind dat hij wel het nodige respect mag krijgen.