Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
faye schreef:Hier in het dorp hebben we één iraans gezin en dus één vrouw met hoofddoek. Kindje is op zich heel aardig maar wordt door de ouders buiten de groep geplaatst omdat het nergens mag spelen. Er komen dus ook geen kindjes meer daar spelen. Dan ben je lekker aan het integreren joh, goed voor je kind ook.
Er wordt altijd wel groepen dat de nederlanders niet accepteren, maar bepaalde groepen doen het ook gewoon zelf. En dan ook nog klagen bij de juf dat er gediscrimineerd wordt. Ongelooflijk!
Krips schreef:Maar die jongens en meiden die volgens jou er dus ook niks aan kunnen doen. Die wil hij wel nog een voor hun onbekend land sturen. Dat kan toch niet?
Bovendien is het niet zo dat andere politici het probleem niet zien. Maar zij komen daadwerkelijk met uitvoerbare oplossingen en beleid. Wilders schreeuwt alleen dat er een probleem is. Maar de oplossingen zijn vaak onuitvoerbaar of discriminerend/ethisch problematisch.
Lovely schreef:Op de vorige pagina ging het over Chinezen en dat die het allemaal zo goed doen. Het merendeel van de chinezen spreekt geen Nederlands en doet niets met de Nederlandse cultuur. Wat sarabande zegt over chineze maffia klopt wel, dat merk je hier op de Zeedijk e.o. heel goed.
Ik vind het trouwens wel een prestatie om je kind op te voeden in de hedendaagse wereld zonder dat die ooit een donker iemand heeft gezien, hoe doe je dat?
Mindim schreef:Ik las dit
http://www.trouw.nl/opinie/columnisten/drayer/article2935982.ece/De_kerstboom_is_net_zo_christelijk_als_de_paashaas_.html
Misschien niet afgedwongen door moslims en daar zat ik idd fout, maar zeker wel om klachten te voorkomen uit die hoek en om die reden is het gedaan. Zoals nederland altijd de nieuwe nederlanders terwille wil zijn.
Edit: verkeerde link
AdilCitaat:• Niet-Nederlanders die een misdrijf plegen direct uit Nederland verwijderen
• Nederlandse nationaliteit van criminelen met een dubbele nationaliteit intrekken
• Criminele Antillianen sturen we terug
sarabande schreef:Komen uit Iran, je weet niet wat die mensen allemaal al hebben meegemaakt, ze kunnen wel gewoon bang zijn en zich niet durven open stellen voor hun nieuwe omgeving.
Weet je wat er in Iran met anders dan het regime denkenden gebeurt???
Heino schreef:Maar bedoelt Wilders niet niet-Nederlanders ook de Marrokanen met twee paspoorten? Of enkel de mensen die zonder rechtsmatige verblijfsvergunning/enkel Marrokaans paspoort in Nederland zijn?
zou dat fijn zijn. Wat ik begrijp is mensen met een dubbele nationaliteit. Ulrika schreef:Ik vind dat als je je gedraagd en je aanpast aan onze cultuur je best mag blijven maar, als je gewoon terug kunt naar de eigen land en je gaat hier ontucht plegen dan ist gewoon oprotten!....geld eigenlijk ook als je zowiezo hier komt om ontucht te plegen jammer dan dat je niet terug kunt naar je eigen land maar je bent hier niet geboren...en als nederland een keer vol is jammer dan maar vol is vol
Ulrika schreef:Wat ik eronder versta....geen hoofddoek op doen ze in dur eigen land ook niet en da geldt ook voor de boerka onzin ding...was pas nog op tv dat ze die daar gebruiken tegen de hitte in de woestijn en hier ist heen woestijn! ook vind ik dat ze Nederlands moeten kunnen praten
sarabande schreef:Ulrika schreef:Wat ik eronder versta....geen hoofddoek op doen ze in dur eigen land ook niet en da geldt ook voor de boerka onzin ding...was pas nog op tv dat ze die daar gebruiken tegen de hitte in de woestijn en hier ist heen woestijn! ook vind ik dat ze Nederlands moeten kunnen praten
En wellicht schrijven![]()
![]()
![]()
sarabande schreef:Ulrika schreef:Tja brabander he
Probeer dan maar eerst de normen die je op anderen legt, voor jezelf toe te passen. Oftewel integreer even in Nederland als je je tot Nederlanders wendt
Ulrika schreef:je verstaat me toch ofniet? dat is toch ook wat ik vraag van een buitenlander...zichzelf verstaanbaar maken voor ons!