Rare situatie bij de Dodenherdenking.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 00:15

Charmaiineee schreef:
Maar het lijkt nu net alsof ik geen respect voor onze koning heb.. en dat terwijl ik dat juist wel heb, maar oke

"Bea" is toch echt een vrouw en dus koningin :P

Charmaiineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 00:16

ZOOO HAHAHAHA omg ik lach mezelf nu al weer uit :+
Hieruit blijkt dus wel niet hoe dom ik wel niet ben, hahahaha.
wat een sukkel ben ik toch ook 8)7

Uums

Re: Rare situatie bij de Dodenherdenking.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 00:17

Ach, `t is laat :D

Polly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 00:17

Misschien kun je voortaan een beetje meer nadenken voordat je iets typt/zegt, no offence verder hoor. :)

Charmaiineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 00:18

hahaha ja idd, ik moet me hersenen echt gaan gebruiken.
en denken, hahaha. :=

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 00:18

Het viel mij trouwens ook al op, (er was net ook iemand die dat zei, weet alleen niet meer wie en heb even geen zin om terug te zoeken) dat Beatrix met tranen in d'r ogen en toch flink benauwd het Wilhelmus stond te zingen. Arme vrouw, ze was juist zo blij dat Koninginnedag goed was verlopen en dan gebeurd er dit, uiteindelijk niets aan de hand, maar de schrik zit er goed in.

Charmaiineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 00:19

Ja ik had dat net ook getypt, want ik keek dus het RTL Nieuws net, en toen kwam het Wilhelmus, en het leek echt net alsof Beatrix moest huilen..

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 00:20

op nu.nl best een heftige foto van een geschrokken beatrix en alex in dat filmpje bleef echt heel rustig, liet zich niet opjagen respect.
jezelf niet zo naar beneden halen hoor. foutje is menselijk toch??

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 00:22

Ik denk dat ik ook zou huilen als zoiets zou gebeuren en het misschien een aanslag op míjn leven is! Screw dat je de koningin bent, ze is ook een mens met emoties.

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 00:23

Ukkiee schreef:
Het viel mij trouwens ook al op, (er was net ook iemand die dat zei, weet alleen niet meer wie en heb even geen zin om terug te zoeken) dat Beatrix met tranen in d'r ogen en toch flink benauwd het Wilhelmus stond te zingen. Arme vrouw, ze was juist zo blij dat Koninginnedag goed was verlopen en dan gebeurd er dit, uiteindelijk niets aan de hand, maar de schrik zit er goed in.

Ja ik had idd ook al zoiets gezegd. Arme vrouw, die heeft wel een dikke knuffel verdiend!

Krips

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 00:23

Even een beetje offtopic. Maar wat zijn we in dit topic lekker kortaf tegen elkaar. (Niet allemaal natuurlijk :P) Ik lees ergens in het midden iets verkeerd. Ik las dat er een uitzending van hart van nederland over dit onderwerp was. Zeg ik dat ik hart van nederland niet echt een nieuwswaarde vind hebben. Krijg ik meteen een snauw. Er werd namelijk bij hart van nederland een persconferentie aangekondingd. Sorry hoor. Iedereen heeft hier wel een heel kort lontje en is wel heel kattig tegen elkaar. En ik vind dat het nog altijd vandaag dodenherdenking is en dat een beetje respect naar elkaar toe niet zou misstaan :) Ik weet niet of mijn post 'gepast' is. Maar zit nu al 25 pagina's mee te lezen en wilden het toch even kwijt.

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 00:24

Denk niet dat iemand op dit moment nog dicht bij haar in de buurt mag komen om haar die verdiende knuffel te geven :n

Niet dat dat ooit al mocht, maar goed, alles zal nu wel éxtra beveiligd worden.

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 00:25

Ik vind het heel sterk zoals het koningshuis de rest van de plechtigheid heeft bijgewoond. Denk dat ze er toch niet op hun gemak stonden.
Wel een eng idee dat je dus door zo'n dwaze actie, die eigenlijk niets voorsteld, zo'n paniek kan veroorzaken waarbij meerdere mensen gewond raken. Nog een geluk dat het daar bij is gebleven.

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 00:26

Ukkiee schreef:
Denk niet dat iemand op dit moment nog dicht bij haar in de buurt mag komen om haar die verdiende knuffel te geven :n

Ach, dan moet Willem-Alexander of Maxima hem maar geven... :D

Charmaiineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 00:29

Heb net even snel een filmpje gezocht waar je de koningin ziet...
Krijg gelijk weer de rillingen over me lichaam..
Vind het gewoon hard gezegt echt poedersuiker dat het dan zo voor haar moet gaan, zegmaar.

ong rond minuut 4.25

jumpingxgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 00:31

Change_ schreef:
Alles kan.. Moet me aan dit stukje denken:

'Roken is niet dodelijk. Roken KAN dodelijk zijn. Net zoals autorijden dodelijk kan zijn. En vliegen. En zwemmen. En zonnen. En patatjes oorlog. En parachutespringen. En fiets. Levensgevaarlijk dat fiets. Meteen verbieden. Of hooguit buiten in aparte ruimten achter glas. Alles wat leuk is in het leven is appelflap dodelijk. En weet je wat het allergevaarlijkst is? Leven.
Van leven ga je dood. Honderd procent zeker. Dat moeten ze verplicht op kraamkamers laten kledderen: Van leven ga je dood.'

Geen onrust zaaien of iets waarvan je niets weet..
Op het moment dat het gebeurde dat mensen begonnen te gillen en rennen.. Volledig te begrijpen.. Maar nu blijkt het niet 'ernstig' te zijn.. En dan word er nog bij alles wat achter gezocht.

Dat is van Kluun uit het boek Klunen

BabbieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 00:33

RESPECT voor de leden van de koninklijke familie en voor alle hulpverleners die ter plekke waren.

Ik vind het een enorm statement dat de ceremonie gewoon door is gegaan, we laten ons niet van de wijs brengen en de koningin geeft het goede voorbeeld. Echt, respect!

Uums

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 00:34

pniekepnak schreef:
Ukkiee schreef:

Ik vond het aandoenlijk dat Willem-Alexander haar even een drukkertje gaf. Haar hele gelaatsuitdrukking veranderde erdoor :)

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 00:35

Ik heb duidelijk weer wat gemist.. Ik heb op veronica de 2 minuten stilte gehad en heb daarna meteen 2 and a half men gekeken.

Daarna direct naar de manege, dus ik heb net pas meegekregen dat dit gaande was..

Het kan verdorie ook niet meer normaal gaan in dit land he! Zelfs de 2 minuten stilte moeten verknald worden.. Achterlijke malloot! :(

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 00:37

Is er nou helemaal niets meer in dit land wat nog wel enigzins normaal kan verlopen? :?

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 00:38

pniekepnak schreef:
Ukkiee schreef:

Ik vond het aandoenlijk dat Willem-Alexander haar even een drukkertje gaf. Haar hele gelaatsuitdrukking veranderde erdoor :)

Absoluut! :j Ze lijken me een hele hechte familie. Gelukkig maar.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 00:39

Ik kijk net het filmpje hierboven, ik kan niet anders dat medeleven hebben met de koningin en ik vind het heel erg dat dit is gebeurd.. Wel respect dat ze direct terug kwam! :D

Polly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 00:42

Uums schreef:
pniekepnak schreef:

ja dat vond ik ook heel lief, moeder-zoon momentje :)

angelique19

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 00:43

Wat is Nederland weer lekker panisch!!
Zoals eerder gezegd niets kan hier normaal gaan!! :n

Sneu voor Beatrix :(:)

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 00:46

Tallie1979 schreef:
Ik heb duidelijk weer wat gemist.. Ik heb op veronica de 2 minuten stilte gehad en heb daarna meteen 2 and a half men gekeken.

Daarna direct naar de manege, dus ik heb net pas meegekregen dat dit gaande was..

Het kan verdorie ook niet meer normaal gaan in dit land he! Zelfs de 2 minuten stilte moeten verknald worden.. Achterlijke malloot! :(

Volgens mij heb je dan die 2 minuten niet helemaal uitgezeten :+

Ik zat op het puntje van de bank met die knal, een tel ervoor dacht ik nog aan koninginnedag vorig jaar en dacht dus NEE!
Vind het juist erg 'mooi' dat Bea liet zien dat ze het er moeilijk mee had.