Charmaiineee schreef:Maar het lijkt nu net alsof ik geen respect voor onze koning heb.. en dat terwijl ik dat juist wel heb, maar oke
"Bea" is toch echt een vrouw en dus koningin

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ukkiee schreef:Het viel mij trouwens ook al op, (er was net ook iemand die dat zei, weet alleen niet meer wie en heb even geen zin om terug te zoeken) dat Beatrix met tranen in d'r ogen en toch flink benauwd het Wilhelmus stond te zingen. Arme vrouw, ze was juist zo blij dat Koninginnedag goed was verlopen en dan gebeurd er dit, uiteindelijk niets aan de hand, maar de schrik zit er goed in.
Change_ schreef:Alles kan.. Moet me aan dit stukje denken:
'Roken is niet dodelijk. Roken KAN dodelijk zijn. Net zoals autorijden dodelijk kan zijn. En vliegen. En zwemmen. En zonnen. En patatjes oorlog. En parachutespringen. En fiets. Levensgevaarlijk dat fiets. Meteen verbieden. Of hooguit buiten in aparte ruimten achter glas. Alles wat leuk is in het leven is appelflap dodelijk. En weet je wat het allergevaarlijkst is? Leven.
Van leven ga je dood. Honderd procent zeker. Dat moeten ze verplicht op kraamkamers laten kledderen: Van leven ga je dood.'
Geen onrust zaaien of iets waarvan je niets weet..
Op het moment dat het gebeurde dat mensen begonnen te gillen en rennen.. Volledig te begrijpen.. Maar nu blijkt het niet 'ernstig' te zijn.. En dan word er nog bij alles wat achter gezocht.
pniekepnak schreef:Ukkiee schreef:Denk niet dat iemand op dit moment nog dicht bij haar in de buurt mag komen om haar die verdiende knuffel te geven
Niet dat dat ooit al mocht, maar goed, alles zal nu wel éxtra beveiligd worden.
Ach, dan moet Willem-Alexander of Maxima hem maar geven...
Tallie1979 schreef:Ik heb duidelijk weer wat gemist.. Ik heb op veronica de 2 minuten stilte gehad en heb daarna meteen 2 and a half men gekeken.
Daarna direct naar de manege, dus ik heb net pas meegekregen dat dit gaande was..
Het kan verdorie ook niet meer normaal gaan in dit land he! Zelfs de 2 minuten stilte moeten verknald worden.. Achterlijke malloot!