Sven Kramer gediskwalificeerd op de 10km.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xMarianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 14:43

Axel_Valerie schreef:
hahaha ja back to sven en zijn nieuwe sponsor!

Wie is de nieuwe sponsor?? of begrijp ik hier iets verkeerd/lees ik over iets heen?

Miranda40

Re: Sven Kramer gediskwalificeerd op de 10km.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 14:43

Vertel!!!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 14:44

Miranda40 schreef:
Snap sowieso al niet waarom wij daaraan mee doen. We doen toch ook niet mee aan de reuzeslalom of schansspringen (oke de snowboardster is dan een uitzondering)? Schaatsen kun je overal dus laten we het lekker daarbij houden. SVEN zet hem op!!!!

Neuh, als je geen kans hebt om te winnen, dan kun je beter thuisblijven. :+

Nederlanders hebben ook niets te zoeken in de marathonsport, ze zullen die Kenianen en Ethiopiërs nooit voorbijlopen, dus waarom nog je tijd en energie nog in zo'n sport stoppen. Laten we lekker met z'n allen gaan schaatsen of voetballen. ;)

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 14:46

xMarianne schreef:
Axel_Valerie schreef:

Wie is de nieuwe sponsor?? of begrijp ik hier iets verkeerd/lees ik over iets heen?

Vertel!!!!!!!!!!!!!!!!!!

xMarianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 14:46

of we gaan hockeyen of paardrijden daar is Nld ook goed! ;)

Axel_Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 14:47

xMarianne schreef:
Axel_Valerie schreef:

Sven gaat over op wisselstroom..

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 14:48

ilse86 schreef:
Ik vind het echt stom dat de bobbers stoppen. Schijterds. Je weet dat die baan lijp is. Dan moet je er gewoon niet aan beginnen. Ik vind dit echt een aanfluiting.

Je kunt aan zoveel dingen doodgaan. en bobben is gevaarlijk ja. dat weet je van tevoren.

De piloot van de 4-mans bob heeft ook de 2-mans bestuurd waarmee hij ondersteboven heeft gelegen in dezelfde baan. Dus hij heeft het geprobeerd en geconcludeerd dat deze baan te riskant is.

Marieketje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 14:49

Die Gerard Kemkers kan beter zelf van baan wisselen!

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 14:49

Lekker flauw Axel :(
Die grapjes zijn nu toch al niet leuk en origineel meer......

ilse86

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 14:50

Whahahah wisselstroom :D Dames, hou me tegen! :D

Axel_Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 14:50

Ik vind het nog leuk hoor.. Al was ik gister wel kapot van het hele gedoe hoor!

ilse86

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 14:51

Axel_Valerie schreef:
Ik vind het nog leuk hoor.. Al was ik gister wel kapot van het hele gedoe hoor!

Ik ook. En er zijn er nog wel wat die het leuk vinden. Dit topic bestaat duidelijk uit twee kampen. Dat kan ;)

Axel_Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 14:52

nog eentje doen?

Okee nog 1tje dan!

Gerard had tandarts moeten worden!! Hij helpt je gegarandeerd van je plak af!

ilse86

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 14:53

hihi ;) die kende ik idd. lachen ;)

heb die mark tuitert vandaag eens even goed bekeken. daarmee wil ik best een scheve schaats rijden...

xMarianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 14:55

Axel_Valerie schreef:
nog eentje doen?

Okee nog 1tje dan!

Gerard had tandarts moeten worden!! Hij helpt je gegarandeerd van je plak af!

die is dan wel weer grappig ;)

Axel_Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 14:56

HAHAHAHA

ik hoor er nu een paar op de radio:

1.) Met groene blokjes was dit nooit gebeurd..
2.) Ergernis nummer 1 is onnodig linksrijden

Miranda40

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 14:56

Ben toch benieuwd wat Gerard vanmiddag te melden heeft ;)

ilse86

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 14:57

Gozzz. Stenders zeker (nooooit grappig :P)

Axel_Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 14:57

Axel_Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 14:58

Wel zielig voor sven hoor.. Ik vind het echt erg.. Ik ken zijn trainingsbuddy redelijk goed die heb ik er ook nog niet over gehoord..

Beau_Myrthe

ik hoorde net iets dat sven naar engeland gaat wonen!

ilse86

Beau_Myrthe schreef:
ik hoorde net iets dat sven naar engeland gaat wonen!

hahahaha jongeeens :P

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 14:59

pretletter17 schreef:
Lee heeft dan wel het goud om zijn nek en werd als zodanig gehuldigd, maar zou hij niet een héél klein beetje, diep van binnen, het gevoel hebben van: 'ja ik heb dan wel het goud, maar eigenlijk was ik niet de snelste'? Als ik Lee zou zijn geweest zou ik dat zelfs hardop gezegd hebben in een interview. De tijd van Sven lag nog 4 seconden onder die van Lee en een buitenbocht ipv een binnenbocht scheelt in elk geval géén 4 seconden op de eindtijd. Maar ja, terechte diskwalificatie, of hij er nu zelf wel of niet iets aan had kunnen doen op dat moment... het is een (dure) fout, het is tegen de regels... hoe vreselijk het ook is.

Hoe het over vier jaar zal gaan weet natuurlijk niemand, ik hoop dat Sven dan zijn vorm én mentaliteit net zo goed voor elkaar heeft als nu en dat hij alsnog die gouden plak op de 10km bij zijn verzameling mag voegen. Vier jaar is lang en de concurrentie wordt sterker, maar Sven zelf zal ook niet stil gaan zitten!

Ik ben het met je eens, Pretletter. Lee heeft wel gewonnen, maar toch ook weer niet. Zijn Olympisch record zou nog geen uur gestaan hebben als Svenneke niet de verkeerde bocht genomen had.. Lee had er denk ik goed aan gedaan als hij dat in een interview gezegd had, of als hij zelf naar Sven was gegaan. Op zo'n manier had ik niet willen winnen en al helemaal niet met een glimlach op het podium kunnen staan. Hoe je het went of keert, Sven was toch de beste en heeft een supertijd neergezet! Het is rot hoe het gelopen is... Maar sommige mensen zijn wel érg hard voor Kemkers.. Hij is ook maar een mens, en fouten kunnen gemaakt worden. Hij was in zijn enthousiasme gewoon een rondje te snel in zijn gedachten. Tuurlijk, het is stom dat hij dat gedaan heeft, maar het is niet eerlijk dat hij zo uitgescholden wordt, evenals dat Sven wordt verweten dat hij zelf na had moeten denken. Had hij ook gedaan,maar als je coach nadrukkelijk wijst en roept dat je naar binnen moet, dan vertrouw je blindelings op je coach lijkt me?

Ook vond ik Bart Veldkamp een beetje vervelend worden aan het einde. Hij bleef maar doordrammen over dat een coach zich daar niet mee bemoeit enzo, na 2x begreep ik zijn standpunt wel, maar hij bleef het herhalen en het was hem niet duidelijk te maken dat een coach soms ingrijpt als het dreigt mis te gaan!

Miranda40

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 15:00

maar het nieuws is net zo vervelend :D Ben benieuwd hoe vaak we de foute wissel nog krijgen te zien.

ilse86

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 15:01

itsmi schreef:
pretletter17 schreef:
Lee heeft dan wel het goud om zijn nek en werd als zodanig gehuldigd, maar zou hij niet een héél klein beetje, diep van binnen, het gevoel hebben van: 'ja ik heb dan wel het goud, maar eigenlijk was ik niet de snelste'? Als ik Lee zou zijn geweest zou ik dat zelfs hardop gezegd hebben in een interview. De tijd van Sven lag nog 4 seconden onder die van Lee en een buitenbocht ipv een binnenbocht scheelt in elk geval géén 4 seconden op de eindtijd. Maar ja, terechte diskwalificatie, of hij er nu zelf wel of niet iets aan had kunnen doen op dat moment... het is een (dure) fout, het is tegen de regels... hoe vreselijk het ook is.

Hoe het over vier jaar zal gaan weet natuurlijk niemand, ik hoop dat Sven dan zijn vorm én mentaliteit net zo goed voor elkaar heeft als nu en dat hij alsnog die gouden plak op de 10km bij zijn verzameling mag voegen. Vier jaar is lang en de concurrentie wordt sterker, maar Sven zelf zal ook niet stil gaan zitten!

Ik ben het met je eens, Pretletter. Lee heeft wel gewonnen, maar toch ook weer niet. Zijn Olympisch record zou nog geen uur gestaan hebben als Svenneke niet de verkeerde bocht genomen had.. Lee had er denk ik goed aan gedaan als hij dat in een interview gezegd had, of als hij zelf naar Sven was gegaan. Op zo'n manier had ik niet willen winnen en al helemaal niet met een glimlach op het podium kunnen staan. Hoe je het went of keert, Sven was toch de beste en heeft een supertijd neergezet! Het is rot hoe het gelopen is... Maar sommige mensen zijn wel érg hard voor Kemkers.. Hij is ook maar een mens, en fouten kunnen gemaakt worden. Hij was in zijn enthousiasme gewoon een rondje te snel in zijn gedachten. Tuurlijk, het is stom dat hij dat gedaan heeft, maar het is niet eerlijk dat hij zo uitgescholden wordt, evenals dat Sven wordt verweten dat hij zelf na had moeten denken. Had hij ook gedaan,maar als je coach nadrukkelijk wijst en roept dat je naar binnen moet, dan vertrouw je blindelings op je coach lijkt me?

Ook vond ik Bart Veldkamp een beetje vervelend worden aan het einde. Hij bleef maar doordrammen over dat een coach zich daar niet mee bemoeit enzo, na 2x begreep ik zijn standpunt wel, maar hij bleef het herhalen en het was hem niet duidelijk te maken dat een coach soms ingrijpt als het dreigt mis te gaan!

Ja, maar ik snap de emotie wel. Hij is zelf schaatser geweest...
Ik vond Smeets veel vervelender.