16+: Zestig jaar oud en dan nog in Playboy, meningen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 03:18

Devaney2009 schreef:
De opmerking over necrofilie ging mij ook te ver. Maar verder maakte hij natuurlijk wel een heel goed punt dat Paay enorm onsmakelijk bezig is geweest bij Jensen door de sexuele voorkeuren van haar ex te bespreken terwijl ze een dochter samen hebben.

Daar vond ik Maassen toch juist wel heel scherp.

Dat zijn noch jouw, noch Theo zijn zaken. Als hij nu zelf zo heilig was ;)

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 03:19

pharagirlke schreef:
Devaney2009 schreef:
De opmerking over necrofilie ging mij ook te ver. Maar verder maakte hij natuurlijk wel een heel goed punt dat Paay enorm onsmakelijk bezig is geweest bij Jensen door de sexuele voorkeuren van haar ex te bespreken terwijl ze een dochter samen hebben.

Dat ben ik niet met je eens, als Patricia niet had gewild dat mensen daar een mening over hebben, had ze het niet bij een goedbekeken talkshow op tafel moeten gooien... Punt is alleen dat ze dat wel wil, want ze houdt van aandacht, en zoals ze zelf zegt, ze houdt ervan als mensen over haar praten.

Dan kan het gebeuren dat je iemand als Theo Maassen treft die je even heel duidelijk vertelt wat hij daar nu precies van vindt...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 03:24

En theo houd niet van aandacht? Het is zelf een enorme aandachttrekker en dan gaat hij het anderen verwijten :+ Duidelijk vond ik hem niet. Hij kwam niet uit zijn woorden en voor zover hij er wel uit kwam was er weinig van inhoud in te herkennen. Bovendien luisterde hij absoluut niet naar haar weerwoord. Ik heb er absoluut niets op tegen dat iemand een grote mond op zet, maar je laat de ander wel terug reageren!

Vond hem over komen als een rat in de val... Iemand die doodsbang was om onder tafel gepraat te worden. Misschien had dat zijn naam beter gedaan dan wat hij nu heeft geprobeerd. Dat gooien met wat ze achter de schermen zei vond ik ondermaats en ronduit sneu. Dat zou hetzelfde zijn als dat ik persoonlijke dingen van jou tegen je ging gebruiken omdat je het niet met me eens bent. Dat doe je toch niet?

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 03:41

Theo houdt ook van aandacht, alleen niet van de manier waarop Patricia aandacht trekt, hij heeft daar andere manieren voor. Dat mag, vind ik. Ik vind ook dat Theo zeker te ver ging, en behoorlijk grof was. Ik vind alleen wel dat hij hier door heel veel mensen keihard wordt neergehaald, terwijl als hij nou iets minder grof was geweest heel veel mensen naar mijn idee waarschijnlijk hadden gezegd dat hij op zich wel gelijk had... Want kom op, is Theo nou de enige die Patricia te oud vindt voor de Playboy? Of dat wat ze over Adam Curry zei bij Jensen niet echt netjes was? Ik denk het niet, aangezien ik al weken bestookt word door grappen en doorstuurmails over bejaarde vrouwen in de playboy...
Het verschil is alleen dat Theo het gewoon (op zijn eigen lompe manier, dat dan weer wel) tegen Patricia zelf zegt.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 03:42

Neen hoor, ik vind hem absoluut niet gelijk hebben en mijn mening over Theo is gebaseerd op alles wat ik hem tot nog toe al heb zien doen. Hij heeft zich simpelweg niet te moeien met dat soort zaken.

Had Patricia dan ook mogen zeggen; "Jij moet veel zeggen over respect naar mensen en het goede voorbeeld geven, was jij niet degene die de UEFA cup gestolen had?"
Dan was het spelletje uit geweest. Maar neen, Patricia bleef netjes, zei dat hij zich niet te moeien had met dingen waar hij niets van wist en probeerde wanhopig om er een speld tussen te krijgen maar meneer Maassen kon het niet op brengen op die klep dicht te houden ook al wist ie eigenlijk al lang niet meer wat zeggen.

Devaney2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 03:50

pharagirlke schreef:
[

:? :? :?

Net zoals jij je mening hier mag geven, mag ik dat ook. Het zijn jouw zaken ook niet, dus wat dat betreft.

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 03:50

Dat had ze kunnen doen, maar dat zou natuurlijk niet echt een relevant onderwerp geweest zijn en ook weinig bijgedragen hebben aan de discussie... Toentertijd had ze dat best kunnen doen, waarom niet?

Maar goed, dat jij hem niet gelijk vindt hebben kan natuurlijk ook, alleen ben ik ervan overtuigd dat er ook een heleboel mensen zijn die dat wel hadden gevonden als hij niet zo grof was geweest.

Ik ben er een van..! ;) Sterker nog, ik zal het voor mezelf anders formuleren: ik vind dat hij gelijk heeft, alleen ik vind dat hij het op een fatsoenlijke manier had moeten brengen, dan was de boodschap beter overgekomen en had hij niet iedereen tegen zich in het harnas gejaagd.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 03:51

Waarom was haar man dan wel relevant als ik vragen mag?
En wat droeg het aanhalen van dat onderwerp bij tot de discussie? (voor zover er sprake was van een discussie, discussie voeren is niet Maassens sterktste punt, zoveel is duidelijk.)
Ik vind dat nl niet relevanter dan die UEFA-cup :+

Het feit dat hij haar man er bij haalde deed voor mij helemaal de deur dicht, dat had hij nog zo subtiel en lief mogen doen als hij wilde.

slokkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 03:58

pharagirlke schreef:
Devaney2009 schreef:

Het schept wel een precedent.
Als ze zelf mensen zo over de hekel haalt, kan ze de bal terug verwachten.
grof of niet.

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 03:58

Dat zijn beide zeer goede voorbeelden van de aandachttrekkerij waar Theo het over had, binnen een week of 2 tijd... Niet vreemd dat hij dat er dan bij haalt vind ik... Hij probeerde immers duidelijk te maken dat ze een aandachtsjunk was...
Laatst bijgewerkt door pniekepnak op 11-12-09 04:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 04:00

Hoewel ik normaal een groot fan ben van Theo slaat hij deze keer de plank volledig mis en gedraagt zich als een kat in het nauw. Vind dat Patricia het netjes afhandelt, zich niet gek laat maken, duidelijk de sterkere in deze discussie.
Afgezien van die hele discussie moest ik toch echt lachen toen Patricia trots vertelde dat ze geen enkele operatie is ondergaan. Maar die kilo's botox in haar overdreven rimpelloze gezicht even vergeten. Doet voor mij weer een beetje af.

Om antwoord te geven op je vraag. Ach, waarom niet? Ze ziet er nog prima uit, goed genoeg voor de playboy.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 04:01

Dan had zij dus ook de UEFA-cup er bij mogen halen, was imo een heel mooi voorbeeld van hoe hij zelf met idioot gedrag aandacht trekt :j

Slokkie: daar is theo zelf anders ook goed in. Als er iemand nou vaak mensen beledigt... ;) Daarom dus dat ik zei dat dát echt zijn zaken niet zijn en ik voeg er nu nog aan toe dat hij wel de persoon is met het minste recht van spreken wat betreft aandachttrekkerij, slecht voorbeeld en mensen "hekelen".

Lara_Silver: dat idee kreeg ik inderdaad ook. Maar ik ben absoluut geen fan van hem ;)

missRosanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 04:06

Al mijn respect voor die man is in één klap weg.
Kom op zeg, we hebben het wel over een dame van 60 die er als bijkomstigheid nog erg goed uitziet.
En daar hoort deze omgangsvorm niet bij, echt belachelijk en respect voor mevrouw paay dat ze hem nog een hand geeft.

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 04:07

Maar zoals Patricia zelf al zei: Het gaat nu over MIJ. Het ging niet over Theo en wat hij acht jaar geleden heeft gedaan om aandacht te trekken. Het ging over Patricia en wat zij NU doet om aandacht te trekken.
En aangezien iets wat twee weken geleden gezegd is nog wat verser in het geheugen ligt, en het me bovendien ook niets zou verbazen als Patricia die dingen over Adam heeft gezegd omdat al die aandacht haar best goed uitkomt zo vlak voor de release van deze Playboy (want zo werkt het nou eenmaal in 'sterrenland'), vind ik dit toch ietsjes relevanter...

slokkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 04:12

pniekepnak schreef:
montiesmama schreef:
Hoe oud zou die Maassen eigenlijk zijn... hij wil meisjes van 25 in de Playboy; pedofielie misschien?

Wat een onzin, op je 25e ben je toch gewoon een volwassen vrouw? Ik ben 25 en als een man van 43 op mij valt dan noem ik dat geen pedofilie hoor!

*Springt brullend als baviaan op van de bank, een roze toekomst voorbij ziend flitsen.
Glijdt uit over achteloos weggeworpen bierflesje, vol op plaat.*

Auw.
%) %)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 04:13

Vind ik niet. Ik zie écht niet in wat haar ex-man te doen heeft met het feit dat zij in de playboy staat. Het ging over de playboy, niet over haar scheidingsperikelen dus het was niet meer of minder relevant dan de UEFA-cup. Bovendien heb ik al gezegd dat theo echt wel de laatste is die wb slecht voorbeeld, aandachttrekkerij enz recht van spreken heeft. Hij is zelf zo grof dat het simpelweg niet meer mooi is om te horen, hij zat m te knijpen in de discussie en al dat gescheld dat er uit kwam was enkel om te verbergen dat zijn standpunt behalve uitwerking van frustraties relatief weinig in hield. :) Zeker dat hij mensen niet liet uit spreken was irritant.... Een discussie (en dat is toch het doel van dat programma?) heeft als vrij belangrijke factor dat er minstens 2 partijen aan het woord komen.... Ik heb maar 1tje gehoord. Nee echt... Kon zijn manier van doen als "mens" niet waarderen. Had gehoopt dat hij als mens niet zo'n ...... zou zijn als dat hij in zijn voorstellingen is maar goed, kennelijk wel helaas.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 04:13

pniekepnak schreef:
Dat zijn beide zeer goede voorbeelden van de aandachttrekkerij waar Theo het over had, binnen een week of 2 tijd... Niet vreemd dat hij dat er dan bij haalt vind ik... Hij probeerde immers duidelijk te maken dat ze een aandachtsjunk was...

Dat had hij daarvoor al duidelijk gemaakt dat hij haar een aandachtsjunk vond, dat was misschien nog grappig te noemen als je van zijn humor houdt.
Alleen kon hij het blijkbaar niet aan dat Patricia niet geshockeerd reageerde en bleef hij maar doorgaan en doorgaan, todat hij op een gegeven moment dus zelfs op een bijzonder laag niveau moest gaan om maar te shockeren.

Voor dat soort laag gedrag moet je geen excuus wil verdienen. Nee natuurlijk verdient het geen schoonheidsprijs wat Patricia verteld heeft over Adam, maar daar is Adam zelf ook niet vies van en dat mogen ze lekker met zijn 2-en uitvechten (al of niet via de media).
Patricia heeft zich in de media heel lang heel netjes gedragen voor wat betreft Adam en ik vind het jammer dat ze dat niet heeft kunnen volhouden. Kan het wel begrijpen, daar niet van.

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 04:15

slokkie schreef:
pniekepnak schreef:
Wat een onzin, op je 25e ben je toch gewoon een volwassen vrouw? Ik ben 25 en als een man van 43 op mij valt dan noem ik dat geen pedofilie hoor!

*Springt brullend als baviaan op van de bank, een roze toekomst voorbij ziend flitsen.
Glijdt uit over achteloos weggeworpen bierflesje, vol op plaat.*

Auw.
%) %)

Ehm... huh?? :? :D

Ayasha
Blogger

Re: 16+: Zestig jaar oud en dan nog in Playboy, meningen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 04:16

Moet eerlijk toegeven dat die reactie me ook ontgaat. Vind jouw commentaar heel netjes geformuleerd Pniekepnak.

slokkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 04:18

pniekepnak schreef:

Ik denk he, gooi er eens een vrolijke noot tussen.

8-)

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 04:21

Maar dat Theo zich niet netjes heeft gedragen in deze discussie waren we het toch al over eens? Ik vind het alleen niet gek dat hij dat punt erbij haalde, omdat het nog zo recent is. Nogmaals: als Theo het wat beter had weten te brengen, geef ik hem op beide punten gelijk. Ik vind Patricia ook te oud voor de Playboy, en ik vind haar actie bij Jensen ook onder de gordel. Neemt niet weg dat ik haar een hartstikke leuk mens vind. Net zoals ik Theo, ondanks dat HIJ nu degene was die onder de gordel bezig was, een leuke vent vind die echt wel een puntje had in mijn ogen...

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 04:24

slokkie schreef:
pniekepnak schreef:

Ik denk he, gooi er eens een vrolijke noot tussen.

8-)

Haha, vrolijk is ie wel, maar ik snap hem nog steeds niet! :') :))

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 04:26

Oh wacht, het kwartje valt... :D

Ben blond, duurt wat langer bij mij he..! ;)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 04:27

En daar ben ik het nu dus net niet met je eens. IMO hoef je bij geen enkele discussie "onder de gordel" te gaan en geen persoonlijke dingen er bij te gaan halen. Dat van Patricia heb ik niet gezien en ik heb geen idee wat er aan vooraf gegaan is, dus daar kan ik niet over oordelen... Maar hij had in deze discussie geen recht om dat tegen haar te gebruiken. :) Het is niet omdat een ander iets doet, dat je dat zelf ook maar moet gaan doen. :)

pniekepnak

Re: 16+: Zestig jaar oud en dan nog in Playboy, meningen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 04:28

Dat zeg ik ook niet, ik zeg dat ik ondanks dat Patricia onder de gordel ging bij Jensen, ik haar nog steeds een leuk mens vind. En datzelfde geldt voor Theo!