Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
knuffeldier schreef:ik las net in de spits dat het allemaal een reclame stunt is.
quote uit spits: het blijkt uiteindelijk allemaal een hoax: Vlaeminck maakt reclame voor een radiozender, dat een ster in zijn logo heeft.
crossmonster schreef:Ik ken zat tattoeerders die een dergelijke tattoage echt niet bij zo'n jong meisje zouden zetten.
Die zouden zeggen, ik teken het voorbeeld erop, en loop daar maar eens een week mee rond en beslis dan wat je doet
.
fojoe schreef:in België zijn ze nu een wetsvoorstel aan het uitwerken om een bedenktijd verplicht te maken bij het zetten van een tattoo.
ik vind het een heel goed idee om voor die bedenktijd de tattoo dan in alcoholstift oid te zetten.
iig iets wat er zeker een paar dagen op blijft, zodat je het effect en de reacties van anderen voor jezelf goed kan inschatten.
Overigens kijk ik ook wel naar wat voor werk ik doe/wil doen dus zal niet zomaar mn onderarm volzetten. En eigenlijk lijkt mij dat elk mens met een beetje gezond verstand daar van tevoren overna denkt alvorens een naald inkt in zich te laten zetten....
Hanneke84 schreef:Volgens geen stijl is het een hoax..
pharagirlke schreef:Overigens ik kan me herinneren dat een vriend van me een tattoo wilde op zijn pols. En die artiest heeft het op zijn pols getekent en gezegd "loop er eerst maar een eindje mee rond en kom volgende week terug".
Ik heb er ook 1 op mijn pols en als ze daar gezegd hadden loop er eerst maar een week mee rond, was ik dus niet teruggekomen. Was ik dezelfde dag nog naar een shop gegaan die ook betrouwbaar en goed zijn en het wel gelijk zetten. Ik denk niet voor niks ongeveer een jaar na voordat ik een shop binnen stap, dan moeten ze me niet wegsturen met kom over een week maar terug
Al is het voor zeer impulsieve mensen misschien wel goed om het zo te doen, nadeel is alleen dat je niet kan zien aan iemand welk type het is.. nadenkend of juist totaal niet. Al denk ik dat het ook een beetje ligt aan de soort tattoo/onderwerp, of ze de ene persoon wel wegsturen om erover na te denken en de volgende het wel gelijk zetten.