Drie tattoos gevraagd, 56 'gekregen'

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 14:37

Overigens, volgensmij is er geen een tatoeerder die bij een jong meisje zo'n tattoo zou zetten...

Ayasha
Blogger

Re: Drie tattoos gevraagd, 56 'gekregen'

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 14:38

die ster was dus MNM (radiozender in Belgie) en die ontkennen dat dus. :)

cm: ze is 18 dus ze zouden er niets illegaals mee doen. Er zijn er genoeg die het doen ;)

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 14:40

Laten we hopen van niet :)

Ik ken veel tattoo zaken ken er toch geen die het doen, en als het mag dan is het nogaltijd beroepsbeslissing om te weigeren. Plastische chirurgen weigeren ook wekelijks patienten ook al kunnen en mogen ze het doen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 14:41

Katiavl: ik ben er zeker van dat ik er vijf per provincie vind.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 14:43

knuffeldier schreef:
ik las net in de spits dat het allemaal een reclame stunt is.
quote uit spits: het blijkt uiteindelijk allemaal een hoax: Vlaeminck maakt reclame voor een radiozender, dat een ster in zijn logo heeft.

En dat is later met kracht ontkent door de bepaalde radiozender, die het meisje in de studie had uitgenodigd. Het zijn enkel maar speculaties van mensen, omdat ze toevallig ook een ster in hun logo hebben en er wat linken te vinden zijn tussen hun en de berichtgevingen, maar nergens een vaststaand feit.

En tjsa, als je die man bekijkt heeft die een heel andere kijk op het leven dan andere mensen..hij is van mening 'baas over eigen hoofd'. Ik vind het persoonlijk ontzettend dom en ondoordacht om op 18-jarige leeftijd ook maar iets op je gezicht te zetten (zegt die man ook: als ik er nu 1 of 50 op had getekend, bij de Fortis hoeft ze toch niet meer te gaan solliciteren), maar het is niet tegen de wet in en je hebt altijd exentriekelingen die het juist prachtig vinden als een meisje zoiets durft...

Zou misschien geen slecht idee zijn om de leeftijdsgrens van gezichtstattoos een beetje te verhogen...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 14:45

Dat zal nav dit verhaal ook wel gebeuren...

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 14:46

Naar welke leeftijd dan?

Op je 18e mag je volgens de wet je eigen beslissingen nemen. Je mag op die leeftijd ook autorijden, trouwen, stemmen... Ik zou niet weten waarom de leeftijd voor het nemen van tattoos hoger moet. Er zijn er IMO ook die op hun 30e het gevolg van hun daden niet kunnen overzien.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 14:48

Ik ken zat tattoeerders die een dergelijke tattoage echt niet bij zo'n jong meisje zouden zetten.
Die zouden zeggen, ik teken het voorbeeld erop, en loop daar maar eens een week mee rond en beslis dan wat je doet ;)

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 14:48

Update het was maar een leuk verzonnen verhaal, Bij radio 538 heb ik het net gehoord, dat meisje heeft zelfs een site waar je via een klik sterren op haar gezicht kan plakken, dus gewoon een nep verhaal!!!

Edit misschien had ik ook ff verder moeten lezen hier... :o

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 14:50

Hmm daar heb je misschien wel gelijk in Karin..maar dan op zijn minst voor zulke tattoos verplichte bedenktijd-ongeacht de leeftijd- en dat er ook duidelijk wordt gemaakt wat de negatieve gevolgen zijn, zoals een groot deel van de arbeidsmarkt wat gewoon toeklapt, vraag me af als het meisje hier wel grondig over nagedacht had alvorens ze die tattoo ging zetten...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 14:51

En als je na een week zegt dat het okee is zetten ze het alsnog. Niemand weet of deze meneer haar niet gewaarschuwd heeft. Iedereen gaat er maar vanuit dat hij als een wildeman dat tattoo ding gepakt heeft en die inkt 2cm diep heeft geramt.

fojoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 15:29

crossmonster schreef:
Ik ken zat tattoeerders die een dergelijke tattoage echt niet bij zo'n jong meisje zouden zetten.
Die zouden zeggen, ik teken het voorbeeld erop, en loop daar maar eens een week mee rond en beslis dan wat je doet ;)

dat vind ik een heel goed idee.
in België zijn ze nu een wetsvoorstel aan het uitwerken om een bedenktijd verplicht te maken bij het zetten van een tattoo.
ik vind het een heel goed idee om voor die bedenktijd de tattoo dan in alcoholstift oid te zetten.
iig iets wat er zeker een paar dagen op blijft, zodat je het effect en de reacties van anderen voor jezelf goed kan inschatten.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 15:31

Bedenktijd voor alle leeftijden kan ik me nog wel wat bij voorstellen, want bij welke leeftijd trek je de grens? Kan overigens ook gezien worden als betutteling.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 15:44

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 15:52

Ja, volgens wat ze vertelt op de radio is die naald wel 2 centimeter diep gestoken, geen wonder dat je flauwvalt als ze je schedel doorboren :+ .

Ik denk dat sommige mensen bedenktijd ook als betutteling zien, maar ik denk dat het evengoed toch voor velen een redding kan zijn. Ik denk dat er toch wel eens in een opwelling tattoos worden geplaatst, waar iemand later enorme spijt van heeft. Je kan nog altijd spijt hebben van de tattoo zels na de bedenktijd, maar het elimineert tenminste toch al een deel van de mensen die plots langs een shop komen en plots bedenken "zou je er eentje willen?" "aja waarom niet hé, kan toch geen kwaad.."

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 16:27

Wat ik me net bedenk is dat de tattoo misschien wel echt is. Dat ze het zelf ook wilde. En dat de rest er omheen gewoon verzonnen is door haar voor een flinke lap geld. Dat die tatoeerder dacht, daar kan ik de publiciteit mee pakken?

Ik bedoel, je hebt ook mensen die hun in tijgers incl. 'snorharen' laten veranderen. Wie weet is dat meisje ook zo'n type..

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 17:57

Doowh,, je leert maar nadenken voor je wat doet, en anders heeft het consequenties..

lovelucydan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 18:20

ik vind die tattoo er best wel nep uitzien hoor......

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 19:23

ik zou niet meer weten wat ik ervan moet denken.
toen mijn tatoeage werd gezet op mn schouder zag het er na een week echt niet zo uit
is mischien wel een andere plaats maar het ziet er bij haar uit alsof het erop getekend is ik geloof het niet.

wil bewijs zien dat het echt is haha

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 20:36

Wat die proefperiode betreft, dit is waarom ik met mijn 48 jaar en een tattoo wensende vanaf ongeveer mijn 18e, nog steeds met neptattoos rondloop. Ik wist dat het voor altijd was en kon niet beslissen op welke plek en welke afbeelding. Dus plak ik gewoon op waar ik zin in heb op dat moment. Nooit spijt van gehad dat ik géén tattoo heb laten zetten... ;)
Het is best handig om een beetje proef te draaien met neppers.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 21:16

fojoe schreef:
in België zijn ze nu een wetsvoorstel aan het uitwerken om een bedenktijd verplicht te maken bij het zetten van een tattoo.
ik vind het een heel goed idee om voor die bedenktijd de tattoo dan in alcoholstift oid te zetten.
iig iets wat er zeker een paar dagen op blijft, zodat je het effect en de reacties van anderen voor jezelf goed kan inschatten.

Dat lijkt me dus echt 3x niks een bedenktijd... met of zonder tattoo gezet met stift. Ik denk voordat ik een shop binnen stap lang genoeg na over wat ik wil, waarom ik dat wil, wat het voor mij voor betekenis heeft en vervolgens waar ik het wil. Daarbij ga ik geen rekening houden met de reacties van anderen, ik zet die dingen voor mezelf en niet voor de mensen om mij heen ;) Overigens kijk ik ook wel naar wat voor werk ik doe/wil doen dus zal niet zomaar mn onderarm volzetten. En eigenlijk lijkt mij dat elk mens met een beetje gezond verstand daar van tevoren overna denkt alvorens een naald inkt in zich te laten zetten....

Hanneke84

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 21:45

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 21:52

Ik ben geloof ik de enige die zonder nadenken een tattoo heeft laten zetten... :=

Hoe dan ook, ik denk ook dat het een hoax is, maar als het geen hoax is, is het hartstikke sneu. Dat meisje heeft het waarschijnlijk in een onnadenkende bui gedaan, maar ik twijfel ook aan haar verstandelijke vermogens als ze gelooft dat de naald 3 cm diep is gegaan. Wel vind ik het heel lelijk gezet.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 21:59

Overigens ik kan me herinneren dat een vriend van me een tattoo wilde op zijn pols. En die artiest heeft het op zijn pols getekent en gezegd "loop er eerst maar een eindje mee rond en kom volgende week terug".

Weet niet met wat voor stift het was, hij heeft hem trouwens niet laten zetten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 22:08

Hanneke84 schreef:
Volgens geen stijl is het een hoax..

Vind geenstijl nu niet echt geloofwaardig... die doen hun huiswerk niet altijd even goed.
*om over die arrogante ei*** van een rutger maar niet te spreken, maar goed das wat offtopic*

pharagirlke schreef:
Overigens ik kan me herinneren dat een vriend van me een tattoo wilde op zijn pols. En die artiest heeft het op zijn pols getekent en gezegd "loop er eerst maar een eindje mee rond en kom volgende week terug".

Alsof ze er vanuit gaan dat je er niet overna hebt gedacht, daar kan ik echt niet tegen :o Ik heb er ook 1 op mijn pols en als ze daar gezegd hadden loop er eerst maar een week mee rond, was ik dus niet teruggekomen. Was ik dezelfde dag nog naar een shop gegaan die ook betrouwbaar en goed zijn en het wel gelijk zetten. Ik denk niet voor niks ongeveer een jaar na voordat ik een shop binnen stap, dan moeten ze me niet wegsturen met kom over een week maar terug :D Al is het voor zeer impulsieve mensen misschien wel goed om het zo te doen, nadeel is alleen dat je niet kan zien aan iemand welk type het is.. nadenkend of juist totaal niet. Al denk ik dat het ook een beetje ligt aan de soort tattoo/onderwerp, of ze de ene persoon wel wegsturen om erover na te denken en de volgende het wel gelijk zetten.