Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dinopino schreef:Hoe zit dat eigenlijk? Een president die geen president meer is, is toch een privepersoon.Hoe kun je die dan afzetten? Lijkt een beetje op de parlementaire enquete. De regering is al demissionair.
Dinopino schreef:Google zegt ook dat het in het algemeen voor officiele ,public, mensen gaat. En wanneer Biden toch zo overweldigend heeft gewonnen, waarom zijn ze dan bang dat hij weer gekozen zou worden, nu Biden toch eindelijk alles doet waar de Amerikanen om vroegen.
Wanneer het mogelijk is een expresident te impeachen, dan zou dat dus ook voor Obama kunnen gelden. Interessant. Ik dacht dat ze het druk hadden met corona.
Dinopino schreef:Toch vind ik het apart. Op dit moment is hij geen president meer meer in Washington DC,kan dus niets meer doen wat hun niet zint. Dan denk ik bij me zelf,hallo er is een pandemie. Gooi daar je aandacht eerst op. Kijk vooruit, bouw het land op.
Dinopino schreef:Toch vind ik het apart. Op dit moment is hij geen president meer meer in Washington DC,kan dus niets meer doen wat hun niet zint. Dan denk ik bij me zelf,hallo er is een pandemie. Gooi daar je aandacht eerst op. Kijk vooruit, bouw het land op.
Daphara schreef:Toch wonderbaarlijk dat je nu vind dat alle focus naar de pandemie moet gaan, die was er niet toen Trump riep dat de verkiezingen gestolen waren en daar al Trumps aandacht naar toe ging? Of wacht toch wel, maar niet belangrijk genoeg, dat Trump president bleef was belangrijker. En nu hij er niet meer zit, moet vooral alle aandacht naar de pandemie gaan in plaats van zeker stellen dat die idioot nooit meer aan de macht komt. Beetje dubbele standaard.