Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cer schreef:Zijn deze boeren de vertegenwoordigers van alle boeren?
En, een rapport wat niet naar buiten mag?
https://twitter.com/mariannezw/status/1 ... 6090419200
Oh, die boer die gewond is geraakt bij de afgelopen acties (trekker vs vrachtwagen) is daar de oorzaak al van bekend gemaakt? Ik las ergens dat hij wellicht aangereden was? (dat bericht moet ik even zoeken)
Cer schreef:Cowboy55 schreef:Anne_GTI, we hebben je even nodig om vast te stellen dat FB net als Twitter geen betrouwbare bron is.
Het twitterbericht was een losse tabel (waarvan ik zo even niet kon vaststellen wat daar nu precies instond.. de halve tekst was weg, en er stond niet bij waar het vandaan kwam..... Het facebook bericht verwees naar een artikel, toch? Zit daar niet een klein beetje verschil in?
rien10 schreef:Mijn zoon heeft net door bliksemsnel te reageren een ongeluk voorkomen.
Ik heb 0 begrip voor deze actie.
En reken maar dat, als t “raak” is, ik ze weet te vinden. Dan werkt social media voor mij en tegen hen. Eikels.
Cer schreef:Zijn deze boeren de vertegenwoordigers van alle boeren?
Oh, die boer die gewond is geraakt bij de afgelopen acties (trekker vs vrachtwagen) is daar de oorzaak al van bekend gemaakt? Ik las ergens dat hij wellicht aangereden was? (dat bericht moet ik even zoeken)
Cowboy55 schreef:Vervang Farmers en environmental extremists voor de gein eens door andere gepolariseerde groepen (zeg ‘moslims’ en ‘ongelovigen’) en vraag dan eens af hoe snel de AIVD bij een dergelijke club op de stoep zou staan…..
Cer schreef:De enige kist met geld (schatkist?) waar ik van gehoord heb, is die schatkist van 25miljoen voor de boeren.. (als ze uitgekocht moeten worden a 1 miljoen pp, dan kunnen er 25 boeren uitgekocht worden en WW aanvragen.. maar ik heb verder geen idee hoe dat geld besteed moet worden)
Cer schreef:De enige kist met geld (schatkist?) waar ik van gehoord heb, is die schatkist van 25miljoen voor de boeren.. (als ze uitgekocht moeten worden a 1 miljoen pp, dan kunnen er 25 boeren uitgekocht worden en WW aanvragen.. maar ik heb verder geen idee hoe dat geld besteed moet worden)
Loretta schreef:Cowboy55 schreef:Vervang Farmers en environmental extremists voor de gein eens door andere gepolariseerde groepen (zeg ‘moslims’ en ‘ongelovigen’) en vraag dan eens af hoe snel de AIVD bij een dergelijke club op de stoep zou staan…..
Ga er maar vanuit dat de AIVD heus wel bepaalde boeren afluistert.
Dagahra schreef:Cer schreef:Zijn deze boeren de vertegenwoordigers van alle boeren?
Nee, want deze boerin staat totaal niet achter deze acties. Ook al begrijp ik wel waarom ze het doen. Maar vind dit niet de oplossing. Maar wat wel de oplossing is, geen idee
rien10 schreef:In de file staan? Was dat het maar. Dit zijn zowat moordaanslagen.
Ineens gaat de hele snelweg op de rem omdat er dichte rook over de weg komt. Als daar een dode bij valt, dan is dat één op één te wijten aan de boeren. Doodslag.
DuoPenotti schreef:Dagahra schreef:
Nee, want deze boerin staat totaal niet achter deze acties. Ook al begrijp ik wel waarom ze het doen. Maar vind dit niet de oplossing. Maar wat wel de oplossing is, geen idee
Precies. Ik sta er ook niet achter. Met veroordeel het ook niet.
Ik begrijp de onmacht.
Iets willen ze doen.
Hoe trek je aandacht?
Wat zijn wel goede acties?
Je eigen bomen, waar geen burger last van heeft, omzagen mag ook niet.
Bij een stadhuis wat vast mest lossen ook niet.
Bij sommige kunnen ze niets goed doen.
Dus als je bedrijf dan toch ten einde is. Je niks te verliezen hebt... Dan kan sommige het niks meer schelen dat burgers en vrachtwagenvhsuffeurs in de file staan.
Dat rapport.. Daar blijft het wel stil over. Maar dat is pro boer
Vlug weg ermee.
rien10 schreef:Niet mijn quote veranderen svp.
Dat wat jij schrijft stond er niet. Als je het er niet mee eens bent: prima.
Zeg dat dan.
Wi je svp dit bericht veranderen naar wat ik geschreven heb.
rien10 schreef:Ik heb op je quote veranderen getemd.
Ik vind je mening prima, heb daar geen moeite mee. Maar niet mijn tekst veranderen.
Citaat:Als daar een dode bij valt, dan is dat één op één te wijten aan de boeren. Doodslag.