Boeing 777 neergestort in de Oekraïne

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 20:50

fanta2 schreef:
http://www.liveleak.com/view?i=5f1_1406407931 dit heb ik van een ander doorgekregen om te bekijken

Ik vind je link nogal respectloos om in dit topic te plaatsen. Tevens vind ik het respectloos om te twijfelen aan de echtheid van het ongeluk. Er zijn reeds slachtoffers geïdentificeerd en dus kun je er van uit gaan dat deze mensen wel degelijk zijn overleden.
Daarbij is het heel menselijk om te twijfelen aan de echtheid ervan en complottheorieen te bedenken. Het menselijk brein wil altijd overal een verklaring voor. echter is dat in deze niet gepast.
Doe dat dan voor jezelf en hou dat dan ook voor jezelf.

fanta2

Re: Boeing 777 neergestort in de Oekraïne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 20:55

ja ja maar ik was er uiteindelijk niet over begonnen als eerste en dacht alleen maar om wat meningen te vragen want ik vind heel eerlijk gezegd er ook wel een beetje rare dingen tussen zitten maar goed er hebben meerdere dit geplaatst en daarom wilde ik ook wat meer info hierover en ja waarom zou t niet kunnen dan zijn ze nog gekker als gedacht

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 20:58

Willen jullie kappen met die linkjes?
Vind t naast het feit dat het bijzonder onrespectvol is voor de nabestaanden, zelf ook echt niet tof om te zien/lezen als ik per ongeluk op een link klik. Bah bah bah, dit verzin je toch niet, in scène gezet.. Denk eens even na zeg en ga niet zulke achterlijke uitspraken doen!
En fanta, leestekens zijn er niet voor niets!

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 20:59

Maakt niet uit of je er wel zelf over begonnen bent of niet. Houd die link gewoon lekker voor jezelf of PB deze naar mensen die er wel voor open staan. Maar zet het niet zo in het topic. Is naar mijn mening niet zo gepast.

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 20:59

@fanta2: ik wacht nog altijd op je ontbrekende deel 1 van het eerder geplaatste filmpje, dat heb ik nog niet gezien. Maar denk dat je het goed bedoelt. Verder gun ik je van harte een nachtje met goede slaap, en zou ik je willen vragen morgen nog eens je geplaatste posts na te lezen. En je daarna al dan niet weer in dit topic te melden.

fanta2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 21:03

ja ach het hele topic gaat toch hierover en was niet de enige? heb net als een ander ook vragen en wat is er dan erg aan een link plaatsen net als een ander doet? het hele topic gaat erover en ja dit ook

fanta2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 21:04

en idd ik bedoel het ook goed maar ja dit zijn wel links die het uitzoeken waard zijn denk ik door derden

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 21:23

Misschien is het een idee die links dan naar die derden te sturen ;)

ThreeFingers

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 21:26

Wat een drukte om een link....
En ook nog schrijven "als ik er per ongeluk op klik"

Ook al klik je er perongeluk op hoef je het alsnog niet te kijken.

En er werd al een poosje gepraat over verschillende theorieën.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 21:29

Van mij zouden die linkjes ook wel gewoon mogen. Maar beschrijf dan kort wat er in staat. Zomaar een link droppen vind ik persoonlijk wat minder.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 21:35

misschien moeten jullie allemaal eens lekker met andere dingen bezig houden dan oeverloos zitten neuzen naar info over de ramp!! ga lekker wat leuks doen

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 21:36

rapido schreef:
misschien moeten jullie allemaal eens lekker met andere dingen bezig houden dan oeverloos zitten neuzen naar info over de ramp!! ga lekker wat leuks doen

Sow... hallo? Met welk been ben jij uit bed gestapt?

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 21:37

met het goede!

ThreeFingers

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 21:42

rapido schreef:

Wat dacht je van ieder in zijn/haar waarde laten.?

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 21:43

Pfoe, wat zijn er extreem achterdochtige mensen op de aarde (oa vrijland), lijkt mij vooral een zwaar leven voor henzelf. Ik heb er weinig last van van die linkjes of (in mijn ogen) hele bizarre theorieën.

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 21:48

vuurneon schreef:
Pfoe, wat zijn er extreem achterdochtige mensen op de aarde (oa vrijland), lijkt mij vooral een zwaar leven voor henzelf. Ik heb er weinig last van van die linkjes of (in mijn ogen) hele bizarre theorieën.

Eens. Ikzelf heb er ook geen enkele last van, had alle linkjes reeds bekeken. Maar in dit topic zitten Bokkers, die het liever niet zien. Om dan zonder verdere inhoudelijke bijdrage aan dit topic te leveren, alleen wat linkjes te droppen, terwijl men dat al bijna 238 pagina's achterwege laat, vind ik dan weer niet zo gepast. Zeker omdat degene die dat doet, inhoudelijk ongeveer nergens iets onderbouwt.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 21:51

Ik kan de linkjes persoonlijk best zien, maar ik vind ze gewoon enorm respectloos. Zeker aangezien er mensen in dit topic zijn die daadwerkelijk mensen kennen die slachtoffer zijn geworden.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 21:51

Klopt; vooral als er wel schokkende dingen in voorkomen. Kleine beschrijving is wel op z'n plaats dan. Sowieso wel natuurlijk, alleen link neerzetten is vrij nietszeggend.

Ook complottheorieën zijn vrijheid van meningsuiting natuurlijk en een ieder kan dan voor zichzelf bepalen hoeveel waarde hij/zij aan iets dergelijks hecht.

Kamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 22:27

Ik zeg niet dat ik "geloof" in complot theorieën of in het feit dat deze ramp misschien in scene is gezet.... Maar eerlijk, dat andere MA vliegtuig dat ergens in zee schijnt te liggen. Je maakt mij niet wijs, dat ze die niet kunnen vinden. De USA ziet alles met hun satellieten..................Je zou nog raar opkijken als dat dit toestel is geweest. "verdwenen in zee uhuh".
Nee, ik wil niet speculeren. Maar het was wel een gedachte die wij thuis hadden. Ze kunnen tegenwoordig alles zien en bespioneren. En zo'n toestel verdwijnt dan ineens?

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 22:50

RUTTE

Geen militaire missie naar rampplek Oekraïne.

Citaat:
Er komt toch geen Nederlandse militaire missie naar het rampgebied in Oost-Oekraïne. Dat maakte premier Mark Rutte zondagmiddag bekend na afloop van een extra vergadering van de Ministerraad.

Op dit moment is het te onveilig in het gebied van de crashsite.

Het is triest en niet "eerbiedig" naar de nabestaande toe..
Maar wat moeten we met zulke "kul". |(

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 22:52

Kamy schreef:
Ik zeg niet dat ik "geloof" in complot theorieën of in het feit dat deze ramp misschien in scene is gezet.... Maar eerlijk, dat andere MA vliegtuig dat ergens in zee schijnt te liggen. Je maakt mij niet wijs, dat ze die niet kunnen vinden. De USA ziet alles met hun satellieten..................Je zou nog raar opkijken als dat dit toestel is geweest. "verdwenen in zee uhuh".
Nee, ik wil niet speculeren. Maar het was wel een gedachte die wij thuis hadden. Ze kunnen tegenwoordig alles zien en bespioneren. En zo'n toestel verdwijnt dan ineens?

Aangezien er nog bijna dagelijks nieuwe soorten woorden ontdekt in de grote boze oceaan die we in al die jaren nog niet eerder ontdekt hebben, maakt dat ik prima kan geloven dat het prima kan zijn dat je zoiets niet terug vindt. Zeker als je geen idee hebt op welke locatie het vliegtuig exact was toen het neerstortte.

En bovendien gaat dit topic niet over dat andere MA vliegtuig.

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 23:01

@Kamy: enig idee hoe diep en gedeeltelijk onbegaanbaar die oceanen zijn..? Als 'op land' eea soms al heel onherbergzaam is, zou je je zuks onder water kunnen voorstellen, maar dan met nog minder zuufstof... ;) Denk dat de wetenschap en de VS een boel kunnen, maar tegen dergelijke staaltjes van moeder natuur, zijn zelfs zij niet opgewassen.
Al ben ik met je eens dat het 'vreemd' is, dat een vliegtuig 'gewoon' verdwijnt. Maar toeval, en speling der natuur, zou je wel in je oordeel kunnen meenemen. Als er íets is, waar niemand de baas over is, is het wel over de natuur, het weer, de bodem van de oceaan, etc. Zelfs de VS niet. ;)

PrizTwir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 23:42

Even een paar pagina's niet gelezen.

Vind dat van die 93 jarige man echt sneu |( . En ik ben blij dat de militairen niet gaan, we moeten niks uitlokken. En ik wil echt geen WO3.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 23:43

Sammie schreef:
anneliesdj schreef:
Hij zal allicht 'vanzelf' overleden zijn maar hoe groot was het aandeel dat hij de week ervoor zijn enige dochter, schoonzoon en 2 kleinkinderen is verloren? Zijn vrouw heeft hij al wat langer geleden verloren, verder heeft hij dus geen naasten meer.

We zullen het nooit weten hoe groot dat aandeel was. Maakt ook verder weinig uit.

Hij had nog wel naasten, dat zag je al aan de rouwadvertentie.

Volgens mij stonden er enkel de namen van zijn overleden dochter, schoonzoon en kleinkinderen onder.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 23:44

@Kamy, er verdwijnen wel vaker vliegtuigen en het duurt ook weleens een hele poos voor die gevonden worden. Beetje onzinverhaal, wat je nu vertelt.

@ceasario; had je liever oorlog met Poetin dan? Dan zijn we nog veel verder van huis... Ja joh, dan hebben we misschien die lichamen wel terug. En kunnen we er hier nog veel meer gaan zoeken op de bodem van de Noordzee, even kort door de bocht.