Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cyella schreef:Het zit namelijk zo:
Het vliegtuig ontploft in de lucht en er hoort dus een rookspoor te volgen van de hitte, verbranding en vuur. Die MOET zichtbaar zijn in de lucht. En als het vliegtuig al geëxplodeerd is(Dus de kerosine ook), hoe kan het dan dat hij op de grond alsnog ontploft? Dat is zeer onlogisch en komt ook eigenlijk niet voor.
Knakker schreef:Relaxed schreef:Hebben jullie dit gezien? Vreselijk toch...
https://twitter.com/Lovely_Miranda/stat ... 41/photo/1 (geen schokkende beelden)
je zou suggereren dat de man het niet meer aan kon, maar misschien had hij ook wel wat onder de leden, zielig hoor
Shiloh schreef:Cyella schreef:Het zit namelijk zo:
Het vliegtuig ontploft in de lucht en er hoort dus een rookspoor te volgen van de hitte, verbranding en vuur. Die MOET zichtbaar zijn in de lucht. En als het vliegtuig al geëxplodeerd is(Dus de kerosine ook), hoe kan het dan dat hij op de grond alsnog ontploft? Dat is zeer onlogisch en komt ook eigenlijk niet voor.
Zoals ik net uitlegde, het vliegtuig explodeert niet in de lucht, zo werkt een buk raket niet. Die doorzeeft het toestel met "kogels" "scherven" en scheurt vervolgens uit elkaar.
Emmaa_ schreef:Maar als hij is neergeschoten zou de explosie in de lucht hebben moeten gebeuren, en niet op de grond. Het kan wel zijn dat hij door de hoge snelheid in de lucht nog niet in de brand is gevlogen, maar dat hij bij de impact wel is gaan branden.
Shiloh schreef:Ik vind het sowieso respectloos om uberhaubt te spreken over dat dit alles een hoax zou zijn en die mensen niet echt dood zijn en de slachtoffers "poppen" of "dummies". Denk je nou echt dat er miljoenen euro's worden gestoken in mensen terug krijgen naar Nederland en te identificeren als ze niet echt dood zijn en het vliegtuig niet echt is neergestort.
Bah..
Berdien schreef:Shiloh schreef:Ik vind het sowieso respectloos om uberhaubt te spreken over dat dit alles een hoax zou zijn en die mensen niet echt dood zijn en de slachtoffers "poppen" of "dummies". Denk je nou echt dat er miljoenen euro's worden gestoken in mensen terug krijgen naar Nederland en te identificeren als ze niet echt dood zijn en het vliegtuig niet echt is neergestort.
Bah..
Volledig mee eens. Ze gaan geen poppen vervoeren naar Nederland. Heus niet. Mensen die dit soort theorieën verzinnen hebben echt teveel tijd over.
Nu op het nieuws een compilatie van de afgelopen week. Vreselijk aangrijpend. En om dan te durven spreken van 'het zijn poppen' 'Amerika heeft dit gedaan want Rusland' 'Ze liggen met z'n allen gezellig op een warm eiland' ....![]()
Daar heb ik op een hele andere manier geen woorden voor.
fanta2 schreef:en dan nog eens om te beginnen waarom de nummers niet kloppen van de vliegtuigen van het verdwenen toestel en de mh 17