Boeing 777 neergestort in de Oekraïne

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 19:01

Dat spoor kan toch totaal ergens anders zijn geweest? Dat vliegtuig vloog op 10 km hoogte met een paar 100 km per uur. De daadwerkelijke inslag kan makkelijk enkele km daar vandaan zijn geweest en de buk kan zo een paar km hebben moeten afleggen voor het het vliegtuig trof. Dat je dat niet op 1 beeld vast legt kan ik me zo helemaal voorstellen.

En condens op 10 km hoogte zie je echt niet hoor.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 19:02

Cyella schreef:
Het zit namelijk zo:
Het vliegtuig ontploft in de lucht en er hoort dus een rookspoor te volgen van de hitte, verbranding en vuur. Die MOET zichtbaar zijn in de lucht. En als het vliegtuig al geëxplodeerd is(Dus de kerosine ook), hoe kan het dan dat hij op de grond alsnog ontploft? Dat is zeer onlogisch en komt ook eigenlijk niet voor.

Zoals ik net uitlegde, het vliegtuig explodeert niet in de lucht, zo werkt een buk raket niet. Die doorzeeft het toestel met "kogels" "scherven" en scheurt vervolgens uit elkaar.

Pearlx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 19:03

Knakker schreef:
Relaxed schreef:
Hebben jullie dit gezien? Vreselijk toch...
https://twitter.com/Lovely_Miranda/stat ... 41/photo/1 (geen schokkende beelden)

je zou suggereren dat de man het niet meer aan kon, maar misschien had hij ook wel wat onder de leden, zielig hoor

Misschien beide, er is toch ook een regel dat je men geen slecht nieuws geeft voor een operatie of iets dergelijks? Omdat slecht nieuws toch wel degelijk een effect zou kunnen hebben op iemand?

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 19:06

zielig hoor

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 19:10

Shiloh schreef:
Cyella schreef:
Het zit namelijk zo:
Het vliegtuig ontploft in de lucht en er hoort dus een rookspoor te volgen van de hitte, verbranding en vuur. Die MOET zichtbaar zijn in de lucht. En als het vliegtuig al geëxplodeerd is(Dus de kerosine ook), hoe kan het dan dat hij op de grond alsnog ontploft? Dat is zeer onlogisch en komt ook eigenlijk niet voor.

Zoals ik net uitlegde, het vliegtuig explodeert niet in de lucht, zo werkt een buk raket niet. Die doorzeeft het toestel met "kogels" "scherven" en scheurt vervolgens uit elkaar.

Ja? Heb je al eens een filmpje bekeken van een vliegtuig wat geraakt wordt door zo'n BUK raket? Die exploderen wel degelijk hoor! Hij explodeert op zo'n 20m van het vliegtuig met kogels inderdaad, maar een explosie is enorme warmte+Kogels die het vliegtuig penetreren en kwetsbaar maken voor die warmte! De meeste vliegtuigen ontploffen wel degelijk...

fanta2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 19:11

en dan nog eens om te beginnen waarom de nummers niet kloppen van de vliegtuigen van het verdwenen toestel en de mh 17

Anoniem

Re: Boeing 777 neergestort in de Oekraïne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 19:13

Ik heb gisteren een hele complot theorie gelezen over dat het verdwenen vliegtuig hetzelfde vliegtuig zou zijn als degene die is neergestort en dat het allemaal een manoeuvre is van de Amerikanen om oorlog te verklaren aan Rusland. Vond het persoonlijk slecht onderbouwd en eigenlijk ook een beetje onzin, kan het artikel alleen niet meer vinden. Ik ben persoonlijk een beetje van al m'n meningen over het onderwerp afgestapt, ik wacht het onderzoek (voor zover dat nog mogelijk is) rustig af en dan vorm ik daar een mening over.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 19:14

Nee niet gezien. Ging uit van een filmpje waarin de werking werd uitgelegd. Daar hadden ze het over eerder uit elkaar scheuren dan exploderen...

Maar dan nog, op zo'n hoogte, met zo weinig zuurstof en zo koud, kan zo'n explosie toch zo weer uitgedoofd zijn? Hoeft echt niet perse vuur bij te zijn ontstaan wat een rookwolk moest veroorzaken? En op 10 km hoogte zie je dat echt bijna niet hoor vanaf de grond. En wat betreft wolken ed?

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 19:16

fanta2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 19:18

er zijn wel meer rare dingen ook kijk diegenen die waarschijnlijk die filpmjes hebben gezien van de lichamen zeg maar sommige zien er wel behoorlijk pop achtig uit

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 19:18

Over die oude meneer. Ik weet uit zeer betrouwbare bron dat hij echt van verdriet gestorven is. Hij was idd oud, maar dit kon hij gewoon niet meer aan.
Dat hij is overleden weet ik al een paar dagen en nu het in de media is durf ik hier dus wel wat over te zeggen.

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 19:19

fanta2 schreef:
er zijn wel meer rare dingen ook kijk diegenen die waarschijnlijk die filpmjes hebben gezien van de lichamen zeg maar sommige zien er wel behoorlijk pop achtig uit

Je weet toch niet hoe zo'n lichaam 'hoort' uit te zien? :?
Daar kan je imo geen conclusies over trekken...

fanta2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 19:21

uhm ja zo en zo filmpjes op ingezoomd kan wel een linkje pb en dan denk je ook van uhm ja idd beetje raar

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 19:32

De filmpjes over de dummies heb ik idd ook gezien.
Daarin zijn een paar opvallende dingen.
- het gras is gebogen en niet geplet.
- 1 hand houdt gras vast
- de armen liggen in een ontspannen houding
- de "wond" op het hoofd lijkt verbrand plastic
- de frappantste: het lichaam heeft geen tepels.

Weet niet zo goed wat ik daarvan vind.

De rest van het stuk van vrijland over dat de passagiers van beide vluchten nu ergens met een nieuwe identiteit op een warm oord zouden zitten vind ik stuitend en zeer respectloos jegens de nabestaanden

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 19:36

Ik vind het sowieso respectloos om uberhaubt te spreken over dat dit alles een hoax zou zijn en die mensen niet echt dood zijn en de slachtoffers "poppen" of "dummies". Denk je nou echt dat er miljoenen euro's worden gestoken in mensen terug krijgen naar Nederland en te identificeren als ze niet echt dood zijn en het vliegtuig niet echt is neergestort.

Bah..

fanta2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 19:39

nou in dit geval ben ik me er meer in gaan verdiepen en ik hou toch wel opties open want er zijn er die dit uitzoeken en ik denk van ja idd er zit wat in

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 19:40

Het klinkt mij respectloos in de oren.

saroanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 19:41

Al die complottheorien, die mensen komen een hoop aandacht te kort denk ik zo...

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 19:43

Emmaa_ schreef:
Maar als hij is neergeschoten zou de explosie in de lucht hebben moeten gebeuren, en niet op de grond. Het kan wel zijn dat hij door de hoge snelheid in de lucht nog niet in de brand is gevlogen, maar dat hij bij de impact wel is gaan branden.

niet door de hoge snelheid, maar door het gebrek aan zuurstof, google maar eens op de "brand driehoek" zonder zuurstof kan iets niet branden, of maar beperkt.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 19:46

Het kan natuurlijk wel heel goed dat er dummies aan boord waren, gewoon als bagage.
Ik geloof zeker dat mh17 mh17 was, en geen ander vliegtuig, dat met zijn passagiers in Oekraïene naar beneden is gekomen.
Hoe? Wie? Waarom?
De tijd zal het leren... Of niet...

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 19:47

Shiloh schreef:
Ik vind het sowieso respectloos om uberhaubt te spreken over dat dit alles een hoax zou zijn en die mensen niet echt dood zijn en de slachtoffers "poppen" of "dummies". Denk je nou echt dat er miljoenen euro's worden gestoken in mensen terug krijgen naar Nederland en te identificeren als ze niet echt dood zijn en het vliegtuig niet echt is neergestort.

Bah..

Volledig mee eens. Ze gaan geen poppen vervoeren naar Nederland. Heus niet. Mensen die dit soort theorieën verzinnen hebben echt teveel tijd over.

Nu op het nieuws een compilatie van de afgelopen week. Vreselijk aangrijpend. En om dan te durven spreken van 'het zijn poppen' 'Amerika heeft dit gedaan want Rusland' 'Ze liggen met z'n allen gezellig op een warm eiland' .... :n :n Daar heb ik op een hele andere manier geen woorden voor.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 19:48

Berdien schreef:
Shiloh schreef:

Bah..

Volledig mee eens. Ze gaan geen poppen vervoeren naar Nederland. Heus niet. Mensen die dit soort theorieën verzinnen hebben echt teveel tijd over.

Nu op het nieuws een compilatie van de afgelopen week. Vreselijk aangrijpend. En om dan te durven spreken van 'het zijn poppen' 'Amerika heeft dit gedaan want Rusland' 'Ze liggen met z'n allen gezellig op een warm eiland' .... :n :n Daar heb ik op een hele andere manier geen woorden voor.

Zijn er serieus mensen die dat denken?!?! god wat gestoord.

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 20:06

fanta2 schreef:
en dan nog eens om te beginnen waarom de nummers niet kloppen van de vliegtuigen van het verdwenen toestel en de mh 17

Sorry, misschien heb ik het gemist, maar wacht nog steeds op het ontbrekende deel, voorafgaand aan je eerder geplaatste filmpje....

Verder is zo'n kaartje ook manipuleerbaar hè? ;) Denk dat we er in elk geval op kunnen vertrouwen, geen enkele bron te kunnen vertrouwen.. helaas...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 20:15

Ik vind het ook ongelofelijk respectloos. Daarbuiten is het eerste lichaam al geïdentificeerd, hoe kunnen ze dat doen als het poppen zijn?

fanta2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 20:30