Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
germie schreef:Hier natuurlijk pvda en dan d66, want grote studentenstad hier in de gemeente. En tja, dan vergeten die studenten dat ze met een paar jaar weer weg zijn en zitten de vaste inwoners met de gebakken peren. Studenten hebben geen auto, dus als je die gaat weren, zij ondervinden er geen hinder van.
zijn enkel en alleen goed voor studenten 

Cer schreef:wel, hier is het conflict ook met GLPVDA/D66 en parkeer issues![]()
Google zegt: Studenten stemmen vaak op progressieve en linkse partijen, met een duidelijke voorkeur voor GroenLinks-PvdA in grote studentensteden.
Dus er zit misschien wel iets in

' er ook bij. 

) MarlindeRooz schreef:Hier op 1 de racistische homofobe populistische partij. Eén van hun hoofdpunten is geen regenboogvlag aan het gemeentehuis want: “iedereen moet zich welkom voelen in onze gemeente”. Ik verzin dit niet. Stelletje engnekken. Je kan dan bedenken wat ze vinden van mensen die niet wit zijn.
Gevolgd door CU en SGP…

Ladyingreen schreef:Mijn partij is gelijk gebleven gelukkig. Ik ben wel kapot-moe nu na de campagne. En ik ben helemaal klaar met Facebook, ik had er speciaal weer een account voor aangemaakt maar ik wil er meteen weer af. Wat een openlijke racisten, schreeuwers en zuurpruimen zitten daar op zeg, walgelijk.
Cer schreef:wel, hier is het conflict ook met GLPVDA/D66 en parkeer issues![]()
Google zegt: Studenten stemmen vaak op progressieve en linkse partijen, met een duidelijke voorkeur voor GroenLinks-PvdA in grote studentensteden.
Dus er zit misschien wel iets in
fransje23 schreef:Ben benieuwd hoe het de radicaal rechtse partijen straks af zal gaan in de gemeenteraad.
Uiteindelijk moet er toch worden samengewerkt en zit je ook vast aan regels vanuit Den Haag.