Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mysa schreef:Exact, die laatste zin. Er schijnt ook weer zo'n honderd man bij de minister thuis te staan. Pure intimidatie.
DuoPenotti schreef:mysa schreef:Exact, die laatste zin. Er schijnt ook weer zo'n honderd man bij de minister thuis te staan. Pure intimidatie.
Honderd demonstranten die inbreken in schuren is ook intimidatie. Zoals in Boxtel.
Die vroegen ook aandacht en dat vond je prima die aandacht vragen....
Nou de boeren vragen nu ook aandacht.
gelijke monniken....
DuoPenotti schreef:klopt cowboy, beide keur ik af.
Maar we moeten nu niet doen alsof het andersom altijd zo braafjes gaat.
Zoals van die idiote wakes enz.
Citaat:de boeren vinden hun beroep ontzeggen ook mistanden.
Janneke2 schreef:Citaat:de boeren vinden hun beroep ontzeggen ook mistanden.
Ach, wat een gezeur, DP.
Als we het alleen maar hebben over de bodemkwaliteit, dan moge het duidelijk zijn dat SOMMIGE vormen van 'agrarische productie' geen toekomst hebben.
Veel boeren hebben met heel veel moeite zelf het roer omgegooid.
En terwijl de overheid wegkeek
en A-ware miljarden winst per jaar 'maakt',
wordt er een smak belastinggeld uitgetrokken om de rest van de boeren ook die kant op te krijgen.
Wat is de misstand...?
Anne_GTI schreef:Beste ondernemers, werknemers, ketenpartijen en klanten.... wat als ze morgen bij jou op de stoep staan en je volgend jaar maar 10% - 50% omzet mag draaien... ipv 1000 broden er nog 100 mag bakken.... ipv 1000 fietsen er nog 100 mag verkopen.... ipv 1000 knipbeurten er maar 100 mag doen.... wat zou jij dan doen... en als de willekeurige sector dan actie zou voeren.... wat zou jij dan doen... als jou inkomen, woning en zelfs bedrijfspand daardoor van je worden afgenomen... wat zou jij doen.... #verplaatsjealtijdindesituatievaneenanderalsofhetjougebeurdenoordeeldanopnieuw.nl
Ik sta liever 100 uur in de file dan 1 minuut zorgen over mijn inkomen en woning GEKOPIEERD van Erik neuteboom
Dit is de essentie... het is makkelijk praten als het je niet aangaat. Verplaats je eerst in de ander...