Sientje schreef:fanta2 schreef:
Ik zal wel te dom of te naïef zijn, maar kan 't niet helemaal volgen. Samenvatting? En dan vooral mbt de conclusie?
Ik volgde het ook niet, dacht dat het aan mij lag

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sammie schreef:maar waarom zou rusland dat doen. Er zat zelfs geen rus in dat vliegtuig. Hun raketten hebben t mogelijk naar beneden gehaald. Dan moet je ze er zeker niet bij hebben.
Citaat:Volgens Rusland hebben de experts veel ervaring. Zo hebben ze de crash van een Russisch passagiersvliegtuig in 2001 in de Zwarte Zee onderzocht. Het toestel was geraakt door een verdwaalde raket van het Oekraïense leger. Alle 78 inzittenden kwamen om.
anneliesdj schreef:Hij zal allicht 'vanzelf' overleden zijn maar hoe groot was het aandeel dat hij de week ervoor zijn enige dochter, schoonzoon en 2 kleinkinderen is verloren? Zijn vrouw heeft hij al wat langer geleden verloren, verder heeft hij dus geen naasten meer.
manie schreef:Volg @marijndt op twitter.
Hoop aan de hand daar momenteel!!
Yvank_ schreef:Als ik dit allemaal zo hoor dan vraag ik me toch of of oekraine niet meer van dit hele gebeuren weet...
Citaat:Mr. Poroshenko was the head of the Council of National Bank of Ukraine from February 2007 to March 2012
ceasario schreef:Blanket schreef:Al 2 uur zwaar artillerievuur, luchtalarm, straaljagers boven Torez. Veel inslagen."
"Lijkt erop dat het Oekraïense leger met een groot offensief begonnen is"
Om de plek veilig te stellen..
Die inslagen zijn netjes om de plek heen.