Raineri schreef:Het ging geloof ik over feestdagen. Niet over wie met wie mag trouwen. Het komt uit de lucht vallen. De persoon noemde geloof ik willekeurig een geloof, omdat christendom gangbaar is gezien de reguliere feestdagen daarop zijn afgestemd. Kan ik niet volledig invullen natuurlijk, en ik kan zaken verkeer interpreteren natuurlijk.
dat kan, dat kan ik ook doen, dingen verkeerd interpreteren.
Maar het ging van feestdagen naar geloof, zo loopt dat soms in een gesprek, van het ene val je in het andere (deze discussie is eigenlijk hetzelfde als een paar pagina's terug), dus het komt niet helemaal uit de lucht vallen.
Citaat:
Komt bij dat het me ook weer niet zo extreem veel interesseert hoe iemand discussieert. Als iemand denkt dat zijn of haar manier effectief is, prima jouw keus. Ben niet verantwoordelijk voor iemand anders. Ik heb het liever over meer fundamentele zaken in een politiekdiscussie topic.
Ligt eraan, als er dingen verkeerd begrepen worden, vind ik het wel belangrijk om het helder te krijgen. Maar daar hoeft verder niemand het mee eens te zijn natuurlijk.
Ik ben nog steeds benieuwd hoe je dan het trouwen met meerdere vrouwen met 'beerput' asocieert? Want het komt op mij negatief over, terwijl je dat wellicht niet zo bedoelt?