Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:Ik praat die actie niet goed...maar wat een emotie wat een wanhoop uit de daad van de knotwilgen, die zelfs nog door opa zijn geraakt.
Dit raakt hem harder dan de natuur.
En een kl..tzak? nee echt niet, iemand die van ellende niet meer weet wat hij doet....
verward, dat is de juiste term.
Dat een klo..tzak...noemen, Dáar vind ik wat van....
En een ambu hinderen, fout heel fout...zoals in de stad en snelweg zowat elke dag gebeurt door omstanders en filmers.
hard aanpakken, allemaal.
bigone schreef:DuoPenotti schreef:Ik praat die actie niet goed...maar wat een emotie wat een wanhoop uit de daad van de knotwilgen, die zelfs nog door opa zijn geraakt.
Dit raakt hem harder dan de natuur.
En een kl..tzak? nee echt niet, iemand die van ellende niet meer weet wat hij doet....
verward, dat is de juiste term.
Dat een klo..tzak...noemen, Dáar vind ik wat van....
En een ambu hinderen, fout heel fout...zoals in de stad en snelweg zowat elke dag gebeurt door omstanders en filmers.
hard aanpakken, allemaal.
En mest sproeien op de wegen? Zal je partner zijn die er even later met de motor onderuit gaat en niet weer thuiskomt. Echt, je kunt wel zeggen dat dit eenlingen zijn maar dat worden er wel veel . Demonstreren prima, land een poos op slot prima maar ik zie vandaag zoveel vernielzucht en levensgevaarlijke acties langskomen dat ik het er mee gehad heb.
Juist door deze acties zijn de goedwillende boeren de pineut , dit zijn vandalen en geen demonstrerende boeren meer.
prompter schreef:Dan kun je die jongens die hier plunderend door Rotterdam gingen ook wel slachtoffers noemen omdat ze door Corona niets meer konden, was ook vast een wanhoopsdaad.
Het is jammer, maar door dit soort rare acties verliezen de vele goedwillende boeren ook sympathie, en dat is nergens voor nodig.
Cowboy55 schreef:prompter schreef:Wat een zinloze actie, zoiets is toch helemaal niet nodig?
Maar hij is inmiddels hier in 2 stappen tot ‘verwarde man’ gebombardeerd en dan mag t wel. Sterker nog, dan is HIJ het slachtoffer.
idinn schreef:Dat heb je zeer zeker, pas nog eentje aangevraagd voor 3 bomen die moesten plaats maken voor een nieuwe ligboxenstal. En wat ervoor terug in de plaats kwam ergens anders op het erf als alternatief
idinn schreef:Dat heb je zeer zeker, pas nog eentje aangevraagd voor 3 bomen die moesten plaats maken voor een nieuwe ligboxenstal. En wat ervoor terug in de plaats kwam ergens anders op het erf als alternatief