Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kentaro schreef:http://t.nieuws.nl.msn.com/binnenland/v ... -nog-weken
(misschien wel slim om het stuk eerst eens goed na te lezen alvorens te plaatsen........ 'Het kan nog weken duren voordat lichamen van omgekomen Maleisische inzittenden van rampvlucht MH17 weer thuis zijn'...
LicentioFide schreef:En ik heb ook nog een vraag,
Is het niet een beetje raar dat als je bent overleden in een vliegtuigramp je stoffelijke overschot via een vliegtuig word rondgevlogen? Eerst naar nederland en dan weer naar je eigen land.
Ik krijg daar best de kriebels van..
Ja tuurlijk snap ik ook dat het een enorm lange afstand is maar toch..
LicentioFide schreef:Misschien een beetje laat, maar had het topic niet eerder gevonden.
Sterkte voor de familie en nabestaanden, zo ook alle nabestaanden hier op bokt.![]()
En ik heb ook nog een vraag,
Is het niet een beetje raar dat als je bent overleden in een vliegtuigramp je stoffelijke overschot via een vliegtuig word rondgevlogen? Eerst naar nederland en dan weer naar je eigen land.
Ik krijg daar best de kriebels van..
Ja tuurlijk snap ik ook dat het een enorm lange afstand is maar toch..
xSlvna schreef:Hmm, van hem wil ik wel meer lezen. Complottheorieëen die ook nog redelijk onderbouwd geschreven zijn maar niet compleet voorgekouwd worden.
Is het een complot? Geen idee, zal niemand achter komen.
LadyMadonna schreef:Gisteren en eergisteren waren en 78 kisten, dus dat lijkt me geen issue?
Sammie schreef:xSlvna schreef:Hmm, van hem wil ik wel meer lezen. Complottheorieëen die ook nog redelijk onderbouwd geschreven zijn maar niet compleet voorgekouwd worden.
Is het een complot? Geen idee, zal niemand achter komen.
Ach.. Dat van Pearl Habour kan ik ergens nog wel volgen. Maar het gaat er bij mij niet in dat een overheid bewust mensen laat sterven voor een onzekere variabel. Daar moeten zoveel mensen in meegaan, dan moet er op z'n minst wel 1 zijn die zegt: "Wacht is effe!"
Nochtans heb ik geen hekel aan de Russen of Rusland, ga ik ook niet haat en nijd zaaien richting Poetin z'n dochter. Ik heb wel zo mijn mening over Poetin, maar daar kan de Russische bevolking weinig aan doen. Nah ja ze hebben op m gestemd. Dat kun je ze wel aanrekenen. Echter het enige dat nu bekend is dat het raket X is die afgevuurd is. Door wie afgevuurd is nog niet eens zeker en de rest is ook 1 groot vraagteken.
stefje schreef:Wat snel zeg! Hopelijk gaat het identificeren van de overigen ook vlot, hoe sneller hoe beter voor iedereen. Moet een hell of a job zijn, zowel als werk alsook qua aantal...
Frustrerend dat journalisten en die ouders wel op de rampplek rondlopen maar de officials niet, omdat het niet veilig (genoeg) verklaard wordt... Toch ook wel vreemd, want ook al verklaart 'iemand' het veilig, wat voor waarde heeft dat dan... gezien het feit dat er verschillende groeperingen vechten die het ook weer niet helemaal met elkaar eens zijn. Wat een rotsituatie daar.
gohya schreef:[
Bij de Nos zeiden dat de ouders van Fatima,en Journalisten een andere route/weg hadden genomen naar de rampplek,die wel veilig was.Dan denk ik: waarom doet de politie en de rest dat dan ook niet?
Nu moeten ze wachten tot minimaal 31 Juli! [parlement heeft vakantie].Ondertussen kunnen er wel lichaamsdelen verdwijnen door roofdieren [wolven, beren].
Sammie schreef:Russische bevolking weinig aan doen. Nah ja ze hebben op m gestemd. Dat kun je ze wel aanrekenen. .