idinn schreef:Als de overheid zelf niet eens weet wat ze doen/willen, dan kan ik alleen maar wat ervan denken. Idem is dat wat iedereen nu doet![]()
Dat kaartje was inderdaad gewoon retedom. En als het gebaseerd is op idiote info wat veel te overdreven is, is de doelen behalen opeens een stuk eenvoudiger
Dan zijn de uitspraken die nu gedaan worden, dat boeren (en ook groene boeren) wegmoeten, toch te absurd voor woorden? Dus dan demonstreren ze voor duidelijkheid (want het gaat om hun leven) en dan worden ze door sommigen bestempeld als terroristen..
Wat als de overheid zegt "10% van de mensen die vrijstaand wonen, moeten verhuizen want daar gaan wij flats neerzetten. Meer mensen op dezelfde grond, beter voor de huizenmarkt" En ze geven een kaart vrij waar hier en daar cirkels op staan van randgemeenten etc die daarvoor in aanmerking komen... misschien wat teveel, misschien wat te weinig...
Ik denk dan dat een groot gedeelte van die mensen echt niet fluitend naar een flatje gaat? Of gaan de mensen hier die vrijstaand wonen, eventueel met paarden aan huis (of een kippenren, weet ik veel) dan gedwee in een torenflat zitten?
Volgens mij is het dan zoiets..?