bigone schreef:Echtpaar dat een dochter verloor is inmiddels op de rampsite geweest volgens de NOS, ze hebben bloemen bij het wrak gelegd.
Knap dat ze er toch gekomen zijn. Hoop dat ze het af kunnen sluiten.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ceasario schreef:Morganlefay schreef:[
Als je het zwijgen over Tjernobyl leest dan snap je ook dat de mensen daar weinig of geen toegang hebben tot de voor ons zo normale media als TV radio. Land is nog geen stuk verder dan ten tijde van dat ongeluk(1986).
Wat denk je van dit zooitje dat uit het westen komt en daar ingezet wordt voor West Oekraine
http://america.aljazeera.com/articles/2 ... alion.html
http://www.bbc.com/news/world-europe-28329329
xxCYNNxx schreef:De voorlopig laatste kisten zijn terug. Nu hopen dat de rest van de slachtoffers ook snel geborgen kunnen worden.
Iemand hier die trouwens weet of de marechaussee al op de rampplek is? Ik weet alleen dat ze gisteravond met de hercules zijn terug gekeerd. Maar heb vandaag nog geen nieuws gehoord/gelezen, ben namelijk nu net pas weer thuis.
btw; begreep ik nu gisteravond goed dat ze er alleen maar zijn om slachtoffers te bergen? Ze gaan verder niet helpen met bergen en veilig stellen van de brokstukken?
xSlvna schreef:Ergens begrijp ik de rebellen wel, die willen geen land vrijgeven. Ook begrijp ik dat het geen geheel is, maar komaan... Geef de onderzoekers tijd en ruimte op de crashsite onder begeleiding van rebellen. Dan gaat de rest maar ergens anders vlaggetje veroveren.
Het zijn 'slechts' een paar KM².
PrizTwir schreef:bigone schreef:Echtpaar dat een dochter verloor is inmiddels op de rampsite geweest volgens de NOS, ze hebben bloemen bij het wrak gelegd.
Knap dat ze er toch gekomen zijn. Hoop dat ze het af kunnen sluiten.
LadyMadonna schreef:Wat ik me afvraag... 38 kisten... Passen niet in 1 vliegtuig? Waarom steeds twee?
Sammie schreef:Dat waren Australiërs. Raar dan dat de onderzoekers niet mogen
Is dat nou hetzelfde stel als waar het AD het laatste overhad? Die waren Duits. Omdat deze ook zeggen ze kan nog in leven zijn .
purny schreef:Sammie schreef:Dat waren Australiërs. Raar dan dat de onderzoekers niet mogen
Is dat nou hetzelfde stel als waar het AD het laatste overhad? Die waren Duits. Omdat deze ook zeggen ze kan nog in leven zijn .
Het gaat wel degelijk om dezelfde ouders. In het AD staat dat de ouders van Fatima Dyczynski erheen gingen in de veronderstelling dat hun dochter nog leefde. Op nu.nl gaat het over een australisch echtpaar, ook Dcyczynski genoemd. Tenzij jullie het over iemand anders hebben?