Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Henry schreef:Moslims roepen bijna allemaal hetzelfde... Maar Wilders heeft het over Marrokanen en Turken.. En toch niet alle nederlanders zijn Christenen. Dat lijkt mij daar ook het geval.. Niet alle marrokanen en turken enz. zijn moslim en ze hebben niet allemaal van die extreme gedachten!!!
holly schreef:Overleggen Sarabande, wat is dat?
Ik voel me al een hele poos onzichtbaar. Wat ik als inwoner van Nederland denk of vind, doet er eigenlijk toch helemaal niet toe?
Esperanza schreef:Maar vraag je eens af wie dit begonnen is.
Citaat:Bukhari Volume 1, Book 8, Number 429:
Narrated Jabir bin 'Abdullah:
Allah's Apostel said:
1. Allah made me victorious by awe (by His frightening my enemies) for a distance of one month's journey.
2. The earth has been made for me (and for my followers) a place for praying and a thing to perform Tayammum. Therefore my followers can pray wherever the time of a prayer is due.
3. The booty has been made Halal (lawful) for me (and was not made so for anyone else).
4. Every Prophet used to be sent to his nation exclusively but I have been sent to all mankind.
5. I have been given the right of intercession (on the Day of Resurrection.)
sarabande schreef:holly schreef:Overleggen Sarabande, wat is dat?
Ik voel me al een hele poos onzichtbaar. Wat ik als inwoner van Nederland denk of vind, doet er eigenlijk toch helemaal niet toe?
Het oeroude poldermodel holly waar wij meesters in waren, waar Duitsland jalours op was.
Ik begrijp het wel ik zie ook met kromme tenen hoe slecht mijn partij zich in dit niksige kabinet profileert. Het lijkt wel of de angst toegeslagen is niemand durft echt wat over en tegen Wilders te zeggen.
Het gaat niet meer om regeren maar om populisme, Rita die gisteren bij dat proces gaat zitten, laat ze in de kamer een punt maken dat is de plaats waar het gebeurt, maar te weinig camera's he.
Wilders die colega's voor oud vuil uitscheld vanachter het spreekgestoelte en nu het kabinet de schuld van de commotie rond zijn k*tfilm geeft. Andere politici die dingen roepen waarvan ze denken dat de man in de kroeg het graag hoort.
Ik kan me voorstellen dat de achting voor Nederland met de snelheid van een baksteen daalt.
sarabande schreef:moniekk schreef:ff tussendoor wat ik trouwens wel vind.. overal zijn ze aan het protesteren tegen de film van wilders, nederlandse vlaggen in brand steken, bedrijgingen van aanslagen enz.. ik denk dat nederland die 4 miljoen euro die gaat naar ontwikkelingshulp maar snel moet intrekken..
t grootste deel gaat naar wapens en bouwen ze moskees van... die 4 miljoen kunnen we in eigenland goed gebruiken voor andere dingen waar t geld wel nuttig aan besteed kan worden
Ik zou me eens even in ontwikkelingshulp gaan verdiepen voor je dit soort totale onzin opschrijft.
moniekk schreef:ben vorig jaar naar bosnië geweest vanuit school om daar activiteiten op te zetten voor kinder oorlogsslachtoffers![]()
ik heb daar erg veel gezien wat erg schokkend is, huizen waar dik de gaten in zaten waar dan nog gezinnen in woonden.
wat me wel erg opviel is dat de regering daar wel een hele grote mooie moskee heeft neergebouwd, en t geld dus niet heeft besteed aan huizen fatsoenlijk opknappen.
kinderen waren dolblij dat wij voor hen activiteiten opgezet hadden en er kwamen dan ook honderden kinderen op af zie ook deze site: http://www.bosnianchild.nl/ / http://www.everyoneweb.com/kidsfestival2007/
merel_gomez schreef:wanneer komt de film uit?
sarabande schreef:merel_gomez schreef:wanneer komt de film uit?
Dat is ook onderdeel van het onrust zaaien, dat wordt maar uitgesteld en uitgesteld.
Eerst zou dat februari zijn toen begin maart en nu eind maart
En ondertussen mag iedereen zich druk blijven maken en staat dat figuur met die belachelijke gebleekte pruik maar in de media belangstelling.
Citaat:Ik vind het geen onrust zaaien, ik vind het onrust zoeken....
De mensen maken zichzelf onrustig, niemand heeft enig idee hoe die film precies zal verlopen, niemand weet wanneer ie uitkomt en óf ie wel uitkomt. Wie zaait dan onrust?
Juist... De mens zelf.
Ik lach me werkelijk rot als de film uiteindelijk uitkomt en er een poppetje te zien is met een middelvinger en de tekst: 'Zo snel kun je de mensen gek krijgen'
_rosita_ schreef:Ik vind het geen onrust zaaien, ik vind het onrust zoeken....
sarabande schreef:_rosita_ schreef:Ik vind het geen onrust zaaien, ik vind het onrust zoeken....
Hoe kan je onrust zoeken als er geen aanleiding is. Je hebt het topic duidelijk niet doorgelezen. De stijgende onrust komt voornamelijk uit het buitenland en wordt aangewakkerd door de media.
Wat de meeste mensen vinden is dat Wilders een laffe hufter is die ten kost van anderen zichzelf in de spotlights zet.
Je kan moeilijk mensen verbieden om daar een mening over te hebben.