Mensen die gaan zeuren omdat ze in openbare gebouwen niet mogen roken, snap ik echt niet. Wat is het probleem?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cer schreef:Ik vind het echt heel sneu dat mensen ergens niet heen willen omdat er daar niet gerookt mag worden. Je rookt toch ook niet in het theater of de bioscoop?
Ik wil bijv. geen rokers in mijn auto. Dan zijn er mensen die niet mee willen rijden, omdat ze het stom vinden en niet zo lang zonder sigaret kunnen...
natasja50 schreef:Het gaat er een beetje om of rokers a-sociaal zijn. Nee, rokers hoeven niet per definitie a-sociaal te zijn. Als zij roken op plaatsen waar een ander geen last ervan heeft dan zijn ze niet a-sociaal.
Roken ze wel op die plaatsen zoals in restaurants: dan zijn ze a-sociaal.
Foutje: dan zijn ze niet a-sociaal maar A-sociaal
Tinkerloos schreef:Dat kan je toch ook?
Buiten.
Citaat:bij ons moet je voor de garderobe betalen, ik ga niet elke keer in een shirtje buiten staan, te verekken van de kou, voor mij is het ook gezelligheid, drankje erbij..
dees_daan schreef:en daar komt de discussie weer, stoppen met roken?
dees_daan schreef:en dan mag het tijdens het uitgaan ook al niet meer?
Citaat:Je hoeft niet te stoppen. Maar aangezien roken (en zeker binnen) vaak overlast veroorzaakt en op steeds minder plaatsen is toegestaan, zul je of naar buiten moeten gaan, of stoppen. Die keuze moet je zelf maken, mij maakt dat verder niet uit.
Maanling schreef:Tja.. dan uhm... ik zeg zomaar iets heel geks natuurlijk..... zou je kunnen stoppen met roken?
vreemde suggestie natuurlijk..kweet het...
runningkawa schreef:En dat meeroken de kans heel erg verhoogd is gewoon een feit..is niet anders omdat jij het toevallig leker vind
katiavl schreef:Is wel bewezen hoor