Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Topoverkonte schreef:Zoals iemand hier al eerder zei: Waarom komt er van uit de Moslimgemeenschap geen tegenreactie tegen al degene die hun geloof in slecht daglicht stellen? Waarom wordt er niet gereageerd van 'Volgens de Koran kan het niet en ik denk dat Allah er niet mee zal gediend zijn'?
Shadow0 schreef:Topoverkonte: om dezelfde reden denk ik dat wij geen centrale acties houden tegen whitepower-griezels, en wij ons niet de hele dag hoeven te lopen verontschuldigen voor hun acties.
Ik ben dan wel ook een Nederlander maar heb NIETS met ze te maken. Ik hoef me niet te verantwoorden voor hun daden, ben daar op geen enkele wijze bij betrokken, zal er nooit aan mee doen en ik wil niet aangesproken worden op de toevallige overeenkomst in nationaliteit.
katiavl schreef:Nog nooit van de witte marsen gehoord zekerDat is bijna om de drie weken tegenwoordig
_rosita_ schreef:sorry hoor... maar het wordt steeds gekker!
nog ff en er komt een nieuw model uit: met een gaasje voor de ogen!:s
nee, ik kan dit niet als positief iets zien, sorry
Schimmelig schreef:katiavl schreef:Nog nooit van de witte marsen gehoord zekerDat is bijna om de drie weken tegenwoordig
In NL valt het wel mee geloof ik, maar het is algemeen bekend dat je in Belgie veel meer rascisten hebt(naa, nu ben ik gewoon vervelend)
katiavl schreef:Ik vraag me af nu we allemaal naar hel gaan en een leven vol pijn en lijden gaan leven, wat krijgen hun dan in de hemel. Maagden of was dat maar een verzinsel?
Nessah schreef:Ach en het is weer eens wat anders dan de Microkini.. ( ging opzoek naar andere, mooiere plaatjes van de boerkini.. en vond dit)
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/9a/Microkini.jpg