Boerkini

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Whiz

Re: Boerkini

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 20:31

Dit is van 2005

19 juli: 25.000 Iraakse mensen zijn sinds 20 maart 2003 omgekomen in de oorlog.

Whiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 20:32

en dit is van maart dit jaar

Vier jaar later zijn er meer dan drieduizend Amerikaanse militairen gesneuveld, ten minste vijftigduizend Iraakse burgers omgekomen en zijn vele honderdduizenden Irakezen op de vlucht geslagen.

Topoverkonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 21:53

Veel burgerslachtoffers in Irak komen door zelfmoordaanslagen, niet door de troepen die er zijn. (ik ken het percentage niet, maar soit, heel groot getal, maar niet allemaal door VS dus). Ik snap niet waarom sommige aanslagen gebeurd zijn. Ok, er zijn politiemannen die opgeleid worden door de troepen daar. Maar is dat een reden om ze te vermoorden? Is nog altijd hun eigen volk. (Soenieten en Sijiten zouden toch ergens een mogelijkheid moeten hebben om vredig naast elkaar te leven?)

Zoals iemand hier al eerder zei: Waarom komt er van uit de Moslimgemeenschap geen tegenreactie tegen al degene die hun geloof in slecht daglicht stellen? Waarom wordt er niet gereageerd van 'Volgens de Koran kan het niet en ik denk dat Allah er niet mee zal gediend zijn'? Een groter onderscheid tussen het geloof en de terroristen die het geloof misbruiken.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 22:08

Topoverkonte schreef:
Zoals iemand hier al eerder zei: Waarom komt er van uit de Moslimgemeenschap geen tegenreactie tegen al degene die hun geloof in slecht daglicht stellen? Waarom wordt er niet gereageerd van 'Volgens de Koran kan het niet en ik denk dat Allah er niet mee zal gediend zijn'?

Topoverkonte: om dezelfde reden denk ik dat wij geen centrale acties houden tegen whitepower-griezels, en wij ons niet de hele dag hoeven te lopen verontschuldigen voor hun acties.

Ik ben dan wel ook een Nederlander maar heb NIETS met ze te maken. Ik hoef me niet te verantwoorden voor hun daden, ben daar op geen enkele wijze bij betrokken, zal er nooit aan mee doen en ik wil niet aangesproken worden op de toevallige overeenkomst in nationaliteit.

En zo vind ik ook niet dat een normale gematigde protestants-christelijke persoon zich continu moet verontschuldigen voor de sgp of de familie Phelps, of een katholiek voor de uitspraken van de paus, de duitsers voor WO II, etc.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 22:12

Waar komt eigenlijk de Christenhaat vandaan? Hebben ze niet de zelfde stamvader Abraham? Volgens mij zit het zo diepgeworteld dat geen moslim meer weet waar die haat ooit mee is begonnen. Toch echt niet omdat de christenen hun vrouwen te bloot over straat laten lopen, ze niet kunnen intomen etc.

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 22:23

Duppelpost, woops Nagelbijten / Gniffelen
Laatst bijgewerkt door Schimmelig op 25-05-07 22:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 22:24

Shadow0 schreef:
Topoverkonte: om dezelfde reden denk ik dat wij geen centrale acties houden tegen whitepower-griezels, en wij ons niet de hele dag hoeven te lopen verontschuldigen voor hun acties.

Ik ben dan wel ook een Nederlander maar heb NIETS met ze te maken. Ik hoef me niet te verantwoorden voor hun daden, ben daar op geen enkele wijze bij betrokken, zal er nooit aan mee doen en ik wil niet aangesproken worden op de toevallige overeenkomst in nationaliteit.

Hmm, ben ik niet met je eens. Tijdens optochten van die lui heb je zat protesterende Nederlanders die wel iets van zich laten horen... In Nederland heb ik nog nooit 'moslims tegen moslims' zien protesteren, maar zat Nederlanders tegen Nederlanders.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 22:25

Nog nooit van de witte marsen gehoord zeker Tong uitsteken Dat is bijna om de drie weken tegenwoordig

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 22:27

katiavl schreef:
Nog nooit van de witte marsen gehoord zeker Tong uitsteken Dat is bijna om de drie weken tegenwoordig

In NL valt het wel mee geloof ik, maar het is algemeen bekend dat je in Belgie veel meer rascisten hebt Tong uitsteken (naa, nu ben ik gewoon vervelend) Nagelbijten / Gniffelen

September

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 22:28

_rosita_ schreef:
sorry hoor... maar het wordt steeds gekker!
nog ff en er komt een nieuw model uit: met een gaasje voor de ogen!:s

nee, ik kan dit niet als positief iets zien, sorry

Inderdaad!!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 22:30

Schimmelig schreef:
katiavl schreef:

In NL valt het wel mee geloof ik, maar het is algemeen bekend dat je in Belgie veel meer rascisten hebt Tong uitsteken (naa, nu ben ik gewoon vervelend) Nagelbijten / Gniffelen

Kan wel zijn Lachen vroeger was hier het vlaams blok redelijk in de meerderheid, maar nu zijn de alechtonen in de meerderheid. Dus het vlaams blok duidelijk ook in de minderheid. Want daar stemmen zij niet op. In antwerpen toch, was een onderzoek over. Maar ben niet politiek minded. Mijn moeder heeft macht omdat ik in de examens zit, zij mag kiezen deze keer Tong uitsteken

Topoverkonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 22:40

En onze concerten voor verdraagzaamheid? Was heel gezellig.
Het was ook een heel duidelijk teken naar veel mensen toe. Zo vlak voor de verkiezingen... Anders was er kans dat er veel meer mensen voor het Vlaams Belang zouden gestemd hebben.

Vreemdelingen zijn niet in de meerderheid hoor. Als je de cijfers ziet, dan zijn het eigenlijk niet zo veel tegenover Belgen. Maarja, de meeste mensen van vreemde afkomst zijn Belgen é. Minder mensen stemmen op Vlaams Belang, omdat ze hopelijk inzien dat deze nu niet direct het toonbeeld van verdraagzaamheid zijn. Maar VB speelt in op de angstgevoelens van de mensen. (angst voor terrorisme, criminaliteit, onderdrukking,...)

jen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 11:29

even over het topic-onderwerp Lachen (weet niet of iemand anders het ook alvermeld heeft ...Lachen maar ik was 3 jaar terug in turkije en toen waren er een paar vrouwen aan het zwemmen in een regenpak Lachen dan is dit toch wel wat beter voor ze denk ik Lachen

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 15:11

Nah, het bestond ook wel eerder, iemand posten dat athans.

Ik vind het eig. wel jammer dat het topic nu dood is alleen Tong uitsteken

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 15:13

Zo, ik kreeg in ene een laag stof in mijn gezicht geblazen! Thanks Knoffer Haha!

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 15:14

lol Haha! jen_ upte 'm Tong uitsteken

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 15:14

Ik vraag me af nu we allemaal naar hel gaan en een leven vol pijn en lijden gaan leven, wat krijgen hun dan in de hemel. Maagden of was dat maar een verzinsel?

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 15:17

katiavl schreef:
Ik vraag me af nu we allemaal naar hel gaan en een leven vol pijn en lijden gaan leven, wat krijgen hun dan in de hemel. Maagden of was dat maar een verzinsel?

Maagden, kamelen, perzische tapijten... who knows. Er is nog niemand terug gekomen om het te vertellen, dus het zal er ongetwijfeld fijn zijn Nagelbijten / Gniffelen Tong uitsteken

Topoverkonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 15:27

In de Christelijke hemel mag je rijstpap eten met gouden lepeltjes dacht ik Ja Toppunt van decadentie dus.

Van die maagden moet je opletten van de vertaling. Ik had gehoord dat het ook druiven konden zijn. Nog niet lichtjes een verschil. Ik persoonlijk vind dat Allah wel een beetje duidelijker mag zijn, kwestie van geen ontgoochelde mensen te hebben in de Islam hemel.

Ik vraag mij dan altijd af: hoe ziet die hemel er uit? Is er ene apart voor dieren of loopt het allemaal door elkaar? Plus hoe doe je dat met almaar meer mensen die toekomen en geen die weg gaan. Wonen ze daar dan in wolkenkrabbers?

Persoonlijk vind ik dat het hellevuur ook aantrekkelijk klinkt. Nooit meer koud hebben Clown

Het hemel-hel concept vind ik ingewikkeld. Vooral de praktische uitwerking dan.

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 15:30

Die praktische uitwerking zit mij ook dwars, zeker als ik moslims en christenen moet geloven Haha!
Ik hoop dat er voor hen een aparte afdeling is, want ik zou toch een partijtje knetter van ze worden, haha.

eva2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 15:49

In de nieuwste Linda staat ook een foto van de Boerkini. Daar ziet ie er best leuk uit. Leuker dan een surfpak iig!

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 18:01

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 18:03

Topoverkonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 18:22

Boerkini is wel handig in het opzicht dat je je geen zorgen moet maken over:

-je ontharen
-cellulitis
-witte benen
-een paar kilootjes meer of minder
...

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 18:35

ja als hij niet nat word, als hij nat is zit hij volgens mij onflaterender, dan een gewone gecentreerd badpak