arme pony's in het bos&de buitenbak, heb iig wel flink wat dazen kapot gemept, ook die zullen geen eitjes meer leggen
                                                         Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

runningkawa schreef:De telling van vandaag:
160
  ik hoop dat jullie ze allemaal vangen 

ze zijn nu dus ook in Grun'n!!!  

runningkawa schreef:Hoe meer naar het noorden hoe minder
freespirit schreef:gisteren hier in Drenthe tussen Assen en Emmen de eerste daas gespot; vandaag al meerdere !!! De opmars der Dazen...
runningkawa schreef:Kom dan maar eens hier heen tanja
dan zie je echt dat het klopt
is ook gewoon algemeen bekend
  gaat hij naar de voorkant, daar barst het dus van de eiken, dan wordt hij direkt aangevallen door zwermen van die ellendelingen.
  feit blijft dat vrijwel iedereen er last van heeft en van die beesten af wil. Veel LOER's dus door het hele land neerzetten en dan maar uitmoorden die ellendelingen 

Feit blijft gewoon dat het hier ook heel erg is en dat 1 van mijn paarden na een dag buiten staan gewoon gewond is en over zijn hele lijf behoorlijk bloed, dat vind ik ook heel erg en dan maakt het mij niet uit wáár het nou erger is, iedereen heeft er last van en vele paarden door het hele land die de mogelijkheid hebben, vluchten naar binnen. Ik ben allang blij dat onze paarden die mogelijkheid hebben, legio paarden hebben dat dus niet en moeten buiten staan in de zwermen dazen, dat vind ik eigenlijk nog veel erger.....                                                         katiavl schreef:Hoe doen de fake loers het?