Stelletje pubers allemaal hier lijkt het wel, haha!
Ach, je bent zo oud als je je voelt he?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nadya schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
Ik niet gemanierd???? Nou, ShirleyA, ik zou zeggen; kijk eerst eens heel goed naar jezelf met zulke ontzettend lachwekkende opmerkingen. Je kent mij geen eens. Dan zou je zoiets echt niet zeggen.
![]()
Maar goed, je kinderachtige veroordeling zegt gelukkig meer over jou dan over mij.![]()
![]()
![]()
![]()
En mij maakt het echt niets uit wat je van me vindt. Ik weet namelijk zelf wel beter. En dat vind ik veel belangrijker dan wat iemand vindt die mij geen eens IRL kent.
Nicolletje schreef:Gezellig hier
*Neemt nog een kopje koffie erbij*
ShirleyA schreef:Nicolletje schreef:Gezellig hier
*Neemt nog een kopje koffie erbij*
Wel nippen met de pink omhoog he, dat hoort
Dorée schreef:ShirleyA schreef:Wel nippen met de pink omhoog he, dat hoort
Nee, juist niet!
ShirleyA schreef:Dorée schreef:Nee, juist niet!
vandaar de knipoog
Dorée schreef:Maar goed, 'manieren hebben' is dus blijkbaar ook een ruim begrip.
Roosmarijn schreef:Onder het eten naar de wc is gewoon een teken van 0 beschaving, echt waar.
Ambo schreef:Roosmarijn schreef:Onder het eten naar de wc is gewoon een teken van 0 beschaving, echt waar.
Niet helemaal mee eens. Als je net geweest bent, en je hoeft niet heel erg nodig, dan denk ik van 'Kan het toch wel even ophouden'. Maar ik heb ook wel eens, dat ik voor het eten niet hoef, en tijdens het eten wel. Ik bedoel maar, ik neem aan dat mensen liever hebben dat je even gauw naar de wc gaat, dan dat je daar in je broek plast omdat je niet naar de wc mag.
Skipper schreef:Beschaafd en netjes is een subjectief begrip waar je het nooit over eens kan worden.
De meesten hier zouden mensen gruwelijk beledigen tot op het bot in het midden oosten door niet te boeren na het eten of maar 1x op te scheppen.
Onder het eten naar de wc is eigenlijk alleen wanneer je lang aan het tafelen bent. Toch kleine moeite om ervoor te gaan als je weet dat je moet?