paardjeshvj schreef:Wij zijn allemaal uit school gezet![]()
en als je niet gehaald kon worden en van ver kwam bracht je mentor je
zoo

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
paardjeshvj schreef:Wij zijn allemaal uit school gezet![]()
en als je niet gehaald kon worden en van ver kwam bracht je mentor je
Babeth schreef:Ik ga zo op stal kijken. We hebben een behoorlijk oude boom naast de stallen staan die elk moment om kan waaien en die valt dan recht op de stallen. En onze stallen zijn als niet zo stevig...
angel25 schreef:Babeth schreef:Ik ga zo op stal kijken. We hebben een behoorlijk oude boom naast de stallen staan die elk moment om kan waaien en die valt dan recht op de stallen. En onze stallen zijn als niet zo stevig...
Neem aan dat de paarden dan buiten staan?
Jen33 schreef:
lilykashmir schreef:Dat is idd wel netjes geregeld dan Tuhan!
Bij ons op school moesten ook alle leerlingen om half 3 van school (eind 6e uur). Er werd ook geadviseerd om zo spoedig mogelijk naar huis te gaan. Nog nooit gebeurt bij ons op school...
chica_lover1 schreef:hier in amsterda noord is het ook aardig te keer aan het gaan... we hebben een vogel hok dat ze naar buiten en naar binnen kunnen vliegen.. we hebben de volgens in het nacht hok moeten stoppen want het gaar redelijk aardig te keer hier overal zijn er omleidingen in amsterdam noord je word er niet goed van zelf kan je niet op het amsterdam centraal stadion komen ik hoop dat het echt minder gaat woorden maar zo als ik het allemaal hoor op de tv komt het nog niet je gaat je vervelen in huis je weet niet zo snel wat je moet doen dus dan denk ik van dan ga ik wel op bokt hangen
Anoniem schreef:Hier komt de regen nu met bakken uit de hemel (bij A'dam). écht niet normaal dit weer..
Nu hagelt het.
Cassidy schreef:Jen33 schreef:
Die was van vorige week...