MissJ schreef:Sundancer schreef:Heb het gevoel dat mensen nu persoonlijk worden aangevallen, en het niet meer over Rita Verdonk gaat.
Ik ook.
Is er alweer nieuws?
Hmm ze lopen heen en weer, maar geen reactie..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MissJ schreef:Sundancer schreef:Heb het gevoel dat mensen nu persoonlijk worden aangevallen, en het niet meer over Rita Verdonk gaat.
Ik ook.
Is er alweer nieuws?
Netje schreef:Feit is dat een demissionaire regering alleen lopende zaken mag afhandelen.... Feit is dat de regering gekozen is vanuit de uitslag van de vórige verkiezingen, etc. etc.
En waar zeg ik dan dat rechts niet in de nieuwe 2e kamer zit.... Zie niet in welk argument dan niet opgaat (en bovendien zijn er tussen de rechtse leden ook een aantal die wel voor een Generaal Pardon zijn).
Sundancer schreef:Heb het gevoel dat mensen nu persoonlijk worden aangevallen, en het niet meer over Rita Verdonk gaat.
Rawr schreef:Ach ja, discussies over politiek kunnen nou eenmaal hoog oplopen, zeker omdat het links tegen rechts gevoel nog in geen enkele verkiezing zo sterk is geweest. Het begint een beetje op het Amerikaanse republikeinen vs democraten te lijken rondom verkiezingstijd.
We zullen het hier niet eens over worden en dat hoeft ook niet, zolang we maar de mening van een ander kunnen respecteren zonder in persoonlijke aanvallen terecht te raken.
At least we can agree to disagree
Sundancer schreef:Adriana schreef:En trouwens de partij voor de vrijheid had als hoofdpunt geen pardon en die partij is binnen gekomen met 8 zetels
Ja joh, naar die half miljoen mensen luisteren ze gewoon nietDat zijn toch wilders stemmen......
MissJ schreef:Netje schreef:Feit is dat een demissionaire regering alleen lopende zaken mag afhandelen.... Feit is dat de regering gekozen is vanuit de uitslag van de vórige verkiezingen, etc. etc.
En waar zeg ik dan dat rechts niet in de nieuwe 2e kamer zit.... Zie niet in welk argument dan niet opgaat (en bovendien zijn er tussen de rechtse leden ook een aantal die wel voor een Generaal Pardon zijn).
Het huidige asielbeleid is een lopende zaak.Dus door het uitzetbeleid te handhaven doen ze wat ze volgens jou moeten doen.
Adriana schreef:NOVA is nu zeer interessant.
Netje schreef:Vandaar ook het verzoek dit op te schorten![]()
krackertje schreef:Dan toch nog te weinig stemmers en dus onvoldoende mensen die achter het uitzetten staan.
Er leven in nederland toch wat meer mensen dan die half miljoen.
Sundancer schreef:VVD had het veel beter gedaan, als Rita Verdonk lijstrekker was geweest, en niet die Mark Rutte (Zie die Rutte beetje als een linkse rakker)
Verder had de VVD veel beter campagne moeten voeren, dan hadden hun meer stemmen gehad.
Sundancer schreef:VVD had het veel beter gedaan, als Rita Verdonk lijstrekker was geweest, en niet die Mark Rutte (Zie die Rutte beetje als een linkse rakker)
TisUnique schreef:Sundancer schreef:VVD had het veel beter gedaan, als Rita Verdonk lijstrekker was geweest, en niet die Mark Rutte (Zie die Rutte beetje als een linkse rakker)
![]()
Ja, daarom is hij lijsttrekker van de VVD denk ik.............
steeffie schreef:VVD is rechts
steeffie schreef:VVD is rechts
Sundancer schreef:vvd is rechts.steeffie schreef:VVD is rechts
VVD heeft wel vaker lijstrekkers gehad, die meer naar links trekken...dan naar rechts zeg maar. (wel in rechts vaarwater!)
Sundancer schreef:VVD heeft wel vaker lijstrekkers gehad, die meer naar links trekken...dan naar rechts zeg maar. (wel in rechts vaarwater!)
MissJ schreef:Sundancer schreef:VVD heeft wel vaker lijstrekkers gehad, die meer naar links trekken...dan naar rechts zeg maar. (wel in rechts vaarwater!)
Ik snap wel wat je bedoelt, en de rest volgens mij ook.
De vermoeidheid wint het toch hier. Ik ben benieuwd wat er morgenochtend aan nieuws is.
TisUnique schreef:Sundancer schreef:VVD had het veel beter gedaan, als Rita Verdonk lijstrekker was geweest, en niet die Mark Rutte (Zie die Rutte beetje als een linkse rakker)![]()
Ja, daarom is hij lijsttrekker van de VVD denk ik.............