Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
faye schreef:Rutte is gewoon geen sterk leider en geen goede keus van de VVD. Ik zeg niet dat Verdonk het had moeten worden, maar Rutte ook niet
SanderP schreef:Verdonk had deze campagne gewoon lijsttrekker moeten zijn, had ze vice-premier geworden en dan had Mark Rutte in alle rust ervaring op kunnen doen als fractievoorzitter, maar ja daar is het nu helaas een beetje te laat voor....
Aimee schreef:Ik vraag me af of al die mensen die nu op Rutte hebben gestemd, ook VVD hadden gestemd als Verdonk lijsttrekker was geweest.
faye schreef:Zo nieuw is Rutte niet en eerdere "projectjes"van hem zijn ook niet echt succesvol geweest. ZOu me ook niks verbazen als hij toch verdwijnt
faye schreef:Zo nieuw is Rutte niet en eerdere "projectjes"van hem zijn ook niet echt succesvol geweest. ZOu me ook niks verbazen als hij toch verdwijnt
SanderP schreef:Veel van de mensen die op de lijstrekker stemmen, zijn vaste partijstemmer. En volgens de peilingen (het blijven peilingen) had de VVD 28 zetels gehad met Verdonk als lijsttrekker.
joostvangestel schreef:SanderP: niet echt overdrijven, ik geloof niet in dat soort wonderen. Ik vind dat hele "machtsgreepverhaal" ook wat overdreven, ze vroeg hooguit of de commissie er even naar wilde kijken. Het wordt tijd dat de VVD eens goed gaat nadenken over de echte oppositie. 12 jaar in het kabinet zitten heeft veel geëist van de VVD. Dat zien we ook aan D66, die 11 van de 12 jaren heeft geregeerd. Die zijn inmiddels zo klein dat ze bijna evenveel te zeggen hebben als de SGP.
Aimee schreef:Hoe weet je nou dat een linkse regering slecht is voor de economie?
Dat is een puur vermoeden, absoluut geen feit.... de toekomst zal het leren.
superwoman schreef:Omdat je niet iedereen gelijk moet behandelen.
Niet het geld gelijk moet verdelen.
Je moet gek zijn om harder te werken, terwijl je er niet meer voor terug krijgt als degene die er niks voor doet.
De ondernemers zullen naar het buitenland gaan. economie valt in elkaar.
faye schreef:Aimee dat is gewoon de werking van de economie. SP wil iets van 5 miljard bij het bedrijfsleven weghalen..........
faye schreef:Ergens heeft ze wel een punt dat de VVD kiezer blijkbaar niet achter Rutte staat. Als Rutte slim is doet hij daar wel wat mee!
Aimee schreef:En daarmee heb je imo prima inzicht in de standpunten van de SP, Joost