Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lies schreef:Sammie; Omdat kinderopvang niet te betalen is. En zoek maar eens een partime-baan van 9u 's ochtends tot 15u 's middags. Bestaat vrijwel niet.
furious schreef:_Michelle__ schreef:En daar hebben ze ook hard hun best voor moeten doen om meer te verdienen
Ik ken er die gewoon geluk hebben gehad in het handelen van onroerend goed enz. Dus dat is meer door dat ze slim hebben gehandeld. Hoeveel mensen hebben daar nou verstand van. Een gemiddeld mens weet daar echt niks van af.
furious schreef:_Michelle__ schreef:
Ik ken er die gewoon geluk hebben gehad in het handelen van onroerend goed enz. Dus dat is meer door dat ze slim hebben gehandeld. Hoeveel mensen hebben daar nou verstand van. Een gemiddeld mens weet daar echt niks van af.
Een gemiddelde mens doet daar ook geen moeite voor. Als ze thuis komen van hun werk gaan ze tv spelletjes en series kijken.
En om te hadelen heb je echt geen geluk nodig hoor. Je moet er wel lef en moeite voor doen.
_Michelle__ schreef:Dus jij vind dat mensen die veel geld hebben het allemaal maar in hun schoot geworpen hebben gekregen.
Ik ken genoeg mensen die nu lekker luxe kunnen leven, maar wel jaaaaaren hun eigen de naad uit hebben moeten werken om brood op de plank te krijgen.
Het komt echt niet allemaal vanzelf
Citaat:
annepanne schreef:Daar hoef ik het toch niet mee eens te zijn?
furious schreef:_Michelle__ schreef:En daar hebben ze ook hard hun best voor moeten doen om meer te verdienen
furious schreef:annepanne schreef:Daar hoef ik het toch niet mee eens te zijn?
Hoe bedoel je jij kent die mensen toch niet?