Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jaantsje schreef:Ieder heeft recht op zijn eigen mening ook in dit topic.
Niet iedereen heeft last van veel blood op tv.
Dat mag hij of zij hier dan ook plaatsen.
Het is niet aan ShadowO of hirespider om te bepalen hoe iemand reageert.
KisSs_Girl schreef:Mlies schreef:Nou, programma's als die lingerie dames die slap tegen een balletje trappen zouden idd verboden moeten worden.. Ookal ben ik dan een vrouw, dat vind ik echt té goedkoop..
Idd,vind dat écht vreselijk!
Maar ja,al die mannen die 'kickuuuuh' daar natuurlijk helemaal op
jaantsje schreef:Desiree.
Je kunt iets anders aanhalen als voorbeeld.
Shadow0 schreef:_Scarlet_ schreef:Ik heb niet het hele topic gelezen - daarvoor alvast excuses.
Ik zou je toch uitdrukkelijk willen vragen dat /wel/ even te doen. Want de vragen die je stelt en je opmerking dat er andere dingen zijn om je druk over te maken, zijn allemaal al aan bod geweest.Citaat:Ga je druk maken om kinderen die sterven van de honger, niet om dit soort dingen...
Ook jij reageert in dit topic. Nog veel nuttelozer dan het druk maken over bloot op tv, is het druk maken over mensen die zich druk maken over bloot op tv. Ik zou zeggen: geef het goede voorbeeld en start een actie tegen de honger op de wereld. En wie weet doen we dan wel mee!
_Scarlet_ schreef:Met het verschil dat ik me absoluut niet druk maak over mensen die zich daarom druk maken. Mensen die geen bloot op tv willen zien, stellen gewoon hun TV niet in op de zenders waar dat vaak komt, hebben zij geen bloot en hoeven zij de rest van de mensen niet lastig te vallen met hun voorkeuren. Makkelijk toch?
Dat het allemaal aan bod is geweest, zegt nog niet dat ik er niet ook mijn mening over mag geven.
hirespider schreef:wat nou als het allemaal mannen zouden zijn in reclames en blote piemels in elke doorgaanse actiefilm en allemaal blote mannenbillen op tmf, ja dan zouden ze wel anders piepen, maar helaas zolang dat nog niet zo is kunnen de mannen het toch niet begrijpen..
hirespider schreef:de meeste mannen verzorgen zich helemaal niet goed en zuipen maar bier, maar sporten ho maar.
hirespider schreef:wat bedoel je met het contrast russel?