Ik zoek mensen die aktie willen voeren tegen bloot op TV

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

hirespider

Re: Ik zoek mensen die aktie willen voeren tegen bloot op TV

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 17:55

goedzo shadow. vind het heel vervelend die mensen die het steeds over heel andere dingen gaan hebben..

jaantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 19:39

Ieder heeft recht op zijn eigen mening ook in dit topic.
Niet iedereen heeft last van veel blood op tv.
Dat mag hij of zij hier dan ook plaatsen.
Het is niet aan ShadowO of hirespider om te bepalen hoe iemand reageert.

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 19:43

jaantsje schreef:
Ieder heeft recht op zijn eigen mening ook in dit topic.
Niet iedereen heeft last van veel blood op tv.
Dat mag hij of zij hier dan ook plaatsen.
Het is niet aan ShadowO of hirespider om te bepalen hoe iemand reageert.

Je kunt zeggen dat het jou niet stoort. En als er andere dingen zijn die jou veel meer storen, kun je daar een ander topic over starten.

jaantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 19:45

Desiree.
Je kunt iets anders aanhalen als voorbeeld.

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 19:49

KisSs_Girl schreef:
Mlies schreef:
Nou, programma's als die lingerie dames die slap tegen een balletje trappen zouden idd verboden moeten worden.. Ookal ben ik dan een vrouw, dat vind ik echt té goedkoop.. Scheve mond

Idd,vind dat écht vreselijk!
Maar ja,al die mannen die 'kickuuuuh' daar natuurlijk helemaal op Scheve mond

niet allemaal hoor, mijn vriend vind het walgelijk, en draait gelijk ze hoofd om Lovers

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 19:51

jaantsje schreef:
Desiree.
Je kunt iets anders aanhalen als voorbeeld.

Veel mensen gebruiken geen voorbeeld maar gaan dingen vergelijken zodat het off topic gaat.

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 20:00

Shadow0 schreef:
_Scarlet_ schreef:
Ik heb niet het hele topic gelezen - daarvoor alvast excuses.

Ik zou je toch uitdrukkelijk willen vragen dat /wel/ even te doen. Want de vragen die je stelt en je opmerking dat er andere dingen zijn om je druk over te maken, zijn allemaal al aan bod geweest.

Citaat:
Ga je druk maken om kinderen die sterven van de honger, niet om dit soort dingen...

Ook jij reageert in dit topic. Nog veel nuttelozer dan het druk maken over bloot op tv, is het druk maken over mensen die zich druk maken over bloot op tv. Ik zou zeggen: geef het goede voorbeeld en start een actie tegen de honger op de wereld. En wie weet doen we dan wel mee! Ja

Met het verschil dat ik me absoluut niet druk maak over mensen die zich daarom druk maken. Mensen die geen bloot op tv willen zien, stellen gewoon hun TV niet in op de zenders waar dat vaak komt, hebben zij geen bloot en hoeven zij de rest van de mensen niet lastig te vallen met hun voorkeuren. Makkelijk toch?
Dat het allemaal aan bod is geweest, zegt nog niet dat ik er niet ook mijn mening over mag geven.

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 20:34

Maar bloot wordt ook veel gebruikt in reclames en die heb je OVERAL CONTINU op tv. Ik zap vaak heel lang door totdat ik eindelijk een zender heb waar eens even GEEN reclame wordt uitgezonden.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 23:30

_Scarlet_ schreef:
Met het verschil dat ik me absoluut niet druk maak over mensen die zich daarom druk maken. Mensen die geen bloot op tv willen zien, stellen gewoon hun TV niet in op de zenders waar dat vaak komt, hebben zij geen bloot en hoeven zij de rest van de mensen niet lastig te vallen met hun voorkeuren. Makkelijk toch?
Dat het allemaal aan bod is geweest, zegt nog niet dat ik er niet ook mijn mening over mag geven.

Nee, maar het komt wat ongeinteresseerd over. Want waarom zouden wij ons interesseren voor jouw mening, als jij je niet interesseert voor de onze?

Als je de rest van het topic had gelezen, had je onder andere gezien waarom mensen het een probleem vinden. En wat ze het probleem vinden. En waarom de tv uitzetten geen afdoende oplossing is. Maar als je dat allemaal niet wilt lezen...

Arnoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 23:49

Ik vind het nu wel hele hypocriete reaties hoor. Meningen van wegzappen worden tegengesporken als absoluut geen oplossing terwijl meningen van mensen die zich er niet aan storen en zich liever ergens anders druk over maken wordt afgedaan als ga of start dan maar een andere topic.

Er zijn nu zo langzamerhand al heel wat mensen geweest die hebben aangegeven deze actie onzin te vinden. op deze meningen word over het algemeen vrij aanvallend gereageerd. Mensen die een andere mening hebben dan deze actie worden zo wel "weggejaagd" van deze topic. Wie interreseerd zich nou niet in andermans mening??? Als er meer mensen zijn die vinden dat er maar weggezapt moet worden mogen ze dat kenbaar maken, daarom is het een discussie en hoeft het niet bij 1 persoon gelaten te worden.

Bloot in reclames zoals de hypotheeker, of de milnerkaas? Je, das erg zeg. En tja, wie kijkt er nou reclames, ik zap altijd dan ff door of beschouw het als plaspauze of gebruik het om koffie te pakken o.i.d. Ik zie de reclames op tv ook graag verdwijnen (niet om het "bloot"), maar dat gebeurt toch niet, dus we kunnen er wel moeilijk om gaan doen, maar daar schieten we toch niks mee op. (krijg er alleen maar een hoge bloeddruk van)

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 16:32

Haha! Laat maar

Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 16:34

*volgt*

hirespider

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 17:18

Ik vind dat iedereen zijn mening mag geven over DIT onderwerp op DIT topic, maar ik vind wel dat er wederzijds respect moet zijn, dat geld voor mensen die er wel tegen zijn en voor mensen die er niet tegen zijn. En eerlijk gezegd vind ik eigenlijk dat de mensen die zeggen dat we maar weg moeten zappen of ons niet moeten aanstellen, dat die mensen juist ons aanvallen en dat wij ons alleen maar verdedigen.. En ik denk dat mensen die zich ergens anders druk over willen maken dat die idd maar een ander topic moeten gaan starten want dat heeft verder niks hiermee te maken.
En tuurlijk storen jongens zich niet aan de blote vrouwen op tv, want waar worden zij nou mee geconfronteerd? wat nou als het allemaal mannen zouden zijn in reclames en blote piemels in elke doorgaanse actiefilm en allemaal blote mannenbillen op tmf, ja dan zouden ze wel anders piepen, maar helaas zolang dat nog niet zo is kunnen de mannen het toch niet begrijpen..

Arnoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 17:35

hirespider schreef:
wat nou als het allemaal mannen zouden zijn in reclames en blote piemels in elke doorgaanse actiefilm en allemaal blote mannenbillen op tmf, ja dan zouden ze wel anders piepen, maar helaas zolang dat nog niet zo is kunnen de mannen het toch niet begrijpen..

Dat denken veel vrouwen, maar over het algemeen zal dat niet zo zijn. Vrouwen zijn "emotioneler" en mannen "zakelijker" aangelegd (Stereotypeboek: mannen van mars vrouwen van venus)

Terugkomende over het schoonheidsideaal pleidooi: Dat komt niet van bloot op tv, maar van de cosmetica branche, zodat zij beter verkopen. Nu de vrouwenmarkt al aardig verzadigd is, zijn de inmiddels al begonnen aan de mannenmark en proberenze precies het zelfde: lelijkheid aanpraten. (geen bloot voor nodig) Gaat niet werken, mannen zijn er stukken minder gevoelig voor.

hirespider

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 17:56

Nou, ik hoorde laatst een jongen die zich heel druk maakte omdat er bij een reclame een blote man over het beeldscherm heenliep, hij vond dat zo verschrikkelijk dat er zomaar een blote man op tv was. en vrouwen nee dat vond hij niet erg, dat vond hij wel mooi!

Arnoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 18:08

Sommige mannen worden kennelijk mietjes tegenwoordig. Net zoals die mannen die zich overal gaan scheren of uren voor de spiegel staan om dat ene plukje haar goed te zetten Vork

Reclame over slankie heeft dat ook gehad, nou poeh, wat erg. Ik ben kennelijk te nuchter voor dit soort zaken.

hirespider

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 19:19

nou ik vind dat mannen zich ook wel hygienisch mogen scheren,waarom zouden vrouwen zich wel moeten scheren en mannen niet?bah al dat haar..en mannen mogen ook wel wat aan hun uiterlijk doen, de meeste mannen verzorgen zich helemaal niet goed en zuipen maar bier, maar sporten ho maar.alsof alleen de vrouw er maar mooi uit hoort te zien, de mannen mogen ook wel hun best doen hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 19:21

Een goed verzorgde man is sexy, jammer dat het herenvolk dat nog niet duidelijk is, zeker nu het warm weer is, is het contrast groot.

Arnoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 19:25

hirespider schreef:
de meeste mannen verzorgen zich helemaal niet goed en zuipen maar bier, maar sporten ho maar.

Ik ga hier niks op zeggen, wordt ik geband.

Arnoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 19:26

Volgens mij word ik hier gewoon in de maling genomen. Ik laat het hier wel bij..........

hirespider

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 19:31

wat bedoel je met het contrast russel?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 19:32

Haha! Haha! Haha! Nou in sommige wijken lijkt het wel zo als ze met dit weer voor hun voordeurtje zitten met hun vriendje de krat naast zich. Clown Clown

Het is jammer dat mannen zich vaak schamen, aandacht aan hun uiterlijk te besteden, on-stoer om het verwijft te noemen en on-stoer om bepaalde kleuren niet te willen dragen. Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 19:37

hirespider schreef:
wat bedoel je met het contrast russel?

Clown Ranzig zweet, t-shirts van gisteren, open lage mouwsgaten met een meter haar er uit, vettig gezicht met te lang gezichtshaar, vet haar dat al dagen vet is, sterke lichaamsgeur. Als ze dan ook nog een slecht verzorgt gebit hebben, te laat naar de kapper, geuren verspreiden die niet op zeep gelijken en kleren die duidelijk niet die ochtend uit de kast kwamen, is het contrast heel erg groot met de goed verzorgde man die prijs stelt op een goede lichaamsverzorging en even goed in de spiegel kijkt ipv denkt, ach als ik nu douche zweet ik toch weer. Juist met dit zweeterige weer moet je wat meer aandacht aan je zelf besteden en dan valt het eerder op als je dat niet doet.

Vandaar... Knipoog

hirespider

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 19:42

ah ik snap heel goed wat je bedoeld, en de kleur roze enzo. ik vind het juist soms heel cool staan als een jongen een roze overhemd draagt! En het is gewoon een feit dat de meeste meiden er goed uitzien (omdat ze makeup opdoen en hun haar leuk en leuke kleding enz.) maar mannen, ik ken er maar weinig die er goed uitzien, dat vinden ze niet belangrijk en een goed figuur hebben al helemaal niet. veel mannen hebben een bierbuik (vooral studenten) en ze vinden het te veel werk om hun gezicht elke dag te scheren. En hun schaamstreek scheren daar zijn ze helemaal vies van, (alsof wij niet vies zijn van al dat haar,haren op de wcbril enzo bah). En waarom zouden vrouwen zich wel goed moeten verzorgen en aan hun uiterlijk denken en mannen niet?? niks verwijfd, gewoon netjes en mooi! goed dit is ook weer offtopic, maar toch mannen zouden eens wat minder zeikerig moeten zijn en wat meer aan hun uiterlijk moeten doen. misschien dat de reclames dan ook wat eerlijker verdeeld zouden zijn, en dat wij ook eens wat mooie mannenlichamen te zien zouden krijgen ipv alleen maar die eeuwige vrouwen...

hirespider

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 19:47

en bergen okselhaar niet te vergeten is ook smerig