_San87_ schreef:Zou de kledingkeuze van Dilan een indicatie zijn?
Die heeft meerdere setjes mee.
Ze heeft tijdens de debatten geen rood gedragen, vond ik opvallend
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Loretta schreef:_San87_ schreef:Ja, D66 en Volt vissen in dezelfde vijver. GL/PvdA heeft er ook verloren aan D66 (ik ben er 1 van).
Ik ben eerlijk gezegd wel heel nieuwsgierig waarom je geswitcht bent
_San87_ schreef:Ik ben geswitcht omdat ik cybersecurity toch echt heel belangrijk vind. Wonen en klimaat ook. Ik vind dat D66 een goed programma heeft en ik vind dat Jetten erg goed campagne heeft gevoerd.
GL/PvdA heeft ook een heel goed programma, maar Timmermans viel mij de afgelopen week heel erg tegen. En ik kan me niet vinden in hun defensie standpunt. En dat vind ik in het huidige klimaat toch wel belangrijk.
Loretta schreef:_San87_ schreef:Ik ben geswitcht omdat ik cybersecurity toch echt heel belangrijk vind. Wonen en klimaat ook. Ik vind dat D66 een goed programma heeft en ik vind dat Jetten erg goed campagne heeft gevoerd.
GL/PvdA heeft ook een heel goed programma, maar Timmermans viel mij de afgelopen week heel erg tegen. En ik kan me niet vinden in hun defensie standpunt. En dat vind ik in het huidige klimaat toch wel belangrijk.
Een begrijpelijke switch.
Ondanks dat ik PVDA/GL heb gestemd denk ik dat het daar toch echt tijd is voor een nieuwe partijleider.
Dat Timmermans zich op het laatste heeft laten misleiden tot een kinderachtige ruzie viel me ook tegen en heeft de parrtij denk ik geen goed gedaan.
martichr schreef:Winged schreef:Pfoeh, ik had wel verwacht dat zijn positie zou worden bekeken, maar nu direct stoppen. Heftig.
Hij maakt feitelijk al ruimte om een kabinet over links mogelijk te maken zoals ik er tegenaan kijk. De VVD kan hem nu niet meer als excuus gebruiken om over rechts te willen.
martichr schreef:Winged schreef:Pfoeh, ik had wel verwacht dat zijn positie zou worden bekeken, maar nu direct stoppen. Heftig.
Hij maakt feitelijk al ruimte om een kabinet over links mogelijk te maken zoals ik er tegenaan kijk. De VVD kan hem nu niet meer als excuus gebruiken om over rechts te willen.
_San87_ schreef:Winged schreef:Pfoeh, ik had wel verwacht dat zijn positie zou worden bekeken, maar nu direct stoppen. Heftig.
Ja. Toch mag hij echt trots zijn op wat hij bereikt heeft.
Ik denk dat het ook strategisch is.
MizzMontana schreef:martichr schreef:
Met het opstappen van Timmermans veranderen de standpunten van GL-PvdA toch niet?
VVD staat daar op zoveel punten recht(s) tegenover.