BigOne schreef:Ook pvv programma is doorberekend door een gepensioneerde cbp er.
Ja, hij doet iedere week een partijprogramma doorrekenen, ik dacht bij Sven Kockelmann.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
s1993 schreef:Ik mis een stukje uitleg bij de grafieken, meer of minder ten opzicht van wat? Van hun eigen plannen vorige verkiezingen? Ten opzichte van wat er nu wordt uitgegeven?
En de getallen die erbij staan, zijn dat percentages?
MarlindeRooz schreef:germie schreef:
links achter een betaalmuur mogen niet op Bokt.
Want?
BigOne schreef:En toch ga je die richting weer op stemmen ?
IMANDRA schreef:Als het daadwerkelijk niet mag, dan horen we het vanzelf van de modjes hier.
germie schreef:BigOne schreef:En toch ga je die richting weer op stemmen ?
Jij weet helemaal niet waar ik exact op ga stemmen, dat heb ik helemaal niet geopenbaard. En zoals al eerder gezegd, ik ga deze ronde niet eens stemmen omdat ik niet in de gelegenheid ben om te stemmen. Dus makkelijk om mij dan iets in de schoenen te schuiven wat ik niet eens ga doen.![]()
![]()
![]()
Ik ga wel een machtiging geven, dat klopt. Maar ik stem zelf NIET.
Dus je hoeft mij niet in een hokje te drukken, dat gaat in deze niet.
Maar ik ben wel heel eerlijk, ik heb weinig vertrouwen in de politiek, net als vele andere Nederlanders. Veel kabinetten vallen, niet alleen de laatste.
germie schreef:BigOne schreef:En toch ga je die richting weer op stemmen ?
Jij weet helemaal niet waar ik exact op ga stemmen, dat heb ik helemaal niet geopenbaard. En zoals al eerder gezegd, ik ga deze ronde niet eens stemmen omdat ik niet in de gelegenheid ben om te stemmen. Dus makkelijk om mij dan iets in de schoenen te schuiven wat ik niet eens ga doen.![]()
![]()
![]()
Ik ga wel een machtiging geven, dat klopt. Maar ik stem zelf NIET.
Dus je hoeft mij niet in een hokje te drukken, dat gaat in deze niet.
Maar ik ben wel heel eerlijk, ik heb weinig vertrouwen in de politiek, net als vele andere Nederlanders. Veel kabinetten vallen, niet alleen de laatste.
s1993 schreef:Ik was er bijna uit dat ik op GL-PVDA wilde stemmen (en dan op Elke Slagt, zij zit op onderwerpen die ik belangrijk vind en ik heb haar een keer live ontmoet en vond haar een fijn persoon). Maar nu heeft Timmermans gezegd dat hij alleen als premier in een nieuw kabinet wil en dat vind ik dan weer helemaal niks. Ben niet zo'n fan van timmermans, maar de partij past wel het meest bij mijn visie. Manman wat is het toch ingewikkeld.
s1993 schreef:Ik was er bijna uit dat ik op GL-PVDA wilde stemmen (en dan op Elke Slagt, zij zit op onderwerpen die ik belangrijk vind en ik heb haar een keer live ontmoet en vond haar een fijn persoon). Maar nu heeft Timmermans gezegd dat hij alleen als premier in een nieuw kabinet wil en dat vind ik dan weer helemaal niks. Ben niet zo'n fan van timmermans, maar de partij past wel het meest bij mijn visie. Manman wat is het toch ingewikkeld.
BigOne schreef:Alleen wanneer grlinks/pvda de grootste in de te vormen coalitie is wil hij mp worden. Niet zo’n rare opmerking toch?
germie schreef:Heb ik al eens een pb over gehad. Dus tja, als ik het niet mag, dan een ander ook niet immers. Dus ik meld het alleen maar.
Dat doorrekenen vind ik eigenlijk helemaal niet boeiend. Er is nog nooit een kabinet geweest wat beloftes is nagekomen. En de laatste kabinetten waren helemaal 1 grote farce, een leugen.
Electra63 schreef:BigOne schreef:Alleen wanneer grlinks/pvda de grootste in de te vormen coalitie is wil hij mp worden. Niet zo’n rare opmerking toch?
Normaal gesproken levert de grootste coalitiepartij de MP.
Stel dat CDA groter is dan GL/PvdA, dan zal Bontebal de MP worden.
En Timmermans blijft dan in de Kamer. Maakt toch verder niet uit?
CDA, PvdA/GL, D66 en Ja21, zou rond de 80 kunnen worden.
Van alles een beetje