Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Loretta schreef:fransje23 schreef:Het gaat al heel lang helemaal niet links. Dus dat zou nu juist een andere wind zijn.
PVV is erg zoals VVD met een meer uitgesproken mening over immigratie en bizarre ideeën als Nexit.
Mannen met bijzondere kapsels zijn meestal niet positief voor een land.
De meeste PVV stemmers gaan er nog wel heel veel spijt van krijgen.
DuoPenotti schreef:Palmera schreef:Zoveel ontevredenheid, al zolang, de huidige politici luisteren niet, gaan nog harder plukken van toch al kale kippen. Echt, ik snap het zojuist gemaakte statement maar al te goed.
Of het ideaal is is een tweede, de tijd zal het leren. Maar al waait er maar tijdelijk eens een andere wind hè
Precies. Niet iedereen zit in de linkse bokt bubble.
Teveel mensen zijn het echt al jaren beu hoe het gaat.
Zie je ook wel aan het verliest van VVD.
Gaat dit ideaal zijn.. Nee.
Maar dit signaal moet door gaan dringen bij ver van de bed show De Haag
Raineri schreef:DuoPenotti schreef:Vvd is op heel veel punten juist flink links geweest. En laatste jaar helemaal. Daar zijn ze u op afgestraft.
Vind pvv ook best wat sociale standpunten hebben? Voor Nederlanders althans.
PSvanLot schreef:Tja, we kunnen er van alles van vinden, maar als ruim 2 miljoen mensen in ons land dit de beste keuze vinden dan moeten we daar als land ook echt wat mee.
Ik ben geen fan, maar ergens hoop ik dat hij echt een stuk milder gaat worden en dat hij echt kan gaan zorgen dat de mensen meer geld in de portemonnee krijgen en de ouderenzorg weer hersteld kan worden.
Siersma schreef:Heel eerlijk vind ik het zwaar tegenvallen hoe jullie allemaal af geven op de PVV. Dit is een heel duidelijk teken van NL dat we er toch echt wel klaar mee zijn nu. En nee daar is niet iedereen het mee eens, maar ik lees hier toch echt dingen die ik nooit gezegd zou hebben als links gewonnen had. En die ik ook nooit gezegd heb toen VVD voor de zoveelste keer won terwijl ik toen ook PVV gestemd had. Jullie laten je wel kennen zeg! En nee ik heb me nooit geschaamd voor mijn stem voor de pVV want dit is niet de eerste keer dat ik daar op stem. Maar als je dat zegt word je kop er bijna afgebeten. Ik blijf het bijzonder vinden
_San87_ schreef:PSvanLot schreef:Tja, we kunnen er van alles van vinden, maar als ruim 2 miljoen mensen in ons land dit de beste keuze vinden dan moeten we daar als land ook echt wat mee.
Ik ben geen fan, maar ergens hoop ik dat hij echt een stuk milder gaat worden en dat hij echt kan gaan zorgen dat de mensen meer geld in de portemonnee krijgen en de ouderenzorg weer hersteld kan worden.
Ja, dat idd. Wilders kan het niet alleen, in zijn speech gaf hij ook aan binnen de kaders van de grondwet te willen werken.
Ik denk dat de partijen in de coalitie wel remmend gaan werken.
Maar goed, wie zal het zeggen.
_San87_ schreef:PSvanLot schreef:Tja, we kunnen er van alles van vinden, maar als ruim 2 miljoen mensen in ons land dit de beste keuze vinden dan moeten we daar als land ook echt wat mee.
Ja, dat idd. Wilders kan het niet alleen, in zijn speech gaf hij ook aan binnen de kaders van de grondwet te willen werken.
Ik denk dat de partijen in de coalitie wel remmend gaan werken.
Maar goed, wie zal het zeggen.
Telpeva schreef:Ik ben ook wel benieuwd naar wat dit nieuws in het buitenland zal doen, dan denk ik vooral aan islamitische landen. Hoe gaat hij op staatsbezoek met zijn historie, zoals die prenten wedstrijd over de profeet Mohammed en de vele uitspraken die hij heeft gemaakt over o.a. Marokkanen