Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:Dus was het misschien wel minder proteststem dan gedacht maar een keuze die het beste aansloot
DuoPenotti schreef:Eigenlijk is het bij voorbaat al andere partijen uitsluiten.
Wij gaan al samen, dan sluiten we ... al vast uit.
Eigenlijk zou dat niet moeten mogen en daarom des te mooier dat BBB, alleen!! al een zetel meer haalt.
Als die gaat zeggen wij gaan samen met ... dan zijn altijd flink groter.
DuoPenotti schreef:Maar waarom dan meerdere partijen hebben?
Gooi dan bij voorbaat al van alles op een hoop en hou er 4 over.
DuoPenotti schreef:Dus was het misschien wel minder proteststem dan gedacht maar een keuze die het beste aansloot
manzano schreef:DuoPenotti schreef:Dus was het misschien wel minder proteststem dan gedacht maar een keuze die het beste aansloot
Voor een deel vast, maar voor een ander deel die willen protesteren tegen de "bekende garde" was BBB zo'n beetje enige optie. PVV en FvD zijn allang niet nieuw meer en JA21 is ook maar afgesplitste "oude garde".
prompter schreef:Ja, de hele corona onrust ligt achter ons, en daar scoorde FvD mee (hoewel ze in het begin een hėle strenge lockdown wilden, maar dat was snel vergeten). BBB komt wat nuchterder over dan de vorige nieuwkomers, dat is alvast een goed teken.
Dees schreef:Och Winged, jij gaat voor de BBB zitten? Sterkte![]()
Het is inderdaad een feit dat ons land het de komende 4 jaar moet gaan doen met de verkiezingsuitslag van de Provinciale Staten.
Ik vind de uitslag vooral een hele duidelijke indicatie dat we in NL veel meer moeten inzetten op goed onderwijs.
Benzz schreef:BBB zegt nu op het nieuws dat ze verwachten dat de 2de kamerverkiezingen heel dichtbij zijn. Lijkt mij niet dat ze die opmerking maakt als ze compromissen wil sluiten.
Jessix schreef:prompter schreef:Ja, de hele corona onrust ligt achter ons, en daar scoorde FvD mee (hoewel ze in het begin een hėle strenge lockdown wilden, maar dat was snel vergeten). BBB komt wat nuchterder over dan de vorige nieuwkomers, dat is alvast een goed teken.
Toen FvD zo hoog scoorde was ik echt in shock, weet ik me nog te herinneren. Dat heb ik nu gelukkig niet.
Benzz schreef:BBB zegt nu op het nieuws dat ze verwachten dat de 2de kamerverkiezingen heel dichtbij zijn. Lijkt mij niet dat ze die opmerking maakt als ze compromissen wil sluiten.