Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cer schreef:moonsparkle schreef:
Dat idee heb ik ook
maar als je dat wel beseft.. wat kan je dan doen?
Ik lees veel "rustig blijven.. niet panieken... niet gaan hamsteren.."
Marigold schreef:Cloud dingen op een harde schijf zetten en starten met inzamelen van voedsel en spullen om naar Polen te brengen, ze daar helpen bij de opvang van de vluchtelingen..
Ik zou daar graag heen willen rijden met een bus vol dekens, voedsel, kleding, luiers en medicijnen.
Ik denk zelf meer aan daar dan aan hier hoor voor de komende dagen/misschien weken.
Anna79 schreef:Quir schreef:
Wat is telegram? Ben ook wel benieuwd naar achtergrond/uitleg en dergelijke.
Telegram is een soort berichten kanaal, chatkanaal zeg maar. Je kan op hem abonneren. Google er maar eens op dan krijg je wel informatie over wat het precies is.
Boras schreef:Anna79 schreef:Telegram is een soort berichten kanaal, chatkanaal zeg maar. Je kan op hem abonneren. Google er maar eens op dan krijg je wel informatie over wat het precies is.
Telegram is ook het toevluchtsoord van allerlei extremisten die bij andere chatdiensten vanwege hun overtuigingen niet meer welkom waren. Ook wel goed om erbij te vermelden. Kijk uit met de "info" die je daar vandaan haalt.
DuoPenotti schreef:Dit zijn wel echte vluchtelingen. Heel wat anders dan het gros wat hier de boel nu op stelten zet.
Tijd om die eens plaats te laten maken voor deze mensen die onze hulp echt nodig hebben.
DuoPenotti schreef:Dit zijn wel echte vluchtelingen. Heel wat anders dan het gros wat hier de boel nu op stelten zet.
Tijd om die eens plaats te laten maken voor deze mensen die onze hulp echt nodig hebben.
Weidemaatje schreef:De benzineprijs is al met 0,25 cent gestegen hoor ik om mij heen. Heb geen bronnen maar schrok daar wel van. Geen idee of het waar is. Mensen zijn in ieder geval wel onrust aan het stoken omtrent dat onderwerp.
Juttertje88 schreef:Ik ben zelf echt doodsbang dat alles hier ook wordt platgebombardeerd... en dat het hier er ook echt uit ziet als oorlogsland. Economisch ben ik juist minder bang...
Sommigen zullen vinden dat ik mij aanstel, anderen begrijpen mij misschien wel.
Is er toevallig iemand hier op bokt die meer kennis heeft van dit onderwerp en die mij misschien (hopelijk) gerust kan stellen? Ik slaap er zelfs slecht van....
Juttertje88 schreef:Ik ben zelf echt doodsbang dat alles hier ook wordt platgebombardeerd... en dat het hier er ook echt uit ziet als oorlogsland. Economisch ben ik juist minder bang...
Sommigen zullen vinden dat ik mij aanstel, anderen begrijpen mij misschien wel.
Is er toevallig iemand hier op bokt die meer kennis heeft van dit onderwerp en die mij misschien (hopelijk) gerust kan stellen? Ik slaap er zelfs slecht van....
_San87_ schreef:Ik krijg net een filmpje te zien waarin letterlijk woonhuizen gebombardeerd worden.
Mochten mensen nog denken dat het alleen om regeringsgebouwen gaat en burgers gespaard worden, nee. Dat worden ze niet.