Geen spoor van vermiste Anne Faber

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 16:12

Alpha89 schreef:
Er zijn nu zelfs mensen die denken dat ze ritueel geslacht zou zijn (echt, letterlijk zo geplaatst). Ben zo klaar met zulke berichten, laat staan hoe dat is voor haar familie/geliefden om te lezen!

:x

jasmijn16

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 16:12

Ritueel geslacht? Jongens echt waar doe toch eens normaal.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 16:13

Alpha89 schreef:
Er zijn nu zelfs mensen die denken dat ze ritueel geslacht zou zijn (echt, letterlijk zo geplaatst). Ben zo klaar met zulke berichten, laat staan hoe dat is voor haar familie/geliefden om te lezen!

Ritueel geslacht serieus.... wtf waarom? Waarom spreek je dat überhaupt uit. En hoe ziek ben je om dat te denken.
Ik denk dat de kans groter is dat ze ontvoerd is. Ik geloof niet dat ze het zelf heeft gedaan.

Nachocheese

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 16:15

waxmeltsenzo schreef:
Alpha89 schreef:

Dachten ze bij Romy en Savannah ook al toch

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 16:15

Ja, ik zag het ook al voorbij komen. :x :x

Ze zijn nu bezig met het afzetten van een stuk bos naast de vijver.
Zou gewoon kunnen zijn om het veilig te stellen hoor.

Citaat:
De Potterlaan wordt nu afgezet met linten. Dit gebied ligt achter de vijver waar de fiets werd gevonden.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 06-10-17 16:16, in het totaal 1 keer bewerkt

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 16:16

Veel opties zijn ook gewoon mogelijk. Op dat ritueel slachten na dan :n
Dat maakt het zoeken ook zo moeilijk.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 16:16

waxmeltsenzo schreef:
Alpha89 schreef:

Omg.
Ik word zo moe van dat gespeculeer..

Alpha89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 16:17

Ja serieus, echt bizar, ik ben misselijk van al die uitspraken. Mensen zijn gek geworden. Ik mag hopen dat het weer verwijderd is. Misschien is het maar beter om internet uit te zetten.

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 16:18

safina schreef:
LadyMadonna schreef:

Mag wel verboden worden. Kisten van de mh17 waren dicht en bleven dicht....

Dat klopt niet.

https://www.tubantia.nl/enschede/pedro- ... ~a87b4abb/[/quote]

enige reden waarom je niet letterlijk erbij mag, is als het gevolgen kan hebben voor de gezondheid, zeker als het om volksgezondheid zou gaan. als je dan perse wilt, kun je een stoffelijk overschot nog vanachter glas bekijken.. maar de vraag is of je dat altijd moet willen.

in gevallen van zwaar letsel, of gehavend uiterlijk, hetzij door trauma hetzij door de ontbinding.. wordt soms besloten tot een gesloten kist, met glazen luikje waardoor er een lichaamsdeelzichtbaar is dat het minst gehavend is.. Mijn tante is op die wijze 'opgebaard'.. gesloten kist met alleen een glazen venster waardoor een niet te gehavende hand zichtbaar was. Ook haar kinderen hebben op die manier afscheid genomen, alleen hun vader die de identificatie heeft moeten doen, heeft haar gezicht bekeken (en toen ook de kinderen zeer dringend afgeraden om haar in die staat te zien).

overigens hebben alleen directe nabestaanden (degene die ook de uitvaart regelen) het recht om de keuze te maken of ze iemand willen zien of niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 16:20

Er komt nu wel een i.m.o goede vraag voorbij:

Citaat:
Anne Faber raakte vorige vrijdag vermist en dinsdag werd haar jas pas aangetroffen.. Is er al die tijd geen voorbijganger geweest of zijn haar spullen (jas en fiets) pas later gedumpt?

Kimmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 16:20

Kan een telefoon niet gehackt worden en het laatste activiteit vanuit de telefoon bekijken? Je zou denken met de technologie van deze tijd dat dat zou moeten kunnen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 16:21

Kimmie schreef:
Kan een telefoon niet gehackt worden en het laatste activiteit vanuit de telefoon bekijken? Je zou denken met de technologie van deze tijd dat dat zou moeten kunnen.

Dat is ook gedaan voor zover ik weet. Daarmee hebben ze het laatste punt waarop er GPS-contact is geweest kunnen uitlezen. Na dat punt is haar telefoon uitgevallen.

Kimmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 16:21

KoudbloedKim schreef:
Er komt nu wel een i.m.o goede vraag voorbij:

Citaat:
Anne Faber raakte vorige vrijdag vermist en dinsdag werd haar jas pas aangetroffen.. Is er al die tijd geen voorbijganger geweest of zijn haar spullen (jas en fiets) pas later gedumpt?

Inderdaad een goede om hier meer onderzoek naar te doen. Zou heel vreemd zijn

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 16:22

Wat erg dat gespeculeer. Ik hoop dat de familie niet teveel daarvan ziet.
Ik hoop dat er snel duidelijkheid is

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 16:22

Het tokkiegehalte in Nederland is zo groot. Ik krijg echt het idee dat er een of ander dominant gen is dat mensen zwakzinnig maakt, waardoor ze alles maar roepen wat ze denken. Ik schaam me elke dag een beetje meer dat ik Nederlander ben.

Of het lichaam nog in goede staat is hangt volgens mij van veel dingen af. Het kan ook zomaar een tijd in koud water liggen en enigszins goed blijven volgens mij. Lijkt me echt vreselijk om geen afscheid te kunnen nemen van iemand. Dit wens je niemand toe.

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 16:24

Nachocheese schreef:
Alpha89 schreef:

Dachten ze bij Romy en Savannah ook al toch

dat waren speculaties over satanische groepen die aan rituele kindermoorden doen..

het woord ritueel slachten in mijn ogen, komt uit de mond van ontzettend domme mensen die vooral anderen nablaten.. rituele moorden en ritueel slachten zijn nogal een groot verschil..

we zullen maar aannemen dat de mensen die het woord ritueel slachten, gewoon te dom zijn om het verschil niet te weten. en iemand na te blaten die een aluhoedje opheeft en weer uitgaat van satanische sektes..

complotdenkers, doomdenkers en volgende schapen.. praten te veel en denken te weinig.
Laatst bijgewerkt door elenaMM77 op 06-10-17 16:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 16:25

Er werd zelfs gemeld dat het allemaal fake is, een toneelspel, inclusief bewijs dat de vriend van het meisje lid is/studeert aan de toneelschool o.i.d.
Echt heftig... word je zo even verkapt beschuldigd van moord.

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 16:26

Over het lichaam wel of niet zien, dat bepaalt de familie. Toen een vriend van mij verongelukte hebben ze voor een open kist gekozen. Ze hebben veel nog mooi kunnen wegwerken met speciale make up en bv. een nep arm.. Maar er waren dingen die ik liever niet had gezien en ook nooit meer zal vergeten.

Ik zou het zelf dan ook afraden maar ik begrijp wel waar de drang vandaan komt om iemand nog te zien..

Het gespeculeer op Facebook lees ik al niet eens meer, dat maakt mij zo boos. Echt walgelijk.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 16:27

_Reneee schreef:
Het tokkiegehalte in Nederland is zo groot. Ik krijg echt het idee dat er een of ander dominant gen is dat mensen zwakzinnig maakt, waardoor ze alles maar roepen wat ze denken. Ik schaam me elke dag een beetje meer dat ik Nederlander ben.

Of het lichaam nog in goede staat is hangt volgens mij van veel dingen af. Het kan ook zomaar een tijd in koud water liggen en enigszins goed blijven volgens mij. Lijkt me echt vreselijk om geen afscheid te kunnen nemen van iemand. Dit wens je niemand toe.

Jij verwoord precies wat ik dacht }>

Yevrah

Re: Geen spoor van vermiste Anne Faber

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 16:34

Mogelijke rugzak gevonden van Anne lees ik net op Twitter. Dit laat me niet los, vreselijk. Arme Anne.

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 16:35

Politie meldt idd mogelijke rugzak van Anne gevonden :\ In het park waar de fiets ook lag.
Laatst bijgewerkt door Memories op 06-10-17 16:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 16:36

Volgens mij in het park naast de vijver.

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 16:39

Mijn vader heeft ooit ons oude buurmeisje geïdentificeerd na een fatale val van haar paard.
Ze was geraakt door het paard en daarom is er eerst iemand bij gevraagd die er emotioneel iets verder vanaf staat dan haar ouders en zussen.

Ik geloof dat haar ouders haar uiteindelijk niet meer gezien hebben.
Dit is echter al zeker 35 jaar geleden, wellicht waren de technieken om een overledene toonbaar te maken, niet zo ver als nu.

Om wat meer ontopic te gaan, ik hoop dat er snel een einde aan de onzekerheid komt voor de naasten van Anne.
Ik vrees dat de kans dat het eind van de onzekerheid, ook het eind van het verdriet betekent, erg klein is.
En dan de vraag wat er dan toch gebeurd is, verschrikkelijk wat een hel voor deze mensen.

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 16:41

Ik.leef ook erg mee. Heb er normaal niet zo'n last van, maar dit is zo'n rare situatie

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 16:46

Memories schreef:
Politie meldt idd mogelijke rugzak van Anne gevonden :\ In het park waar de fiets ook lag.

Waar staat dit? Kan er nog niks over vinden