Alpha89 schreef:Er zijn nu zelfs mensen die denken dat ze ritueel geslacht zou zijn (echt, letterlijk zo geplaatst). Ben zo klaar met zulke berichten, laat staan hoe dat is voor haar familie/geliefden om te lezen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alpha89 schreef:Er zijn nu zelfs mensen die denken dat ze ritueel geslacht zou zijn (echt, letterlijk zo geplaatst). Ben zo klaar met zulke berichten, laat staan hoe dat is voor haar familie/geliefden om te lezen!
Citaat:De Potterlaan wordt nu afgezet met linten. Dit gebied ligt achter de vijver waar de fiets werd gevonden.
safina schreef:LadyMadonna schreef:
Mag wel verboden worden. Kisten van de mh17 waren dicht en bleven dicht....
Kimmie schreef:Kan een telefoon niet gehackt worden en het laatste activiteit vanuit de telefoon bekijken? Je zou denken met de technologie van deze tijd dat dat zou moeten kunnen.
KoudbloedKim schreef:Er komt nu wel een i.m.o goede vraag voorbij:Citaat:Anne Faber raakte vorige vrijdag vermist en dinsdag werd haar jas pas aangetroffen.. Is er al die tijd geen voorbijganger geweest of zijn haar spullen (jas en fiets) pas later gedumpt?
Nachocheese schreef:Alpha89 schreef:Er zijn nu zelfs mensen die denken dat ze ritueel geslacht zou zijn (echt, letterlijk zo geplaatst). Ben zo klaar met zulke berichten, laat staan hoe dat is voor haar familie/geliefden om te lezen!
Dachten ze bij Romy en Savannah ook al toch
_Reneee schreef:Het tokkiegehalte in Nederland is zo groot. Ik krijg echt het idee dat er een of ander dominant gen is dat mensen zwakzinnig maakt, waardoor ze alles maar roepen wat ze denken. Ik schaam me elke dag een beetje meer dat ik Nederlander ben.
Of het lichaam nog in goede staat is hangt volgens mij van veel dingen af. Het kan ook zomaar een tijd in koud water liggen en enigszins goed blijven volgens mij. Lijkt me echt vreselijk om geen afscheid te kunnen nemen van iemand. Dit wens je niemand toe.