Of kan dat niet na uitspraak?
Ik hoop echt dat het aangevochten gaat worden.
En anders glijdt Nederland wel heel snel af

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bruintje123 schreef:Referendum.
Doen wat het volk stemt.
Iets zegt me dat ook dat weggegooid geld is.
Nu zegt den haag wel ga in hoger beroep.
Maar wanneer zijn er die nu eens om in het algemeen meer mistanden met bepaalde bevolkingsgroepen aan te pakken.
Electra63 schreef:Shenavallie schreef:Wat ik begrepen heb, is dat Den Haag wil dat er in hoger beroep wordt gegaan. Dat was van de week op het nieuws.
Wie bedoel je met Den Haag?
De school kan hoger beroep aantekenen, Maar wil je dat als school? Kost veel tijd, publiciteit en geld.
Electra63 schreef:Dan is er nog steeds een kans dat de moeder in het gelijk wordt gesteld.
Cowboy55 schreef:Electra63 schreef:Dan is er nog steeds een kans dat de moeder in het gelijk wordt gesteld.
De vraag zal zijn hoe ver de school moet gaan in haar inspanningen om een activiteit (in dit geval: een schoolfoto) voor iedereen te faciliteren. Niet iedereen schijnt te snappen dat dit de juridische vraag is, in elk geval lang niet iedereen bij mij op de zaak.....
Electra63 schreef:Shenavallie schreef:Wat ik begrepen heb, is dat Den Haag wil dat er in hoger beroep wordt gegaan. Dat was van de week op het nieuws.
De school kan hoger beroep aantekenen, Maar wil je dat als school? Kost veel tijd, publiciteit en geld.
Shenavallie schreef:Electra63 schreef:
De regeringsleiders (althans, degenen die nog steeds in conclaaf zijn voor een nieuw kabinet) gaven dat van de week in het (RTL) nieuws aan. Misschien wenselijk denken, maar ik denk dat er genoeg mensen zijn die de school willen steunen in dat proces.