Brexit is een feit

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rocamor

Re: Brexit is een feit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 13:03

Zet maar neer Ikke, altijd leuk om later terug te lezen ;)

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 13:05

... ik vind het echt ongelovelijk... mensen zeggen je te vertrouwen op je mening en laten je winnen en daarna zeg je.. ja ik heb gewonnen maar ik wil mijn leven terug en hoe het me de rest gaat "succes ermee!"
Niet goed voor het vertrouwen in politici en dat was al niet zo groot. Vind het echt beetje onbeschoft.

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 13:34

Goh, mij verbaast het ook niet. Volgens mij zijn ze enorm geschrokken dat het Leave kamp gewonnen heeft en dat ze eigenlijk daar geen rekening mee hadden gehouden dat ze wel eens konden winnen. Nu zitten ze met de gebakken peren en willen ze er hun handen/billen whatever niet aan branden. Hadden waarschijnlijk ook niet verwacht dat de andere europese landen direct de brexit wilden uitvoeren. :j :=

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 13:46

Evelijn schreef:
... ik vind het echt ongelovelijk... mensen zeggen je te vertrouwen op je mening en laten je winnen en daarna zeg je.. ja ik heb gewonnen maar ik wil mijn leven terug en hoe het me de rest gaat "succes ermee!"
Niet goed voor het vertrouwen in politici en dat was al niet zo groot. Vind het echt beetje onbeschoft.

het is gewoon een ordinaire crimineel, pakken wt je pakken kunt en wegwezen. Hij blijft immers wel met z'n luie reet in Brussel zitten; profiteur als ie blijkbaar is.

Rocamor schreef:
Zet maar neer Ikke, altijd leuk om later terug te lezen ;)

Dat is ook waar :D

Er komen nieuwe verkiezingen.
Het terugdraaien van het Brexit-besluit wordt een belangrijk punt en de nieuwe regering trekt het hele voorstel in en blijft gewoon in de EU.

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 15:20

Ik denk dat je gelijk hebt Ikke. Dat wordt weer heftig.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 15:25

Ja hoor, dat zal er heftig aan toe gaan, daar ben ik ook van overtuigd :j

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 15:53

Dat riep ik de dag na de 'Brexit' al. Hoop gebluf maar uiteindelijk... :=

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 07:55

Schandalig die politici. Word te heet onder hun voeten nu de nadelen van de brexit langzaam duidelijk worden.Die lui moeten flink gestraft worden!! Dat is mijn mening.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 08:11

"Tja, we snappen ook niet waarom steeds meer mensen zich afwenden van de politiek".

Nou, persoonlijk heb ik wel een redelijk idee waarom! -:(- Ik vind het prima hoor, als je 'je leven terug wil' en dus van plan bent om te stoppen na een Brexit.......maar dan kondig je dat van tevoren aan!

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 08:16

Weet je wat ik het ergste vind. Dat die hele Brexit campagne dus wel een leven heeft gekost.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 08:31

Cowboy55 schreef:
"Tja, we snappen ook niet waarom steeds meer mensen zich afwenden van de politiek".

Nou, persoonlijk heb ik wel een redelijk idee waarom! -:(- Ik vind het prima hoor, als je 'je leven terug wil' en dus van plan bent om te stoppen na een Brexit.......maar dan kondig je dat van tevoren aan!

Nee, dat is alleen de mantel om de ware reden af te dekken:
*schuttingwoord* ik had niet verwacht te zullen winnen; ik wilde alleen een punt maken voor een betere onderhandelingspositie maar door deze stomme stunt heb ik mijn onderhandelingspositie naar de *** geholpen! *ander schuttingwoord* nou maak ik me maar uit de voeten want ik heb mezelf in de politieke nesten gewerkt; lossen jullie dat even op graag.......

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 08:56

Farage is alleen maar afgetreden als partijleider, hij zit
gewoon nog in Brussel op zijn plek. Politiek maakt dat dus niets uit.

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 08:58

Nou ja.. hij heeft een stoel in Brussel... daar zit hij dan weer heel weinig op :+

Ik vind dat het politiek wel uitmaakt... hij heeft toch een soort lijn ingezet en als leider aangegeven welke kant het op moet en daar hebben burgers op gestemd... daarnaast heeft Farage openlijk een slechte verstandhouding met andere UKIP partijgenoten en nu moeten zijn kiezers er maar op vertrouwen dat het wel goedkomt met UKIP (en Groot-Brittanie) terwijl de man waar ze het vertrouwen aan hadden gegeven lekker thuis gaat zitten (en beetje geld opstrijken van zijn baantje in Brussel)
Laatst bijgewerkt door Evelijn op 05-07-16 09:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Sammie

Wat heeft hij daar te zoeken. Daar gelooft ie toch niet in .... :+

Cowboy55

Evelijn schreef:
Nou ja.. hij heeft een stoel in Brussel... daar zit hij dan weer heel weinig op :+

Maar hij vangt wel de cash......

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 09:00

Maar daar draait het toch helemaal niet om in de politiek? Daar zit je toch in om de wereld beter te maken....?

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 09:02

Cowboy55 schreef:
Evelijn schreef:

Als hij echt in zijn eigen standpunt zou geloven, dan is het minste wat hij kan doen dat geld weigeren, of in de NHS stoppen. Toch?

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 09:14

Sammie schreef:
Wat heeft hij daar te zoeken. Daar gelooft ie toch niet in .... :+

Punt is dat zijn politieke werk helemaal niet stopt of verandert. Hij is alleen geen partijleider meer.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 09:17

Wendy schreef:
Als hij echt in zijn eigen standpunt zou geloven, dan is het minste wat hij kan doen dat geld weigeren, of in de NHS stoppen. Toch?

Dat zou hij kunnen doen, als hij daar zelf beter van zou worden :+

Ze zijn er in GB maar mooi klaar mee met z'n allen. Maar ze willen eruit toch? Dus dan is dat klaar, dan zoeken ze het ook zelf maar uit. :evaw: Ik hoop alleen dat het de anti-EU-gekkies in Nederland want achter de oren doet krabben.

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 09:36

Cowboy55 schreef:
Evelijn schreef:

Dat krijgen ze toch enkel als ze wel degelijk de vergaderingen bijwonen? :?

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 09:39

grapjas :')

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 09:40

Ik ben waarschijnlijk in verwarring met de zitpenningen van onze parlementsleden.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 09:41

Winged schreef:
Wendy schreef:

Dat zou hij kunnen doen, als hij daar zelf beter van zou worden :+

Ze zijn er in GB maar mooi klaar mee met z'n allen. Maar ze willen eruit toch? Dus dan is dat klaar, dan zoeken ze het ook zelf maar uit. :evaw: Ik hoop alleen dat het de anti-EU-gekkies in Nederland want achter de oren doet krabben.

Nee, die geloven nog steeds in hun eigen leugens. Het is in NL immers heel anders dan in GB (yeah, right).

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 10:18

petraaken schreef:
Cowboy55 schreef:

Dat krijgen ze toch enkel als ze wel degelijk de vergaderingen bijwonen? :?

Technisch gesproken krijgen ze volgens mij de cash als ze het aanwezigheidsregister tekenen. Dat is nog lang niet hetzelfde als 'de vergadering bijwonen'. Ik ben trouwens wel benieuwd of iemand checkt of ze ook daadwerkelijk zelf tekenen......zou anders een leuke studentenbaan zijn......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 10:27

@Cowboy55
Als ik in het klein kijk bij opleidingen in het voortgezet onderwijs de aanwezigheids eis en het verzuimbeleid denk ik dat het er met de paplepel ingegoten is.