Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Evelijn schreef:... ik vind het echt ongelovelijk... mensen zeggen je te vertrouwen op je mening en laten je winnen en daarna zeg je.. ja ik heb gewonnen maar ik wil mijn leven terug en hoe het me de rest gaat "succes ermee!"
Niet goed voor het vertrouwen in politici en dat was al niet zo groot. Vind het echt beetje onbeschoft.
Rocamor schreef:Zet maar neer Ikke, altijd leuk om later terug te lezen
Cowboy55 schreef:"Tja, we snappen ook niet waarom steeds meer mensen zich afwenden van de politiek".
Nou, persoonlijk heb ik wel een redelijk idee waarom!Ik vind het prima hoor, als je 'je leven terug wil' en dus van plan bent om te stoppen na een Brexit.......maar dan kondig je dat van tevoren aan!
Wendy schreef:Als hij echt in zijn eigen standpunt zou geloven, dan is het minste wat hij kan doen dat geld weigeren, of in de NHS stoppen. Toch?
Winged schreef:Wendy schreef:Als hij echt in zijn eigen standpunt zou geloven, dan is het minste wat hij kan doen dat geld weigeren, of in de NHS stoppen. Toch?
Dat zou hij kunnen doen, als hij daar zelf beter van zou worden
Ze zijn er in GB maar mooi klaar mee met z'n allen. Maar ze willen eruit toch? Dus dan is dat klaar, dan zoeken ze het ook zelf maar uit.Ik hoop alleen dat het de anti-EU-gekkies in Nederland want achter de oren doet krabben.
petraaken schreef:Cowboy55 schreef:
Maar hij vangt wel de cash......
Dat krijgen ze toch enkel als ze wel degelijk de vergaderingen bijwonen?