Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joolien schreef:Op de stations zeggen ze dat er geen treinen rijden rond Hoofddorp vanwege een aanrijding met een persoon. Ik neem aan om geen paniek te zaaien. Slim.
Ben toch met de trein gegaan naar Deventer. Heb besloten me niet bang te laten maken.
Citaat:Over de ontruiming van station Hoofddorp is inmiddels ook meer bekend. De politie Haarlemmermeer heeft het station ontruimd in verband met een mogelijke dreiging aan boord van een trein. Het gaat om een trein die van Brussel onderweg was naar Amsterdam. Een ooggetuige zegt tegen RTL Nieuws: "De Marechaussee is met politiehonden de volledige trein aan het doorzoeken. Elke stoel werd gecontroleerd."
Reizigers worden tijdelijk met bussen vervoerd. Er rijden geen treinen tussen Leiden Centraal en Schiphol Airport.
Courses schreef:Het bericht van de poederbrief is zojuist weer van de NOS liveblog gehaald, beetje frapant.
Citaat:Commentaar NRC: centrum EU als doelwit is veelzeggend
Dat het metrostelsel onder het bestuurscentrum van de Europese Unie werd uitgekozen als doelwit is veelzeggend: de terroristen hebben Europa, en daarmee de Europese manier van leven, in het hart willen treffen.
Graffi86 schreef:BloemBloem schreef:Ik zou bijna een oproep willen doen voor de Brusselse bokkers, er wordt bloed
gezocht, een heleboel bloed!
Net op België 1 de oproep om wel te doneren als je O negatief hebt als bloedgroep Rest van de bloedgroepen zijn niet nodig
Graffi86 schreef:BloemBloem schreef:Ik zou bijna een oproep willen doen voor de Brusselse bokkers, er wordt bloed
gezocht, een heleboel bloed!
Net op België 1 de oproep om wel te doneren als je O negatief hebt als bloedgroep Rest van de bloedgroepen zijn niet nodig