Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sloffiee schreef:Weetje waar ik mislijk van word van mensen die dit allemaal maar goedkeuren en zeggen dat het niks met dat Allah figuur te maken heeft
Resistance schreef:Amandavd schreef:En wat heeft de IS met de vluchtelingen te maken? Helemaal niks want er is geen enkele echte vluchteling die andere toewenst wat ze zelf mee maken. Blind denken is als je iedereen over een kam scheert en uit angst mensen die echt hulp nodig hebben de rug toekeert. Dat is pas blind zijn.
EenitraM en je denkt dat die IS strijders niet binnen komen zonder de vluchtelingen? Kom op zeg.
Willemina, voor mensen zoals jij heb ik geen woorden.
Purny, de grenzen zijn al JAREN OPEN.
Wie zegt dat de vluchtelingen het iemand anders toewensen? De IS'ers komen gewoon mee. Op het eerste gdzicht niet te onderscheiden van de vluchtelingen. De vluchtelingen hebben zelf ook geen idee.
Ook ik zeg grenzen sluiten. Vandaag nog.
sloffiee schreef:Weetje waar ik mislijk van word van mensen die dit allemaal maar goedkeuren en zeggen dat het niks met dat Allah figuur te maken heeft
Tcm62 schreef:Struisvogelpolitiek om je zelf in de ogen te durven te blijven kijken omdat ook zij door een kerk zijn opgevoed
Willemina_L schreef:Ik hoop van harte dat jullie met je geknuffel allemaal gelijk krijgen uiteindelijk. Dat meen ik oprecht. Maar in mijn dagelijkse werk zie ik geloof en cultuur die ik als vrouw niemand toewens! En dat zijn geen extremisten hoor, zogenaamd ook gematigd. Maar wel moslim.... Rotte appels zijn er in elke cultuur en zeker geloof. Jullie beschouwen mij er ook als eentje en dat is prima. Hopelijk kan ik over tien jaar om vergeving vragen voor mijn gedachtegoed als jullie gelijk blijken te hebben.