bello2005 schreef:wat ben ik toch blij met mijn werk, ook al zit je geheel met tattoes of je hebt pimpel paars haar.
hier is alles welkom. heerlijk gewoon
Wat voor werk doe jij?
Geen idee hoe het nu zit op t werk bij ons
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tigra_ schreef:Ben overigens benieuwd naar de mensen die een tatoeage inderdaad als asociaal zien hoe die denken over permanente make-up. Want het is gewoon hetzelfde staat alleen op een andere plaats en vorm is dat zo'n verschil?
xSlvna schreef:Vind topics met Lieveli erin redelijk grappig, net als topics met HC, maar die twee bij elkaar zijn toch ook goed voor een dagelijkse portie lachen, man man man.
Tigra_ schreef:Ben overigens benieuwd naar de mensen die een tatoeage inderdaad als asociaal zien hoe die denken over permanente make-up. Want het is gewoon hetzelfde staat alleen op een andere plaats en vorm is dat zo'n verschil?
Spreek ik een vreemde taal in mijn post waar jij op in gaat? Permanente make-up is op plekken waar altijd al iets zit (wenkbrauwen, ogen, lippen, make-up hihi) dus veranderd er bij permanente make-up niks echt, terwijl een tattoo (met betekenis of zonder) toch verder echt op een plek waar normaalgesproken niks zit.
Bassenqua schreef:Dus toch bokt verslaafd....
xSlvna schreef:Vind topics met Lieveli erin redelijk grappig, net als topics met HC, maar die twee bij elkaar zijn toch ook goed voor een dagelijkse portie lachen, man man man.
Spreek ik een vreemde taal in mijn post waar jij op in gaat? Permanente make-up is op plekken waar altijd al iets zit (wenkbrauwen, ogen, lippen, make-up hihi) dus veranderd er bij permanente make-up niks echt, terwijl een tattoo (met betekenis of zonder) toch verder echt op een plek waar normaalgesproken niks zit.
Verder, waarom wij iets niet accepteren wat afwijkend is? Wij zijn gewoon kortzichtig, hokjesdenkers, vaak egoïstisch, klaar, niks aan te doen...
Als wij ergens goed in zijn is het andermans levens te bekijken en te bekritiseren, dat maakt het makkelijker om eigen problemen te negeren.
Geef iedereen een negatieve stempel en je bent klaar, je lijkt perfect.
Bassenqua, wat ben jij vreselijk kinderachtig bezig. Jij gaat er zelf het diepst op in, laat hem toch lekker posten 'en geen leven hebben buiten bokt' en zijn paardjes eens lekker niet verzorgen. Wilde er eigenlijk niet op in gaan, maar na ruim 6 uur op 3 verschillende stallingen te hebben gehangen om de paarden te rijden en verzorgen vind ik wel dat ik in bokt mag kruipen, voor je dom commentaar op mij gaat leveren, mijn sociaal-levens-uurtjes van vandaag heb ik al gehad.
Poess91 schreef:bello2005 schreef:ik werk in een wasserette
Ik kom erbij... Haha nee hoor grapje.
Maar onze nieuwe baas heeft zelf ook een tattoo alleen niet zichtbaar...
Was helemaal fan van m'n nieuwe. Ben eigenlijk wel benieuwd of er wat van gezegd wordt als er 1 een beetje te zien is
geerke schreef:Gimli_ schreef:Ik ben afgestudeerd filosoof (dus een dikke vetteuniversitaire master op zak), heb permanente make-up en flink wat tattoo's.
Oh en ik ben ook heel lief en aardig.
ik heb alleen maar lagere school,geen tattoo's....ben nieteens aardig....maar laat iedereen doen wat hij leuk vindt