2 broertjes vermist (na zelfmoord vader) *update 19/5*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 17:49

Glitch schreef:
17.06 Forensisch rechercheur naar "verstoring in landschap" bij Doornse gat, meldt politiewoordvoerder in U Vandaag. Stuk grond door politie met linten afgezet, ligt vlakbij de plaats waar de vader van Ruben en Julian zichzelf van het leven beroofde.

wel vreemd dat dit dan niet eerder gevonden is. dat stuk hebben ze toch helemaal uitgekamd.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 17:50

kimberley12 schreef:
Als de 2 jongetjes in een vakantiepark, of huisje zouden zitten, dan moet dat toch allang bekend zijn geworden? Ik bedoel je moet je melden voor zo'n park, tenzij hij zelf een huisje had gehuurd of iets dergelijks, maar dan was dat toch al bekend geworden?

Nee hoor. Er zijn gevallen bekend waarbij iemand weken in zo'n huisje werd vast gehouden, ook in NL.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 17:51

fokfanaat schreef:
Glitch schreef:
17.06 Forensisch rechercheur naar "verstoring in landschap" bij Doornse gat, meldt politiewoordvoerder in U Vandaag. Stuk grond door politie met linten afgezet, ligt vlakbij de plaats waar de vader van Ruben en Julian zichzelf van het leven beroofde.

wel vreemd dat dit dan niet eerder gevonden is. dat stuk hebben ze toch helemaal uitgekamd.

Misschien zat het er pas sinds vandaag ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 17:51

Kunnen ook zwijnen zijn..
Maar je weet nooit.. Pff

romyloverrr

Re: 2 broertjes vermist omg Doorn,vader heeft zelfmoord gepleegd

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 17:52

even teruglezen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 17:52

Het is niks.

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 17:55

Ik zag de vraag voorbij komen of er een vliegveld in de buurt zit. Antwoord is ja, op zo'n 3km van het tankstation ligt maastricht-aachen airport. Maar als ze daar waren gepasseerd was dat inmiddels wel bekend. Kinderen moeten natuurlijk ook paspoort hebben en neem aan dat daar dan wel al aan gedacht was... Maar in theorie zou het wel kunnen.

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 17:58

Ik ben van mening dat ze dan met een grotere groep al hadden moeten zoeken. Maar ieder zijn eigen mening toch?

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 17:59

kimberley12 schreef:
Als de 2 jongetjes in een vakantiepark, of huisje zouden zitten, dan moet dat toch allang bekend zijn geworden? Ik bedoel je moet je melden voor zo'n park, tenzij hij zelf een huisje had gehuurd of iets dergelijks, maar dan was dat toch al bekend geworden?

Nee hoor, dat hoeft niet altijd. En is ook heel gemakkelijk te omzeilen. Stel dat hij een vriend/kennis de opdracht geeft om ergens een huisje te huren, dan zou die persoon zich melden bij de balie. Vader brengt de kinderen er s'nachts naar toe en niemand ziet of hoort wat.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 18:00

En de zoekactie gaat weer verder...

Maar weten ze al of hij de jongens nog steeds bij zich had dan toen ie van Limburg terug reed naar Doorn? Of zijn ze daar nog niet over uit gekomen vanuit de binnen gebracht beelden?

Wie weet heeft er wel iemand van de vrijwillige actie lopen graven of zijn of haar hond. Is die plek echt midden in het bos of op een wandelroute (sorry ken het Doornse gat helemaal niet).

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 18:03

Waarom zijn er mensen die denken dat ze bv met vliegtuig weg zijn?

Mijn gedachte;

Als vader ze vermoord zou hebben, waarom zoveel moeite andere locatie enz als hij toch zelfmoord pleegt en dus niet de bak in draait.

Als ze nog leven... Waarom niet gewoon bij de moeder/familie? Waarom wil vader de kinderen dan "wegsluizen"?
Als ze ergens zijn "losgelaten" lijkt me dat ze al terecht zouden zijn in nederland.

Burtzle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 18:04

Ik ben net langs een van de bossen gereden waar gezocht werd, helemaal niets of niemand tezien.. Geen politieauto niets.

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 18:05

Ketly, ze hebben ook met een grote groep gezocht. Zelfs met speciaal opgeleide militairen. Beetje raar om dan zulke conclusies te trekken.

Vereentjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 18:06

Ashley5760 schreef:

Mijn gedachte;

Als vader ze vermoord zou hebben, waarom zoveel moeite andere locatie enz als hij toch zelfmoord pleegt en dus niet de bak in draait.

Als ze nog leven... Waarom niet gewoon bij de moeder/familie? Waarom wil vader de kinderen dan "wegsluizen"?
Als ze ergens zijn "losgelaten" lijkt me dat ze al terecht zouden zijn in nederland.

ik denk om die moeder op de' hak' te zitten, ze zijn inmiddels toch gescheiden, heb gelezen dat het en '(v)echtscheiding' was, maar goed we kunnen nu eenmaal niet in zn hoofd kijken.

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 18:08

Ashley5760 schreef:

Mijn gedachte;

Het waarom zal toch nooit echt boven water komen ben ik bang, dat heeft paps meegenomen.

Als .. Als .. Als , tsja zo lang de jongens niet gevonden zijn blijft dat allemaal pure speculatie en dat is totaal nutteloos.

Nouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 18:09

Ashley5760 schreef:

Mijn gedachte;

Als vader ze vermoord zou hebben, waarom zoveel moeite andere locatie enz als hij toch zelfmoord pleegt en dus niet de bak in draait. - misschien om wraak te nemen op zijn ex?

Als ze nog leven... Waarom niet gewoon bij de moeder/familie? Waarom wil vader de kinderen dan "wegsluizen"? - wat hierboven staat dus?

Wat denk jij zelf? Ik vind het een nare zaak. :\ Hoop dat ze levend gevonden worden. Maar ik vind het een groeiend "als ik ze niet kan hebben, vergeet het dan maar dat jij ze ooit nog te zien krijgt"- gehalte hebben. Hopelijk heb ik het mis.
Laatst bijgewerkt door Nouska op 10-05-13 18:16, in het totaal 1 keer bewerkt

kimberley12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 18:14

Ik hoop toch zo dat ze snel gevonden zullen worden...en dat het niet zo mag zijn, dat ze moeten stoppen met zoeken na een poos, zoals met Maddy...

Vereentjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 18:15

kimberley12 schreef:
Ik hoop toch zo dat ze snel gevonden zullen worden...en dat het niet zo mag zijn, dat ze moeten stoppen met zoeken na een poos, zoals met Maddy...

wat was er met die Maddy dan? heb ik nog nooit van gehoord :? was daar ook hetzelfde geval bij?

Nouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 18:17

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 18:18

Vereentjex schreef:
kimberley12 schreef:

wat was er met die Maddy dan? heb ik nog nooit van gehoord :? was daar ook hetzelfde geval bij?

Je kent het verhaal van Madeleine McCann niet? :?

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 18:19

Is ze vast nog te jong voor ;) dat is toch ook al zo'n 5 jaar geleden?
Laatst bijgewerkt door verootjoo op 10-05-13 18:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoeska27

Dat is alweer 6 jaar geleden, kan me voorstellen dat de jongere bokkers dat verhaal niet kennen.

Cayenne

Zo lang is dat toch nog niet geleden? Jaar of 6?

Ah, goed gegokt :+

eclair98

Hmm bij die zaak werden toch de ouders verdacht en een zigeuner (hoe zeg ik dat netjes?)

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 18:20

Wat denk jij dan wat ie er mee gedaan kan hebben?
Ik denk eerder dat ie ze ergens achter gelaten heeft in een huisje/caravan of wat dan ook ver weg van de bewoonde wereld of waar bijna niemand komt en er dus ook niets vanaf weet.
Ashley5760 schreef:

Mijn gedachte;