Heino schreef:[naam], lees mijn eerdere nog eens terug. Ik vind het echt niet tof discussiëren met mensen die de helft van mijn berichten negeren. En al helemaal niet dat je me dingen in mijn mond legt die ik niet gezegd hebt. Lukt het je om de discussie met mij op de bal te houden denk je? Of roep ik als "therapeutje" meer persoonlijke issues op dan je lief is? In dat geval blok ik je graag. Zeg het maar. Zonde dat een discussie zo moet.
Waarom voel je je aangevallen?
En waarom speel jij op de man door te vragen of je meer persoonlijke issues oproept dan mij lief is? Dat wat ik net postte staat helemaal los van mij. Je mag mij vertellen waar je dat verband vandaan haalt

Wanneer ik of iemand anders hier neer zou zetten dat we jasper S het liefst levenslang zien zitten (wat ik overigens ook eerder wel heb gezegd), dat zo iemand met dergelijk bewijs geen rechtszaak of advocaat meer nodig heeft, of dat we hem de hel zouden toewensen dan wordt dat hier in het topic aangevallen met precies dat verweer dat ik net beschreef. Dat hij het recht heeft om na zijn straf terug te keren in de maatschappij, dat verwerking in de nabestaanden zelf zit, dat het kortzichtig is.. enz.
Dus vroeg ik of datzelfde dan ook geldt wanneer een nabestaande zoiets zegt...
Maar waarom jij nu vind dat ik jou dingen in je mond leg??? Ik had je niet eens gequote. Het lijkt wel of ik op jou werk als een rode lap op een stier