Je seksuele behoeften uiten op dieren,undercover Nederland

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 14:58

Ik zag al dat er vanaf pagina 2 kinderverkrachting bij wordt gehaald, en dat kan er wel bij gehaald worden?
Laatst bijgewerkt door Amaris op 26-11-12 14:58, in het totaal 1 keer bewerkt

060606

Vjestagirl schreef:
Ja. Totaal rationeel gezien zou het idd op basis van mijn argumenten mogen. Echter nee, ik kan het niet goedkeuren. Dat is mijn gevoel erbij. Deels ook omdat ik niet geloof dat je een niet opgewonden mens kunt penetreren (met een normaal formaat penis) zonder schade aan te brengen, maar deels ook omdat ik niet het beeld in mijn hoofd wil hebben.

En het beeld van een dier wel? En een niet opgewonden dier zal het wel fijn vinden? Nou ik kan er echt met mijn hoofd niet bij, en ik ben altijd heel heel erg ruimdenkend, dat je dierenseks wel goedkeurd. Ik vertrek ook hier ik denk dat ik duidelijk genoeg ben geweest dat ik het absoluut niet goedkeur.

Kahawa

superwoman schreef:
Je haalt er allemaal andere onderwerpen bij.
Imo staan die er los van en zijn dat allemaal andere discussies.
Je hebt overal voor het gemak maar "geen probleem" bij gezet, maar daar kan je het imo behoorlijk mee oneens zijn.
Hou het bij dit onderwerp aub.

Maar goed, ik haak af want volgens mij is het hier steeds een herhaling...

Voor een dier zijn dat helemaal geen andere onderwerpen, die kan dat onderscheid niet maken.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 14:59

Boself schreef:
Ik vind het zelf niet kunnen. Natuurlijk voelt het dier er niets van, maar dat maakt het niet minder ziek. Je hoort gewoon geen seks met dieren te hebben, of ze er last van hebben of niet, het hoort niet. Als je dat normaal vind is er toch echt iets mis met je kijk op de wereld, want dat is gewoon disrespectvol tegenover dieren.

En dieren slaan met een zweep omdat ze niet doen wat je wil is niet respectloos?
Varkens op roosters houden, onverdoofd castreren en hun staart afsnijden is niet respectloos?
Dieren opeten is niet respectloos?
Een vossenstaartje aan je tas is niet respectloos?

Amaris

Re: Je seksuele behoeften uiten op dieren,undercover Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 15:00

vergeet het snavel afbranden niet VG... ook zoiets onrespectvols wat allemaal maar moet kunnen wat owee dat we een euro meer voor ons kipfiletje of eitje moeten betalen...

superwoman

Amaris schreef:
Ik zag al dat er vanaf pagina 2 kinderverkrachting bij wordt gehaald, en dat kan er wel bij gehaald worden?

Als dat een reactie is op mijn laaste post, dan heb je mijn laaste post niet goed begrepen...

F_Orumster

superwoman schreef:
Maar goed, ik haak af want volgens mij is het hier steeds een herhaling...

Ik vind de tegens juist hypocriet in herhaling blijven vallen.

Vjestagirl

Zipporah schreef:
Vjestagirl schreef:
Ja. Totaal rationeel gezien zou het idd op basis van mijn argumenten mogen. Echter nee, ik kan het niet goedkeuren. Dat is mijn gevoel erbij. Deels ook omdat ik niet geloof dat je een niet opgewonden mens kunt penetreren (met een normaal formaat penis) zonder schade aan te brengen, maar deels ook omdat ik niet het beeld in mijn hoofd wil hebben.

En het beeld van een dier wel? En een niet opgewonden dier zal het wel fijn vinden? Nou ik kan er echt met mijn hoofd niet bij, en ik ben altijd heel heel erg ruimdenkend, dat je dierenseks wel goedkeurd. Ik vertrek ook hier ik denk dat ik duidelijk genoeg ben geweest dat ik het absoluut niet goedkeur.

Ik heb het niet over fijn vinden, ik heb het over schade aanbrengen. Groot verschil.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 15:01

Ik vind dat er zoiets is als normen en waarden en daaronder valt ook dat een mens geen seks heeft met een dier. Normen en waarden worden je bijgebracht in de opvoeding en ik denk als je zodanig afwijkende normen en waarden hanteert, er toch echt iets mis is gegaan in de wijze waarop je de wereld ziet.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 15:03

Ik kan er inkomen dat je het afkeurt omdat je de gedachte vies vindt, maar ik begrijp niet wat je tegen het fysieke hebt, wat zonder dierenleed kan plaats vinden en jij vanavond wel weer aan de kip zit.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 15:04

Suzanne F. schreef:
Ik vind dat er zoiets is als normen en waarden en daaronder valt ook dat een mens geen seks heeft met een dier. Normen en waarden worden je bijgebracht in de opvoeding en ik denk als je zodanig afwijkende normen en waarden hanteert, er toch echt iets mis is gegaan in de wijze waarop je de wereld ziet.

Wiens normen en waarden en welk deel van de wereld?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 15:05

Seks en eten is toch een heel groot verschil?? Ik heb het niet over dierenleed. Of dat dier er nou wel of geen pijn aan heeft, je hebt gewoon gewoon geen seks met dieren. Dat doe je gewoon niet. Dat hoort niet.

Peppertree

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 15:05

Even een vraag aan de mensen die fel tegen zijn:

Een groot deel van de paardrijdende meiden heeft wel eens de vraag gehad of ze nu ook vaak klaarkomen tijdens het paardrijden. Stel nu dat dit geloof wordt door het grootste gedeelte van de bevolking (het is nogal een hardnekkig misverstand namelijk), zou je dan daarom ook stoppen met rijden?

En nog even een knuppel in het hoenderhok (over mishandeling gesproken): Je mag kiezen 1. Je paard wordt uit stal getrokken om met stang en trens en fikse wielsporen net zolang geslagen te worden totdat het vlekkeloos de piaffe doet of 2. Je paard wordt tijdens het brokjes eten met een piemel gepenetreerd.

Mensen die bij deze keuze voor nummer 1 zouden kiezen, die vind ik dan weer een beetje raar.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 15:06

Cer schreef:

Beschaafde normen en waarden hier in Nederland.
Als je aapies wilt wippen ga je maar naar Afrika.

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 15:07

Peppertree schreef:

Een groot deel van de paardrijdende meiden heeft wel eens de vraag gehad of ze nu ook vaak klaarkomen tijdens het paardrijden. Stel nu dat dit geloof wordt door het grootste gedeelte van de bevolking (het is nogal een hardnekkig misverstand namelijk), zou je dan daarom ook stoppen met rijden?

En nog even een knuppel in het hoenderhok (over mishandeling gesproken): Je mag kiezen 1. Je paard wordt uit stal getrokken om met stang en trens en fikse wielsporen net zolang geslagen te worden totdat het vlekkeloos de piaffe doet of 2. Je paard wordt tijdens het brokjes eten met een piemel gepenetreerd.

Mensen die bij deze keuze voor nummer 1 zouden kiezen, die vind ik dan weer een beetje raar.

Ik ben fel tegen.
En ja, die vraag heb ik gehad. En nee, ik stop niet.
Raar ben ik sowieso :')

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 15:08

Suzanne F. schreef:
Cer schreef:

Beschaafde normen en waarden hier in Nederland.

Jouw normen en waarden zijn niet perse beschaafde normen en waarden hé. Dat jij iets normaal vindt wil niet zeggen dat het normaal is. Ik vind ik bijvoorbeeld niet normaal om kiloknaller kip te eten, omdat ik weet hoe dat vlees geproduceerd wordt. Maar het grootste gedeelte van Nederland vindt dat doodnormaal.

En wie zegt dat ze het in Afrika wel normaal vinden om "aapjes te wippen"?

Vjestagirl

Lieffiefi schreef:
Peppertree schreef:

Ik ben fel tegen.
En ja, die vraag heb ik gehad. En nee, ik stop niet.
Raar ben ik sowieso :')

En de 2de keuze?

F_Orumster

Peppertree schreef:

Zoals ik al zei, ik ken een aantal merries die het heerlijk vinden tijdens hun hengstigheid als je maar naar de staartwortel kijkt.
Als het boertje daar dan warme gevoelens voor koestert en met zn pielewausje ter grootte van de 1/4 van de ontlasting geen indruk maakt, who cares dan?

En wat moeten we maatschappelijk met al dit soort delicten? Ik heb liever dat het OM zich met serieuze zaken bemoeit.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 15:09

Vjestagirl schreef:

zo, dat is best wel generaliserend...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 15:09

Vjestagirl schreef:
Boself schreef:
Ik vind het zelf niet kunnen. Natuurlijk voelt het dier er niets van, maar dat maakt het niet minder ziek. Je hoort gewoon geen seks met dieren te hebben, of ze er last van hebben of niet, het hoort niet. Als je dat normaal vind is er toch echt iets mis met je kijk op de wereld, want dat is gewoon disrespectvol tegenover dieren.

En dieren slaan met een zweep omdat ze niet doen wat je wil is niet respectloos?
Varkens op roosters houden, onverdoofd castreren en hun staart afsnijden is niet respectloos?
Dieren opeten is niet respectloos?
Een vossenstaartje aan je tas is niet respectloos?

De meeste zaken hebben niets te maken met de situaties die hier omhoog gehaald worden. Maar omdat het in die gevallen respectloos is, moet jij als individu maar gewoon fijn even je seksuele behoeften bevredigen op dieren? Dat zou hetzelfde zijn als zeggen: 'Omdat ze in Azië kinderen van 8 in fabrieke laten werken, laat ik de mijne na school even 500 schoenen in elkaar zetten.' Seks hoor je niet tr hebben met dieren en ik kan er ook niet bij dat je dat goedkeurt.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 15:10

ik blijf die midas gewoon grappig vinden :D

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 15:10

VG, de 2de miste ik even :') * gaat snel lezen*

Dan ga k voor 1. Maar ik zeg erbij dat Maaike diegene er per direct afknalt.
Dat zal ze niet accepteren. En dat zeg ik omdat ik haar goed genoeg ken...

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 15:11

Cer schreef:
Vjestagirl schreef:

zo, dat is best wel generaliserend...

Wel goed quoten hoor!

Dit waren de woorden van Suzanne F, niet van VG

NoekAa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 15:13

Naar mijn idee gaat niet om de verrichting zelf, het gaat om de gedachtegang erachter. In mijn ogen is het een afwijking, of een stoornis om seks met dieren te willen.

Het lijkt me een psychologisch probleem. Iets heeft ervoor gezorgd dat iemand dit wil doen, gezien het de mens in onze cultuur wordt opgelegd dat het niet normaal is, moet er iets zijn bijvoorbeeld een andere gebeurtenis die ervoor heeft gezorgd dat die waarden/normen zijn geweken.

Dat de dieren op zich er geen leed aan ondervinden oké, kan ik inkomen. (al weet ik dit ook niet zeker.. Ik heb nog nooit een goed gesprek gehad met mijn paard.)

Ik vind het goed dat de wet er is, alleen al om te benadrukken dat het 'niet normaal' is. We worden immers niet opgevoed met verhalen als 'Toen ik zin had in een koe'.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 15:13

Lieffiefi schreef:
VG, de 2de miste ik even :') * gaat snel lezen*

Dan ga k voor 1. Maar ik zeg erbij dat Maaike diegene er per direct afknalt.
Dat zal ze niet accepteren. En dat zeg ik omdat ik haar goed genoeg ken...

_O-