Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vjestagirl schreef:Ja. Totaal rationeel gezien zou het idd op basis van mijn argumenten mogen. Echter nee, ik kan het niet goedkeuren. Dat is mijn gevoel erbij. Deels ook omdat ik niet geloof dat je een niet opgewonden mens kunt penetreren (met een normaal formaat penis) zonder schade aan te brengen, maar deels ook omdat ik niet het beeld in mijn hoofd wil hebben.
superwoman schreef:Je haalt er allemaal andere onderwerpen bij.
Imo staan die er los van en zijn dat allemaal andere discussies.
Je hebt overal voor het gemak maar "geen probleem" bij gezet, maar daar kan je het imo behoorlijk mee oneens zijn.
Hou het bij dit onderwerp aub.
Maar goed, ik haak af want volgens mij is het hier steeds een herhaling...
Boself schreef:Ik vind het zelf niet kunnen. Natuurlijk voelt het dier er niets van, maar dat maakt het niet minder ziek. Je hoort gewoon geen seks met dieren te hebben, of ze er last van hebben of niet, het hoort niet. Als je dat normaal vind is er toch echt iets mis met je kijk op de wereld, want dat is gewoon disrespectvol tegenover dieren.
Zipporah schreef:Vjestagirl schreef:Ja. Totaal rationeel gezien zou het idd op basis van mijn argumenten mogen. Echter nee, ik kan het niet goedkeuren. Dat is mijn gevoel erbij. Deels ook omdat ik niet geloof dat je een niet opgewonden mens kunt penetreren (met een normaal formaat penis) zonder schade aan te brengen, maar deels ook omdat ik niet het beeld in mijn hoofd wil hebben.
En het beeld van een dier wel? En een niet opgewonden dier zal het wel fijn vinden? Nou ik kan er echt met mijn hoofd niet bij, en ik ben altijd heel heel erg ruimdenkend, dat je dierenseks wel goedkeurd. Ik vertrek ook hier ik denk dat ik duidelijk genoeg ben geweest dat ik het absoluut niet goedkeur.
Suzanne F. schreef:Ik vind dat er zoiets is als normen en waarden en daaronder valt ook dat een mens geen seks heeft met een dier. Normen en waarden worden je bijgebracht in de opvoeding en ik denk als je zodanig afwijkende normen en waarden hanteert, er toch echt iets mis is gegaan in de wijze waarop je de wereld ziet.
Peppertree schreef:Even een vraag aan de mensen die fel tegen zijn:
Een groot deel van de paardrijdende meiden heeft wel eens de vraag gehad of ze nu ook vaak klaarkomen tijdens het paardrijden. Stel nu dat dit geloof wordt door het grootste gedeelte van de bevolking (het is nogal een hardnekkig misverstand namelijk), zou je dan daarom ook stoppen met rijden?
En nog even een knuppel in het hoenderhok (over mishandeling gesproken): Je mag kiezen 1. Je paard wordt uit stal getrokken om met stang en trens en fikse wielsporen net zolang geslagen te worden totdat het vlekkeloos de piaffe doet of 2. Je paard wordt tijdens het brokjes eten met een piemel gepenetreerd.
Mensen die bij deze keuze voor nummer 1 zouden kiezen, die vind ik dan weer een beetje raar.
Suzanne F. schreef:Cer schreef:Wiens normen en waarden en welk deel van de wereld?
Beschaafde normen en waarden hier in Nederland.
Als je aapies wilt wippen ga je maar naar Afrika.
Lieffiefi schreef:Peppertree schreef:Even een vraag aan de mensen die fel tegen zijn:
Een groot deel van de paardrijdende meiden heeft wel eens de vraag gehad of ze nu ook vaak klaarkomen tijdens het paardrijden. Stel nu dat dit geloof wordt door het grootste gedeelte van de bevolking (het is nogal een hardnekkig misverstand namelijk), zou je dan daarom ook stoppen met rijden?
En nog even een knuppel in het hoenderhok (over mishandeling gesproken): Je mag kiezen 1. Je paard wordt uit stal getrokken om met stang en trens en fikse wielsporen net zolang geslagen te worden totdat het vlekkeloos de piaffe doet of 2. Je paard wordt tijdens het brokjes eten met een piemel gepenetreerd.
Mensen die bij deze keuze voor nummer 1 zouden kiezen, die vind ik dan weer een beetje raar.
Ik ben fel tegen.
En ja, die vraag heb ik gehad. En nee, ik stop niet.
Raar ben ik sowieso
Peppertree schreef:Even een vraag aan de mensen die fel tegen zijn:
Vjestagirl schreef:Boself schreef:Ik vind het zelf niet kunnen. Natuurlijk voelt het dier er niets van, maar dat maakt het niet minder ziek. Je hoort gewoon geen seks met dieren te hebben, of ze er last van hebben of niet, het hoort niet. Als je dat normaal vind is er toch echt iets mis met je kijk op de wereld, want dat is gewoon disrespectvol tegenover dieren.
En dieren slaan met een zweep omdat ze niet doen wat je wil is niet respectloos?
Varkens op roosters houden, onverdoofd castreren en hun staart afsnijden is niet respectloos?
Dieren opeten is niet respectloos?
Een vossenstaartje aan je tas is niet respectloos?